cupcakes cu fistic si ciocolata


Cupcakes delicioase, cu ciocolata, cafea, fistic - asa ne-am rasfatat la tea party-ul organizat spontan chiar in ziua de Rusalii! Au fost mai mult decat delicioase si extrem de usor de facut! tea party summer edition este in plina desfasurare si cu siguranta vom avea parte de multe deliciosenii Abia astept sa vad ce vor pregati fetele :) insa pana atunci sa va las reteta acestor cupcakes minunate! 




Crema e simpla, simpla: ganache de ciocolata (230 gr ciocolata cu continut ridicat de cacao + 1 cup smanatana dulce pentru frisca). Se aduce smantana la fierbere (fara sa dea in clocot) se da de-o parte si apoi se adauga ciocolata maruntita! Lasa-le 5-6 minute pana se topeste complet ciocolata, moment incare amesteca bine si se pastreaza la rece pana la utilizare! 


Pentru baza de cupcakes folosim aceeasi reteta ca la cupcakes vanilate! In plus adaugam o mana de miez maruntit de fistic delicios! Se decoreaza doar cand s-au racit complet, dupa gustul si imaginatia fiecaruia :) 
Simplu cat ai zice ... cupcakes :) Corect? Rasfatul a fost completat de cel mai fructat ceai posibil (banane, mere si capsune) Multumesc fetelor 




Va imbratisez cu drag!


Emily

Categories:
Print Friendly and PDF

11 Responses so far.

  1. Antonina says:

    Superba prezentare!! Imi place fisticul la nebunie! pup cu drag!

  2. Timea says:

    Sunt minunate Emily! si sigur sunt si super bune! Pup

  3. Ah ce bune trebuie sa fie**....cu drag Emily, ne bucuram daca ti-a placut:)

  4. o prezentare ca deobicei impecabila!!multumesc Emily ca ne bucuri ochii cu aceste delicii!!

  5. Emily says:

    Anto, multumesc! Si eu il ador :) Pupicei

    Timea, scumpa mea, multumesc! Pup

    Surori frumoase si dragute, va pup ;)

    Fantezie in bucatarie, multumesc frumos :*

    Va pup fetelor!

  6. Simona says:

    Delicioasa combinatia ciocolata si fistic!! Cred ca ati petrecut foarte frumos!
    Pupici

  7. Gusulita says:

    Minunate! Imi place la nebunie combinatia de ciocolata si fistic ! O calda imbratisare !

  8. Cum am putut sa ratez asa ciocolatoase?!Sunt o nebunie!Pup!

  9. Ce sa mai zic.. si cupcakes si prezentare si glazura si culori.... perfecte

  10. Mela says:

    Arata ca in povesti, imi cam face pofta, sper ca doar ca cei cu diabet nu vor cadea prada acestei ispite...

  11. Emily says:

    multumesc mult dragii mei! O zi minunata sa aveti!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)