tarta cu capsune si crema de vanilie


Pentru azi, o tarta lejera, delicioasa si aromata cu crema de vanilie clasica si capsune proaspete, prafumate, toate completate de un pandispan cu migdale pentru a ne rasfata simturile si pentru a avea o zi fericita, asa cum trebuie sa fie o zi de vara!





Ingrediente pentru o tarta de 18-20cm
pandispan - 2 oua mari, 3 linguri de zahar, 4 linguri de faina, 3 linguri de ulei, 2 linguri migdale maruntite, 1 lingura migdale macinate, 1/2 lingurita praf de copt
crema de vanilie are reteta aici
~300 gr capsune proaspete, parfumate si delicioase


bateti foarte bine albusurile, pana ce se intaresc intr-atat cat sa nu cada de pe tel :) adaugati galbenusurile continuand mixarea inca 30 secunde si apoi treceti la spatula ;) Adaugati magdalele si faina + praful de copt, amestecand usor, in sens circular! Cand s-a omogenizat (nu exagerati cu amestecatul ca sa iasa un blat pufos) adaugati si uleiul si mai amestecati putin! 


Se coace in forma unsa cu unt si tapetata cu hartie de copt, in cuptorul preincalzit, la foc mediu spre mic, 15-20 minute, pana ce trece testul cu scobitoarea! 
Se decoreaza cu crema de vanilie si capsune proaspete! Usor de facut, dar super mega delicioasa :) 




Va imbratisez cu drag si va doresc sa aveti o zi plina de zambete si culoare!


Cu drag,
Emily

Print Friendly and PDF

11 Responses so far.

  1. Super tarta! :*
    Hugs!

  2. Anonim says:

    Ce culori superbe si ce tarta aromata !!!!
    O zi superba iti doresc din suflet !!

  3. Timea says:

    Ce bunatate de tarta! Simpla si delicata! pup

  4. Simona says:

    O bunatate de tarta ai facut!!! Pup cu drag

  5. Any says:

    Superba tarta, iar capsunile le iau si eu intr-una pana ce se gasesc pe piata!

  6. vai ce bine arataaa ...imi lasa gura apa :))) trebuie sa o incerc

  7. Emily says:

    ma bucur tare mult ca va place! eu iubesc capsunele si as face non stop cate ceva dulce si aromat :))
    Pupicei

  8. Mihaela says:

    Draga mea, ai un premiu de ridicat: http://gatimimpreuna.blogspot.ro/2012/06/one-lovely-blog-award.html, cu mare drag!

  9. Mmm, delicioasa la maxim!!!Zilele trecute am savurat si eu una:))Pup!

  10. Gusulita says:

    ah, suntem toti sub vraja capsunelor proaspete....minunata combinatie.

  11. Emily says:

    Mihaela, multumesc frumos!

    Licuta, asa-i ca-i buna rau? Eu nu ma mai satur de capsune :)) as manca non stop :)) Pup si eu!

    Dana, multumesc scumpa mea! Pupicei

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)