♥ pentru Craciun

Dragii mei, 

minunata si mult asteptata sarbatoare a Craciunului ne bate la usa 


Am asteptat acest moment cu sufletul plin de emotie si bucurie, caci asa cum v-am mai povestit, ador aceasta sarbatoare, cu tot ceea ce inseamna, de la nasterea Domnului la bradutul decorat si la dulciurile deosebit de parfumate si delicioase pana la colindele si decoratiunile specifice! 

♥ milioane de luminite, pe strada, in casa, la ferestre, in sufletul si in ochii tuturor, luminite care fac lumea sa para mai vie, mai vesela, mai ... de poveste, plina de magie si de vise frumoase devenite realitate! 


va invit cu mare drag sa rasfoiti propunerile mele pentru meniul de sarbatoare


                       cinnamon rolls              santa bread - painica dulce Mos Craciun 



after eight cupcakes                            tedy bear cookies




 

eggnog mousse                           cornuri cu dulce de leche



de asemenea, deliciosii biscuiti nasturei , care vor aduce zambetul pe fata tuturor musafirilor




si piesa de rezistenta care apare maine pe blog, un super tort ciocolatos, bun de te lingi pe degete si nu-ti mai vine a te opri :)


va imbratisez cu mare drag si va doresc tuturor sa aveti parte de sarbatori fericite, de caldura si multa iubire!

Cu drag,
Emily

Print Friendly and PDF

10 Responses so far.

  1. Wow,numai bunatati care mai de care mai imbietoare!

  2. Alina says:

    Mmmmmmm!!!!!!!
    Tare imbietoare dulciurile tale :D
    Iau repede un nasturel si imi fac rezervare pentru tortul anuntat pentru maine ;)
    Abia astept :P

  3. Apetisante mai sunt.Vreau neaparat tort,daca are ciocolata.Te pup cu drag!

  4. Emily says:

    Teo, multumesc :*


    Alina, ma bucur ca-ti plac! te astept cu mare drag maine ♥

  5. Emily says:

    DiaMar, te pup si eu ♥

  6. Maya says:

    Tare dragalasi ursuletii!

  7. Numai bunatati ,sunt aici!!Am sa iau din fiecare cate un pic! :) Te pup!

  8. violette says:

    Foarte interesanta selectia....si mai ales apetisanta :)...imi place tare mult painica, super haioasa!
    pupici!

  9. Emily says:

    Maya, e prima data cand i-am facut, dar, pe cuvant, m-am indragostit de ei! ♥ te pup


    Adela, ma bucur tare mult ca-ti plac! pupici


    Violette, multumesc frumos! esti o scumpa ♥
    pup

  10. speranta says:

    numa bunatatiuri nu gluma.multumesc.pop

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)