banana bread muffins


Ador bananele, in orice combinatie si oricum ar fi! Au o aroma inconfundabila, care te rasfata inca de la prima inghititura! 

Se spune ca bananele sunt / au fost printre primele fructe de pe pamant! Stiati cu siguranta ca sunt bogate in potasiu, dar stiati ca daca sunt tinute la temperaturi sub 10 grade incep sa-si piarda aroma? 

Tocmai pentru ca ador aroma si consistenta bananelor am incercat multe retete de banana bread si pe cuvant ca nu am fost multumita! Am tot schimbat, recalculat, adaptat, luat de la 0 si cred ca am gasit intr-un final combinatia norocoasa! Partea usor neplacuta e ca am uitat sa notez cantitatile :))) Musai le refac si voi avea grija sa notez! Am vrut neaparat sa va rasfat cu ceva dulce cat sunt plecata ca sa nu-mi simtiti lipsa si acesti muffins sunt rasftaul perfect pentru diminetile mai racoroase de toamna! 

Va pup cu drag si va doresc sa aveti o zi minunata! 

Categories: ,
Print Friendly and PDF

6 Responses so far.

  1. Gabriela says:

    Bananele dau intotdeauna un gust bun blaturilor. Si mie imi plac. N-am nici o indoiala ca sunt bune prajiturelele tale!

  2. Anonim says:

    Sunt sigura ca sunt delicioase , dar mie tot la cosuletul invechit imi fug ochii !!! :))) O zi superba, draga Emily !!! <3

  3. Anonim says:

    :))) ce tare esti...citeam cu drag introducerea si asteptam sa ajung la reteta...cand ce vad, nyet reteta :D
    nu-i nimic mai vin eu pe la tine ;)
    weekend frumos, pupici!

  4. coco says:

    am servit si eu una...se vede ? :)

  5. Sandra says:

    Eu sunt inebunita dupa lamai, insa din pacate nu poti grati prea multe cu ele comparativ cu merele sau bananele.
    Ma poti soca oferindu-mi o super reteta?

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)