prune delicioase si etichete pentru ele

Au aparut prunele  semnul ca sezonul dulceturilor si marmeladelor home made e in toi! Bunica facea cele mai bune si mai aromate dulceturi iar cele cu prune si migdale sau cele cu prune, ciocolata si scortisoara erau printre preferatele mele! Ne punea sa ne desenam fiecare etichetele sa ne alegem propriile combinatii , mai mult sau mai putin delicioase :) insa avea harul acesta al zanelor bune si ne lasa sa fim creativi si liberi  Ah, ce copilarie frumaosa, ce amintiri placute ...

Asa cum va spuneam zilele trecute, m-a pocnit un dor nebun de bunica si fac ce fac si-mi vin in minte tot felul de amintiri frumoase cu chipul ei blajin, cu cosite impletite si povesti cu zane si feti frumosi! Asa si azi cand savurand niste prune super mega delicioase am zis sa incerc sa-mi fac si eu dulceata, dar pana sa fac dulceata de ce sa nu fac etichetele? Ca doar la asta am experienta deja :)) Si iata ce a iesit: 

Sper sa va placa si voua si sa le folositi cu drag pentru cele mai bune dulceturi, compoturi, magiunuri, gemuri sau ce alta combinatie va trece prin cap! Le tipariti frumusel pe o coala A4 si apoi le decupati, pe forma sau direct in dreptunghi - cum va place - si-apoi scrieti frumusel cu manuta voastra harnica in ce s-au transformat prunele delicioase!



va pup dragii mei si va doresc sa aveti o zi minunata 

Categories:
Print Friendly and PDF

7 Responses so far.

  1. Margot says:

    Foarte frumoasa ideea!! Dar cel mai mult imi place gestul tau de a le impartasi cu ceilalti <3

    Daca ajuta pe cineva, eu am gasit si Jam Labelizer, pe care l-am folosit cu drag pana acum: http://www.jamlabelizer.com

  2. Timea says:

    Ce etichete dragutze ai facut!

  3. Danutza says:

    Foarte frumoase sunt! Trebuie sa fac si eu compot de prune zilele viitoare :)

    Pupici:*

  4. Ce dragute sunt! o ideea foarte frumoasa si interesanta, bravo Emily.Zilele urmatoare avem in program cateva preparate cu prune, deci numai bune etichetele.:D

  5. Unknown says:

    Tare dragute sunt, multumim Emily!! Pup cu drag

  6. Cristina says:

    Multumim, sunt tare simpatice!!!

  7. Angelica says:

    Ce frumos arata!Esti tare harnicuta,faci de toate,pentru toti,in plus muncesti si pentru noi.
    Eu am sa le folosesc sigur,imi plac tare mult borcanle aratoase.
    Multumim frumos.Te pup:-)

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)