cupcakes cu caise si crema de branzica


cupcakes delicioase cu caise parfumate si crema de branza imbratisate de o aroma suava de lamaita proaspata sunt cupcake-urile care au fost vedeta acestui weekend, cand am petrecut alaturi de prieteni dragi! Ce bine ca a venit vara, cu cina tarzie pe terasa cu dimineti insorite si aer de vacanta! 

Pentru baza de cupcakes folosim aceeasi reteta ca la cupcakes vanilate + 1/2 cup caise taiate cubulete! 
Pentru crema: 250g crema fina de branza nesarata, 1/3 cup unt moale, nesarat, ~ 1 cup zahar fin
Se bate crema cu untul, pana ce se omogenizeaza si apoi se adauga treptat zaharul pana ce acesta se topeste si se incorporeaza perfect! Adauga zahar dupa gust ;) noi le-am preferat ma putin dulci!
Prepara cupcakes dupa isntructiunile retetei si decoreaza cu 2 feliute proaspete de caise si cateva frunzulite le lamaita proaspata! Sunt absolut dementiale, fine, delicate si racoroase! 




va imbratisez cu drag si va doresc o duminica de poveste!


Cu drag,
Emily

Categories:
Print Friendly and PDF

15 Responses so far.

  1. felis says:

    Foarte bine arata!!!!... Mi-ai facut pofta!!!

  2. Cat de bine arata!!! Combinatia de caise cu crema de branza e perfecta pentru o dimineata calda ca asta! Nu trimiti una bucata cupcake prin curier la mine???
    Te pup, draga mea!
    Sa ai o duminica superba <3

  3. Haplea says:

    Yummmyyyy...Arata..delicios!

  4. Delicioase! Eu nu am gasit inca caise parfumate :(

    Weekend placut, scumpa mea!


    Pupici!

  5. Gabriela says:

    Like it, like it! Emily, de unde atatea idei de cupcakes?

  6. Ahhhh, m-am indragostit de ele. Le voi face si eu, precis! :)

  7. Anonim says:

    Astazi iti marturisesc ceva !!! ;) Caisele sunt preferatele mele ,iar desertul tau e de senzatie !!!! ;) O zi superba !!

  8. Simona says:

    O frumusete delicioasa!! Ca de obicei :)
    Pup

  9. Unknown says:

    Ce bine arata! Deliciooooase, si sunt convinsa ca sunt extrem de parfumate! Pupici

  10. Emily says:

    Astazi a fost nevoie sa le fac din nou :))
    ma bucur tare mult ca va place si voua! Pupicei

  11. Mmm, ce deliciu!!!Ce parfum!!!Le ador!Pup!

  12. Gusulita says:

    Caisele sunt fructele mele preferate, in orice combinatie ! Delicioase Cupcakes !

  13. Maria says:

    Doamne ce bine arata:)!!!!! Un adevarat deliciu:)! Pupici

  14. Edith says:

    mmm ce parfumatee tebuie sa fie!! Cum de le-am ratat? :(

  15. Anonim says:

    Sunt minunate si sunt sigura ca este o combinatie reusita intre branzica si caise!
    Duminica placuta, pupici!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)