Pepsi Muffins

E asa de cald afara incat nu ma pot abtine sa nu savurez un pepsi rece de tot, cu lamaie si cuburi de gheata! Si daca tot e rasfat atunci sa fie unul complet, cu muffins delicios si cremos! Un muffins cu pepsi - da, da - cu pepsi in compozitie :) 



ingrediente pentru 12 muffins:
1 + 3/4 cup faina, 2 lingurite praf de copt, 4 linguri de cacao neagra de cea mai buna calitate, 3/4 cup zahar brun bio, 1/2 cup cipsuri de ciocolata neagra, 3/4 cup pepsi, 1/3 cup ulei si 1 ou mare batut spuma
* 1 cup = 1 cana de 240 ml

Se amesteca toate ingredientele solide si se lasa deoparte! Separat se amesteca si ingredientele lichide apoi se combina cu cele solide, amestecand usor si cu grija! Nu este nevoie sa fie omogenizate perfect ;) Se toarna in forme si se coc in cuptorul preincalzit la 200 grade C pentru 18-20 minute! 




Usor de facut si super mega delicios ♥ Serviti cu un pahar rece de pepsi! 

PS imi aduc aminte cu drag de zilele cand mergeam cu tata la prietenul lui care facea rost de Pepsi :)) si imi place ca in campania de promovare curenta folosesc aceeasi sticla de pe vremuri :)




"din vremurile cand dadeam like-uri cu un un compliment!"

Categories:
Print Friendly and PDF

18 Responses so far.

  1. Edith says:

    mmm ce bune trebuie sa fieee :)
    Imi place mult ca au pastrat aspectul sticlelor si suportul ala e f fain.

  2. Cristina says:

    imi plac, ma si gandesc ca ar trebui sa fie precum prajitura mea cu cola, umede si pufoase...o sa le incerc neaparat!

  3. diamond says:

    ce frumoase sunt! si foarte bune sunt sigura! :D

  4. Unknown says:

    Frumusele! imi place ca ai creat o ambianta tare retro, super arata! Pup cu drag!

  5. Anonim says:

    BUNA NU STIU CAT INSEAMNA CUP TE ROG PUNE SI TU MASURA,SUPER BINE ARATA AS VREA SA II FAC MULTUMESC

  6. Emily says:

    Edith, si mie imi place tare mult! te pup

    Cristina, chiar ma gandeam daca or fi la fel ca prajitura ta :) caci tare mult mi-au placut si as incerca si prajiturica <3 Te pup

    Diamond, multumesc draga mea! :*

    Poliana, multumesc frumos! Te pup si eu!

    Anonim, 1 cup = 1 cana de 240 ml! Ai si aici mai multe detalii
    http://www.emilyscupcakes.ro/p/tips-trics.html

    o zi frumoasa tuturor!

  7. Mmm, ce frumoase si atat de delicioase!!!Yummy, servesc si eu una:)Pupici!

  8. Hmm, parca nici nu mi-ar parea rau sa infrunt zilele astea fierbinti cu asemenea tratatie. :))

  9. Angelica says:

    Yam,yam,yam...ce faina prezentare!!!
    N-am vazut sticle de astea de Pepsi de ani buni.Imi place sa le revad.
    Te pup:-)

  10. Anonim says:

    Pepsi cu gheata pe vremea asta nu pot refuza nici eu , iar de muffins , nu mai zic nimik, ci doar inghit in sec !!!
    PS.Vreau si eu sticle si suport , e bestial !!!!!
    O zi superba si racoroasa !! ;)

  11. Simona says:

    Ce bine arata!! Si mie-mi place noua forma a sticlei si mai ales suportul :)

  12. Emily says:

    Licuta, sa-ti fie de bine <3 Sper ca ti-a placut ;)

    Rita, ma bucur ;)

    Angelica si mie imi plac foarte mult :)

    Magda, scumpa mea, ma bucur ca-ti place! hai ca facem cumva sa ai si tu suport ;)

    Simona, multumesc! Si eu il ador :)

    Va pup dragele mele! Sa aveti o seara minunata!

  13. Gabriela says:

    Buna idee sa pui Pepsi in muffins! Mmmm, Pepsi cu gheata si lamaie si mie imi place!

  14. Anonim says:

    Emily , esti o draguta !!!! Spune-mi de unde le-ai luat ? :)

  15. Emily says:

    Gabriela, eu doar asa il consum :)

    Magda, trebuie sa povestim :) te puuuuup

  16. Anonim says:

    Iuffff , fie cum spui tu !! <3<3

  17. Anonim says:

    Aoleu ce bine arata!! Pepsi is the best!!

  18. Emily says:

    daaaaaa, the best <3

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)