placinta cu pere si ciocolata

ador diminetile cand ma trezesc rasfatata de razele soarelui si lenevesc pana spre pranz pe terasa invaluita de aroma delicioasa a cappuccino-ului meu preferat si de ceva dulce :) 
Azi va invit si pe voi la rasfat si nu oricum ci cu cea mai delicioasa tarta cu pere dulci, aromate si ciocolata amaruie, invaluiti de raze gingase de soare de vara! 


Este o tarta neasteptat de usor de facut si neobisnuit de delicioasa asa ca va invit sa o pregatiti! 
ingrediente pentru 2 tarte de 12 cm diametru: aluat de tarta, 200g ciocolata cu continut ridicat de cacao, de cea mai buna calitate ca sa fie crema fina fina de tot, 70ml smantana dulce pentru frisca si 2 pere delicioase! In plus, avem nevoie si de 1 galbenus de ou pentru un luciu de poveste! 

1. Tapetam cele 2 forme de tarte cu aluat, inclusiv pe margini si dam 10 minute la cuptor la 200 grade C! *cuptorul trebuie sa fie bineinteles preincalzit! 
2. In acest timp topim ciocolata impreuna cu frisca ori la microunde ori pe bain marie si feliem perele! Avem nevoie de felii subtiri si scurte fara sa ne stresam sa le avem identice ;)
3. Umplem tartele cu felii de pere si turnam crema de ciocolata peste acestea!
4. Acoperim cu aluat dupa gust si iamginatie, ori zabrele, ori impletitura (cum am facut eu) ori un simplu capac ... cum va place si cum aveti chef :)
5. Ungem cu galbenus de ou batut pentru a obtine un luciu frumos si coacem pentru inca 25 minute la 180 grade! 
Asa-i ca se fac usor? Eu una ador aceasta combinatie si sunt sigura ca si voua va va placea! 





Weekend placut dragii mei! 

Categories:
Print Friendly and PDF

19 Responses so far.

  1. Cristina says:

    Delicioasa placinta. Pozele foarte imbietoare.

  2. I love pear anything this looks fantastic!

  3. O combinatie super buna.
    Pupici!

  4. Acum, ca s-a mai racorit, e desertul ideal. Imi place foarte mult combinatia de pere cu cioco. Cred ca e delicioasa. Weekend frumos!

  5. Unknown says:

    Delicioasa, nici nu vreau sa ma gandesc ce combinatie super a iesit!! Pupici

  6. Crisstina says:

    Super ingrediente, super tarta!

  7. Minunata placinta ta. O saptamana frumoasa!

  8. Maya says:

    Arata fantastic! Un deliciu!

  9. Emily says:

    multumesc dragii mei! Este intr-adevar o tarta super delicioasa! :*
    Seara frumoasa si vise placute!

  10. Andreea says:

    Delicioasa! Gotta try it! :) Pup!

  11. Anonim says:

    Ador perele !!!! Chiar azi ma gandeam ca perele de la gradina inca nu sunt coapte si mai am ceva de asteptat !!! Sunt sigura ca tarta ta e delicioasa !!!!

  12. Ciocolata cu pere in placinta.. now that's something :)
    Nu prea se vede inauntru, dar pe dinafara este awesome!

  13. Gusulita says:

    ce bunatate, draga Emily !

  14. Emily says:

    Andreea, nu vei regreta ;) te puuuup

    Magda, eu din curte le am ;) E drept ca parul e 100% la soare! te pup scumpa mea!

    Cornel, multumesc! E o combinatie de vis, cand ai chef si timp sa incerci ;)

    Dana, multumesc scumpa mea! te puuup!

  15. ieri am facut-o tarta, DELICIOASA, data viitoare pun mai multe fructe,dar e superba

  16. Emily says:

    Andreea, ma bucur ca ti-a placut! Musai o repet si eu saptamana aceasta ;)

    Strumfita draguta :* ma bucur ca-ti place!

    va pup

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)