tea party - white & cherry edition

Tea party in nuante gingase de alb cu aroma de flori si cirese, semn ca vine vara! Plin de savoare si arome care mai de  care mai imbietoare preparatele acestei luni sunt mai mult decat minunate! 



Deja la a 5-a editie, tea party-ul de luna aceasta vine un pic mai tarziu, insa e atat de frumos si gingas incat sper ca fetele sa ma ierte ca am intarziat! 

Ne-am distrat si ne-am indulcit cu cele mai frumoase si mai delicioase prajituri aduse de: 
Kitchen open 24h/dayLifestyle BlogTara mea inventataEileen cuisineDelicioasain jurul KadieiCat kitchenCooking with my soulCe a mai gatit Timea?ceva bun - ceva dulceSimona's KitchenParadise cuisine Bucate pe alese, Pasiune si culoare, Piri piri e Canela, Sisters' Kitchen, Papa la Ile, Bucataria familiei mele





Pe blogurile fetelor gasiti retetele tuturor prajiturilor! Va invit sa le faceti o vizita! 
Si pentru ca tot vine vara si multe fete m-au anuntat ca pleaca in vacanta va propun ca dupa editia din iunie sa ne reintalnim in septembrie, cand vom fi revenit cu toatele din vacante si calatorii! 


Pentru editia acestei luni sunt disponibile 5 locuri si pentru ca deja intraram in mult prea minunata vara vom avea: tea party - summer edition - cu raze de soare si maci infloriti! 


Va imbratisez cu drag!
Emily

Categories:
Print Friendly and PDF

20 Responses so far.

  1. Anonim says:

    Nici bine nu am deschis ochii ca am si venit sa vad postarea ;) .... e superba !!! Este cea mai frumoasa de pana acum , imaculata !!!! Bravooooo Emily!!!!
    Hmmmmmm , daca sunt prima as alege culoarea mov !!!

  2. Superba parda!! Imi place din ce in ce mai mult!! Pup cu drag! O saptamana minunata!

  3. Dana2dor says:

    Draga Emily,

    Imi anunt si eu participarea la "tea party - summer edition". Sper ca mai ai un loc pentru mine :).
    Te pup si iti doresc o zi excelenta in continuare !

    Dana

  4. Unknown says:

    Pot sa aleg eu culoarea?Daca da sa fie verdele :)

  5. Timea says:

    Arata minunat Emily!!!! ca de fiecare data! Nu ma gandeam ca pe alb o sa fie atat de frumos, dar chiar e super elegant. Pup

  6. Paradis says:

    Foarte frumoasa petrecerea de tea party in culoarea 'Alba'Totul arata Minunat,Stralucitor!!Multumim de gazduire!!Mie imi place culoarea mov/purple...da stiu ca nu sint prima :).O zi frumoasa!

  7. Simona says:

    Super petrecere!! Sper sa ne vedem si luna asta la party! S-a ales culoarea?

  8. Superb! Minunata petrecere!

  9. Mihaela says:

    Imi pare cea mai frumoasa petrecere de pana acum, Emily. Mai ai loc in cele 5 locuri si pentru mine? :)

  10. Speechless! Pe cuvint.

    Si ca sa nu-mi ies din obiceiuri, am mai invirtit emblema aia a ta... de inca vreo 40 de ori

  11. Antonina says:

    Arata superb toata prezentarea! De zile mari, de parada ce mai! Bravo fetelor! Felicitari!

  12. Angelica says:

    Pfiiii ce postare grozava!!!
    Unde aflu si eu detalii despre acest proiect?E tare fain.
    Felicitari pentru prezentare,totul e minunat!
    Zi frumoasa si numai bine :-)

  13. Scumpa mea, superba petrecere <3 Din ce in ce mai frumoasa :) Ador ideea florilor de maci. Sigur va fi o editie spectaculoasa :)
    P.S. Cred ca am uitat sa iti trimit link-ul pentru Pavlova si apare link-ul de la editia precedenta :) http://www.delicioasa.com/2012/05/pavlova-cu-lemon-curd-si-zmeura-tea-party-pregatiri-de-petrecere-si-primul-meu-giveaway/
    Felicitari tuturor fetelor care au postat minunatii dulci pentru petrecerea in alb. Te imbratisez cu drag :)

  14. Dana says:

    Numai minunatii dulci si ...poze pe masura.
    Felicitari fetelor!

  15. Emily says:

    superba culoare ai ales Magda! Abia astept :*
    multumesc fetelor, ma bucur tare mult ca va place!

    Delicioasa mea draga, am repus linkul si acum pare ca merge ;) Pupicei

    O zi minunata tuturor si fug sa trimit confirmarile de participare la urmatoarea editie!

  16. Anonim says:

    Ehhhh , am incercat si eu , nici nu ma gandeam ca sunt prima care comenteaza!! :)

  17. Phew... "Multumesc fetelor"... pai si cu baietii cum ramane :)?

  18. Emily says:

    :)) vaaaaai, am comis-o rau de data aceasta! Scuzeeeee :)
    o zi minunata draga Cornel! Cum fusera visele? colorate sau ba?

    Magda, s-a nimerit la fix :))

  19. Gusulita says:

    Minunata editie! Mai ai un loc pentru data viitoare, as participa cu drag !

  20. Emily says:

    Dana, multumesc frumos! Ne auzim in toamna ;)
    pup

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)