marshmallow hot chocolate ♥

ciocolata calda, scortisoara, bezele pufoase - toate acompaniate de zambete sincere si de multa, multa dragoste 


ciocolata calda ♥ facuta in casa, cu scortisoara si cu bezele, savurata pe terasa, infofoliti si cu manusile in maini ♥ - un moment nepretuit, de fericire si liniste si iubire 


Ce ne trebuie? Pai in primul rand o cana mare, mare de tot :) smantana dulce (sau frisca lichida) 300ml, lapte 300 ml, 200g ciocolata de minim 60% cacao, 1 lingurtia de scortisoara, zahar dupa gustul fiecaruia si bezele delicioase 

Laptele si smantana de pun pe foc intr-o oala cu fundul gros  si se aduc la fierbere! In momentul in care clocoteste se adauga ciocolata si zaharul amestecand usor pana la omogenizare si gata, bautura delicioasa  este pregatita!  Serviti in cani mari, cu scortisoara si bezele delicioase deasupra :) Acestea se vor topi usor usor spre incantarea papilelor 


va imbratisez cu mare drag si va doresc inca o data LA MULTI ANI! 

Cu cele mai bune urari,
Emily 

Print Friendly and PDF

22 Responses so far.

  1. Adina says:

    Cu ce ma ademenesti tu:)) si eu incerc sa mananc mai usor zilele astea. Pup

  2. servesc cu mare placere o cana, imi place mult ce ti-a iesit. pup

  3. roryta says:

    la multi ani si tie! :)

  4. Mmm, tare bun si aromat!!!Pup si la multi ani!

  5. Anul 2012 cu bucurii si impliniri alaturi de cei dragi. Pup!

  6. Ana says:

    grozav! Dar si cana e superba :)) LA multi ani cu sanatate, belsug si iubire!

  7. Emily says:

    Mitinita, scumpa mea, merge perfect :) te pup

    Corina, ma bucur ca-ti place :) te pup

    Rory, pupici


    Licuta, multumesc frumos! te pup cu drag


    Sara, multumesc frumos! pupici

    Ana, multumesc! Cana e imensaaaaa, are aprox 500 ml :)) La multi ani scumpa mea


    Elena te pup cu drag! :*

  8. Ma inscriu si eu, arata atat de bine!!

  9. Dana C says:

    La multi ani, te pup!!! arata minunat ciocolata ta!!!

  10. Danutza says:

    Canitza e pt mine asa-i?! Mi-e pofta de-o cioco calda:) La multi ani! Pup!

  11. Andreea says:

    Adorabila! Am sa o fac si eu, dar sigur nu o sa-mi iasa la fel de buna ca a ta pentru ca nu am bezele d-alea mici si gustosase ca ale tale! La noi in Romania nu se gasesc :(((

  12. Ce arome minunate aici la tine.Pupici multi!

  13. Simona says:

    La Multi Ani! Uite ca am nimerit tare bine! Nu refuz o canuta.. cu ciocolata! Pupici

  14. Emily says:

    Alexandrina, esti binevenita de fiacare data :*

    Dana, multumesc! La multi ani si tie scumpa mea!

    Danutza, sigur ca da! te pup si eu!

    Andreea, draga mea, sigur o sa-ti iasa la fel de buna! Poate ne vedem cumva sau stabilim si-ti trimit niste bezele :) pup fata frumoasa

    DiaMar, multumeeeesc :*

    Simona, multumesc de companie :) te pup draga mea!

  15. Simona says:

    Ce de-a arome....!!!!
    La multi ani !!!

  16. La multi ani cu multe realizãri si bucurii! poti sã pregãtesti si pt. mine o ceascã? bj

  17. Corina says:

    Asa ceva nu se refuza niciodata! :)

  18. Emily says:

    Fetelor, hai sa savuram impreuna inca o portie :*
    va pup cu mare drag pe toate

  19. Andreea says:

    Deci pe bune, as da orice sa gasesc niste marshmallows d-astea mici si delicate! Pup! Ma duc sa-mi fac si eu o canutza de cioco d-asta buna, de ciuda! :)

  20. Emily says:

    Andreiuta mea draga, merge si fara, sau cu cateva bucati mai mari! pup fata frumoasa :*

  21. Mariuca says:

    Pentru toti cei din Romania care vor marshmallows d-astea mici:
    http://www.pastaidevanilie.ro/ingrediente/173-mini-marshmallows.html
    eu inca nu le-am incercat, dar am luat alte chestii de pe acest site.
    Sper sa va fie de folos.

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)