chocolate cupcakes





Cupcakes cu ciocolata si cafea - perfecte pentru o dimineata senina petrecuta pe terasa, cu un cappuccino cremos si fierbinte langa! Ce mod mai frumos de a-ti incepe ziua? 

Am combinat o reteta deosebita pentru baza de cupcakes cu o crema la care ma gandeam de vreo 2 saptamani (devenise deja o obsesie) si pe care nu mai reuseam sa o testez, cu gandul la sora si prietena mea de suflet, pe care abia astept sa o revad! 

chocolate cupcakes 
75 g unt, 1/2 lingurita extract de vanilie, 3 cup faina, 1 cup cacao neagra, 1 lingurita cu varf praf de copt, 2 + 1/2 cup zahar brun, 1 ou mare, 1 cup cafea - espresso, 1 + 1/2 cup iaurt grecesc bio! 


Preincalziti cuptorul la 175 grade C! Topiti untul, adaugati vanilia si lasati sa se racoreasca putin! Separat amestecati faina, cacao, praful de copt si zaharul intr-un bol! Amestecati oul cu iaurtul si cafeaua cu untul dupa care amestecati toate ingredientele lichide cu faina, mixand la viteza medie pana se omogenizeaza si apoi umpleti formele, insa nu mai mult de 2/3 din hartie, caci vor creste destul de mult! Se coc pe treapta din mijloc pentru 17-20 min sau pana trec testul cu scobitoarea! 


chocolate frosting
250g crema de iaurt (scurgeti bine iaurtul intr-o sita pt aprox 3 ore) sau puteti folosi o crema de branza fina, nesarata, care se amesteca cu 150g ciocolata topita la bain marie si amestecate bine bine! Veti obtine o crema super fina si mai mult decat delicioasa! 



Va imbratisez cu drag si va doresc sa aveti o zi de poveste!


Cu drag,
Emily

Categories:
Print Friendly and PDF

21 Responses so far.

  1. Ciocolatoase nu gluma.Imi plac foarte mult.Te pup cu drag!

  2. Arata superb!Ador ciocolata! :*

  3. dia says:

    si eu ador ciocolata! iau si eu una!

  4. Ce bine arata! Intotdeauna imi sunt dragi motatele tale! Mereu mi se par perfecte!

  5. Unknown says:

    Da da, daca sunt cu ciocolata sunt si pentru mine, nu? Pot sa fur una de la sora ta, daa, pot??? Pupici!

  6. Timea says:

    mmmm ce ciocolatoase minunate ai facut! fur si eu doua :). pupici

  7. Cristina says:

    Absolut minunate! Esti regina cupcakesurilor. :)

  8. Cristina says:

    Unei dependente de ciocolata ca mine nu ar trebui sa ii arati minunatia asta! Acum as pleca spre tine...

  9. Emily says:

    va invit cu drag o portie virtuala ;) si ma bucur ca va plac!
    Multumesc fetelor, va pup si eu!

  10. Haplea says:

    O prezentare senzationala ca de obicei!

  11. Antonina says:

    Minunate poze !! Despre dulcegarii nici nu mai vorbesc! lovely!! Pupici

  12. Gusulita says:

    frumoase si gustoase ! Imbatabila combinatia de cafea si cioco ! Iar frostingul asta cu iaurt, ce idee buna ! Felicitari si salutari dragi !

  13. Sunt sigura ca sunt delicioase, mai ales ca au cafea. Cu ciocolata eu nu ma inteleg prea bine, desi o ador, dar mai gust de cateva ori pe luna! Oricum, arata senzational, ca de obicei!

  14. Nu ca ar fi de mirare.. dar me...I like what I see :)
    Imi place interiorul ca nu este nici uscat nici prea umend. Si imi place cum arata textura la exterior. Si imi mai place si frosting-ul. Arata aproape a caramel

    Ohh.. ca sa nu uit... Say hi to your sister from me :)

  15. Simona says:

    Crema cred ca-i un mare deliciu... Voi fura una!!
    Pupici

  16. Mmm, cum sa nu gust asa ciocolatoase:))Superb arata!Pup!

  17. Anonim says:

    Hmmmmm , o nebunie ciocolatoasa gasesc aici , cat de curand fac cupcakes ca nu se mai poate !!!!

  18. ce surioara norocoasa ai :P o delectezi toata ziua cu minunatii dulci !! arata foarte bine iar frostingul pare suuuper cremos si delicios !!!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)