chocolate cookies

Ce poate fi mai bun intr-o zi de iarna geroasa, cu -16 grade decat o cana mare, mare, mare de ciocolata calda si niste biscuiti super deliciosi, cu ciocolata fina si cremoasa? Va spun eu :) un fotoliu confortabil care sa faca momentul si mai placut :)) caci asa mi-am inceput aceasta superba zi de iarna: langa geam, in fotoliul preferat, cu o cana imensa de ciocolata fierbinte si cu acesti biscuiti inimosi




Sunt mai mult decat deliciosi si fragezi insa au mare dezavantaj: dispar imediat :)) asa ca faceti portie dubla daca vreti sa va ramana si pentru seara :))


Ador biscuitii facuti in casa si in special reteta aceasta caci pe langa faptul ca sunt mega deliciosi se fac si usor! Iata si lista cu ingrediente: 1 cup + 2 linguri de faina, 1 praf de sare, 110g unt (la temperatura camerei), 50-60g zahar pudra, extract de vanilie si un galbenus! 


Bate untul pana devine cremos, adauga zaharul si bate inca 2 minute, dupa care adauga vanilia si galbenusul incorporand mai apoi, treptat, faina amestecata cu praful de sare! Nu trebuie framantat, cand ai ajuns sa ai in mana o bila de aluat e gata :) Da! Asa e! Dureaza nu mai mult de 5 minute sa-i pregatesti :) trebuie doar sa mai imparti aluatul in 2 parti si sa-l asezi intre 2 foi de folie alimentara, sa-l presezi putin ca sa-ti fie mai usor sa-l intinzi si sa-l lasi linstit la frigider pentru aproximativ 40 minute, timp in care te poti rasfata cu un ceai de iasomie! 




Pe o suprafata de lucru infainata intinde aluatul (cat de grosi vrei sa-ti iasa biscuitii atat de groasa sa faci si foaia de aluat) si-apoi decupezi! Eu am facut inimioare simple si inimioare perforate (tot cu o forma de inimioara, insa mai micuta)! Se coc in cuptorul preincalzit, pe treapta din miljoc, la 180 grade C pentru 8-10 minute! Se lasa la racit in tava si se pudreaza doar partile care vor fi deasupra! 
Crema de ciocolata care a unit sufletelele inamorate :) este extrem de simpla: topim la microunde 100g ciocolata neagra de minim 65% cacao si 4-5 linguri de lapte condensat (acela pentru cafea)! la fiecare 40-50 secunde se amesteca ciocolata si se repeta miscarea de cateva ori, pana ce devine cremoasa si omogena! 


Sunt usor crocanti in primele ore, insa se vor fragezi in scurt timp! Se pot pastra fara probleme, la temperatura camerei, intr-o cutie / borcan cu capac! Deliciosenie pura! 


Va imbratisez cu mare drag,
Emily 

Print Friendly and PDF

27 Responses so far.

  1. Andie says:

    Vreau si eu un fotoliu preferat! :)))

  2. Emily says:

    :)) te pup cu drag fata frumoasa

  3. Minunat!Cam cate bucati ies la o portie,Emily?
    pupici

  4. Emily says:

    depinde de marimea inimii :)) mie mi-au iesit ~ 20 sandwich-uri
    pupicei

  5. Timea says:

    sunt tare frumoase inimioarele tale! si te cred ca sunt si delicioase :); weekend minunat iti doresc

  6. :)))corect.....aa,bun asa

    multumim

  7. Vreau si eu o inima delicioasa cu cioco!!! Crezi ca ma poti ajuta? :D Pupici :*

  8. Emily says:

    Timea, multumesc! Weekend delicios si tie :*

    Fetelor, pai nu? :)) va pup

    Diana, intotdeauna :) pupicei si spor la treaba

  9. Anonim says:

    arata demential biscuitii astia. As vrea sa ii fac acum, dar imi poti spune cat inseamna "1 cup" ? Multumesc

  10. Andreea says:

    Lovely! Inimioara crocanta cu inimioara cremoasa de ciocolata! Mmmm...sexy rau! :) Pup cu drag!

  11. frumusei si deliciosi! am ramas fara ingrediente in casa, ca saptamana asta am fost mai comoda si nu prea am ieist afara :d...mai ales ca de la munca ne-a dat voie sa lucram de acasa! ..dar cu proxima ocazie ma aprovizionez si ma apuc de facut fursecute!

  12. Ioana V. says:

    deliciosi! si eu ador biscuitii de casa!

  13. Corina says:

    Foarte frumoase! Intr-adevar, nimic nu poate fi mai bun, si eu tot la ceva cu ciocolata ma gandeam:) Pup

  14. Emily says:

    1 CUP = 1 cana de 200 ml

    Andreea, pup si eu scumpa mea! :* weekend minunat!
    Ophelia, ce norocoasa :) pupicei
    Alinutzica, bine ai venit in club :*
    Corina, stiam eu ca suntem in aceeasi oala :)) te pup

  15. Alex says:

    vai de deliciu ...vreau si eu...mai ai sau trebuie sa ma lupt cu cineva pentru resturi ????

  16. Liana10 says:

    Ce biscuiti inimosi si ciocolatosi, exact pe gustul meu. Sa tragem fotoliu-nspre soba, zic ;-)

  17. Emily says:

    Alex, nu-i bai, mai facem o portie :))
    Liana, bine zici :*

    pupicei

  18. Foarte aratosi si tare deliciosi!!Pupici!

  19. Am sezlongul meu favorit langa soba calda,am si biscuiti cu vanilie si ciocolata. Dar o inimioara delicioasa tot vreau si de la tine.Te pup cu drag!

  20. Unknown says:

    Foarte frumusele inimioare ai, dar cel mai mult imi place reteta ta pentru crema de ciocolata, pare asa de simpla :) O s-o incerc si eu.

  21. Simona says:

    Sper ca n-am ajuns prea tarziu.. si a mai ramas si ptr mine! Minunat arata! Te pup dulce si iti doresc un weekend placut in continuare

  22. felis says:

    Mmmm... ce bine arataaaaa!!!...

  23. FLORY says:

    Si frumosi si deliciosi,dar mai ales inimosi :)!Pupici!

  24. Anonim says:

    sambata, imediat ce mi-ai spus ce inseamna 1 cup, am si executat reteta. sunt cei mai deliciosi biscuiti...si ai dreptate...dispar imediat :D. joi ii fac iarasi, portie dubla. multumesc mult. as vrea sa te intreb daca le pot posta si pe blogul meu (sunt taaare la inceput:D)

  25. Emily says:

    Ma bucur ca ti-au placut! Sigur ca posta posta preparatele facute dupa retetele mele :) sa-mi lasi doar adresa blogului sa pot trece sa te felicit :)

    Gaby, multumesc frumos! :*
    Haplea, multumesc!
    Flory, sunt inimosi tare :)
    Felis, Simona, Kadia, Dia-mar, Licuta va multumesc tare mult! Pupicei

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)