cupcakes cu dovleac la pahar - cupcakes verrine

verinne = desert / gustare, originar/-a din Franta, obtinut prin stratificarea ingredientelor intr-un pahar mic, transparent.

Ador dovleacul, in toate formele si in toate combinatiile! De data aceasta am incercat ceva mai indraznet, verrine de cupcakes cu dovleac! Rasfat de zile mari, nu altceva! Dovleac copt si cupcakes - de doua ori rasfat :)
Am folosit exact aceeasi reteta de la green apple cupcakes, doar ca am pus o cana de cubulete de dovleac in locul merelor ;) Va spun doar atat, daca iubiti placinta cu dovleac aceste cupcakes va vor cuceri imediat!

Va imbratisez cu drag! 

Categories:
Print Friendly and PDF

23 Responses so far.

  1. Cat sunt de frumoase, Emily!!!
    Pup cu drag!

  2. Ce ochioase sunt paharele. Yammy!

  3. coco says:

    ce bineee arataaa !!!

  4. Anonim says:

    Like, like, like! :D
    Pupici

  5. Ce bunatate ai nascocit! Paharele arata extraordinar. Te pup!

  6. adriana says:

    like like.arata delicioase

  7. Anonim says:

    Vai ce-mi plac !!!!! <3

  8. Emily says:

    multumesc frumos! Va spun cu mana pe tava de copt ca au fost mai mult decat delicioase! O mini placinto-cupcake :)
    Mii de imbratisari!

  9. Claudya says:

    ooooooooooooooooooh!!!dovleacul,preferatul meu!!!!cred ca e cam singurul motiv pt care imi place toamna :))) . genial,must do it for sure!!!!! <3

  10. Momo says:

    happy halloween !:)

  11. Emily says:

    Claudya, eu am descoperit de curand ca iubesc toamna :) cu tot cu dovleac, gutui si frunze colorate :) Te pup si te astept cu vesti :*

    Alison, happy Halloween for you too :) Pupici

  12. Arata senzational desertul! Nu poate fi decat delicios!

  13. Haplea says:

    Te-ai pregatit de halloween!!Si mie imi place tare mult aroma dovleacului!!!

  14. Unknown says:

    Cat de bine arata!! Superbe! Imi place dovleacul tare mult!Pupici

  15. Alex says:

    Ce frumoase sunt ... O nebunie de cupcakes-uri !!!
    Happy Halloween !:)

  16. Simona says:

    mmm... cum arata... Fur si eu un paharel!

  17. Gabriela says:

    Arata foarte vesel!

  18. Emily says:

    va multumesc frumos dragii mei!
    Mii de imbratisari!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)