cherry chocolate cupcakes

Ciresele imi aduc aminte de bunica mea draga si de vacantele minunate petrecute cu ea!  Desertul de astazi ii este dedicat in intregime: cupcakes de ciocolata cu frosting de iaurt cremos si cirese aromate! 



O combinatie de poveste! Poveste cu zane si spiridusi buclucasi :)


ingrediente cupcakes: 75 g unt, 1/2 lingurita extract de vanilie, 3 cup faina, 1 cup cacao neagra, 1 lingurita cu varf praf de copt, 2 + 1/2 cup zahar brun, 1 ou mare, 1/2 cup lapte caldut, 1 + 1/2 cup iaurt grecesc bio, 150g cirese fara samburi taiate jumatati + cateva cirese intregi pentru decor! Preincalziti cuptorul la 175 grade C! Topiti untul, adaugati vanilia si lasati sa se racoreasca putin! Separat amestecati faina, cacao, praful de copt si zaharul intr-un bol! Amestecati oul cu iaurtul si laptele cu untul dupa care amestecati toate ingredientele lichide cu faina, mixand la viteza medie pana se omogenizeaza si apoi umpleti formele, insa nu mai mult de 2/3 din hartie, caci vor creste destul de mult! Se coc pe treapta din mijloc pentru 15-18 min sau pana trec testul cu scobitoarea! 

frosting iaurt

200g crema de iaurt* (scurgeti bine 300g iaurt cremos bio intr-o sita. pt aprox 3 ore) care se amesteca cu miere dupa gust sau cu 130 - 150g zahar pudra! Veti obtine o crema super fina si mai mult decat delicioasa! 
sau puteti folosi o crema de branza fina, nesarata! 


Sunt divineeeee, usoare si delicioase! S-au terminat in aceeasi zi :))

Va imbratisez cu drag si va doresc o zi minunata!
Emily

PS nu uitati ca va astept cu un giveaway delicios si cu un concurs creativ de cupcakes :)

Categories:
Print Friendly and PDF

7 Responses so far.

  1. Edith says:

    Ce bine araaa! Superba dedicatie pentru bunica ta :) Pup!

  2. Unknown says:

    Wow, superbe sunt, parca sunt venite din poveste. Ca-mi plac nu mai trebuie sa spun, e de la sine inteles, au cirese, ciocolata, iaurt ;). Pupici!!

  3. Unde ai gasit cirese la vremea asta?Arata foarte bine.
    Pupici!

  4. Emily says:

    Edith, multumesc scumpa mea! Te pup

    Poliana, multumesc frumos! Aproape tot ce are legatura cu bunica vine cumva dintr-o poveste cu zane si feti frumosi! Te pup draga mea!

    Dia, mersi! Am gasit acum aproape 10 zile la o batranica ce vine la noi la piata! Si eu m-am mirat ;) Te pup

  5. Timea says:

    Ce frumoase sunt!!!

  6. Tot ce faci tu este si frumos si gustos!!
    Felicitari,pup si o zi buna!!

  7. Emily says:

    Timea, te pup!

    Lulu, draga mea, multumesc frumos! O zi minunata si tie! :*

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)