no bake cheesecake (cu fructe rosii)

ce merge mai bine intr-o zi frumoasa de vara (si daca nu-i frumoasa desertul acesta o va face) decat un desert racoros, usor, pufos, cu fructe si sirop delicios? Ei bine despre asta este vorba acum :) Avem cheesecake la pahar, fara coacere, cu sos de fructe delicioase, baza de biscuiti crocanti si fructe rosii proaspete ca boabele de roua de dimineata! Suna bine, nu? Asa si este ;)


e o reteta atat de usoara incat o poti face in fiecare zi :)) Ia uite:
  1. biscuiti cu unt zdrobiti bine, frecati cu putin unt topit *
  2. 1 parte frisca lichida
  3. 1 + 1/2 parte crema fina de branza (sau chiar mascarpone)
  4. putin extract pur de vanilie
  5. sos de fructe rosii (fructe fierte cu putin zahar si bagate la blender)
  6. menta si fructe proaspete
* ca si proportii, la 100g biscuiti eu am pus 1 lg unt
* lg = lingura :) 
* 1 parte = o cana / un bol / o oala :) dupa pofta fiecaruia

Se bate frisca (tinuta in prealabil la frigider pentru minim 12 ore) dupa care se adauga crema de branza (sau mascarpone) + vanilie si se mixeaza pana la omogenizare! 
Montare: in pahare sau boluri individuale se pune un strat (baza) de biscuite, crema de branza (de preferat cu ajutorul unui sac-a-poche ca sa arate mai de sarbatoare asa :), urmat indeaproape de sosul delicios si atingerile delicate ale fructelor rosii: capsune, zmeura, cirese si cateva frunzulite de menta! 

Mama mia, ce buuuun eee! Va spun ca nu a rezistat mai mult de 5 minute pe masa :) 
Va dati seama ce arome, ce parfum, ce gust divin daca il facem cu caise? aooleeeu








Print Friendly and PDF

5 Responses so far.

  1. Anonim says:

    Se serveste imediat sau se pune la congelator/frigider ? Vreau sa fac asta pt. Ziua tatalui meu si trebuie sa stiu daca il fac azi sau mâine :)
    Te rog raspunde repede.... :)

  2. Emily says:

    Andreea, multumesc :*

    @Anonim, din pacate toate mesajele anonime ajung in spam! Acus l-am gasit pe al tau! Se poate servi si imediat insa parca e mai bun rece ;)

  3. Anonim says:

    Abia astept sa incerc si eu :) Ce frisca lichida utilizezi? Eu am incercat cu smantana dulce pt frisca si nu prea s-a umflat frisca....:(

  4. Emily says:

    smantana dulce pentru frisca folosesc si eu! trebuie pastrata minim 12 ore la rece, vasul si telulm la fel trebuie sa fie rece ;)

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)