sunflower cupcakes

cunoasteti povestea minunatei flori a soarelui? ... daca n-o stiti v-o spun eu :)
O tanara domnita, frumoasa si senina ca o zi senina s-a indragostit de Soare, un fat frumos cu par balai si zambet cald! O dragoste calda si sincera, insa imposibila, caci ea este prinsa aici, pe pamant, iar el ... sus, printre nori! Tocmai de aceea fata noastra ,adica frumoasa Floare a Soarelui, sta cat e ziua de lunga cu chipul catre dragostea ei, catre sufletul si perechea ei!  




Intotdeauna am iubit povestile, zilele senine si razele de soare! Intotdeauna am fost un pic mai visatoare  decat ceilalti :) si tare bine imi este asa :) Tocmai pentru ca iubesc zilele de vara, cu cer senin si mult soare, cu flori care mai de care mai colorate si cu multe zambete si cantece m-am gandit sa experimentez :) si cum altfel decat prin cupcakes? Sincer, se putea mult mai bine, dar nu ma opresc aici! Voi imbunatati metoda si voi obtine exact ceea ce am visat ca ar trebui sa fie aceste cupcakes! 


reteta e simpla, super simpla :) aveti aici detalii, doar ca in loc de sirop de capsune adaugam 3 linguri de lapte caldut, iar la crema putina vanilie ;) si colorant galben sau sofran! In plus, avem nevoie si de 12 mini biscuiti oreo! 




iar pentru decor va trebuie un dui (neaparat din metal si foarte bine finisat) dupa modelul pe care-l observati in imaginea de mai jos! 




decoram cu grija fiecare cupcakes si postam in centru cate un mini biscuite pentru un efect cat mai realistic! Seamana un pic nu-i asa?




Va imbratisez cu mare, mare drag si va multumesc tare mult pentru frumoasele urari! Pregatesc un super giveaway ;)


Pupicei,
Emily

Print Friendly and PDF

31 Responses so far.

  1. Arata super!Felicitari!De unde ai duiurile?

  2. Emily says:

    multumesc scumpa mea! Am un set de 20 de duiuri metalice ;) cumparate de la un bake shop din Barcelona! Sigur se gasesc si in Romania, insa nu stiu exact unde! cercetez si te anunt ;) Pup

  3. Alex says:

    o sa ma imbolnavesti...arata bestial, delicios, fabulos,nu mai am cuvinte...

  4. Edith says:

    Vaaai cat sunt de frumoaseee! Esti o artista ;)
    Pup!
    Ps: Alina, duiuri gasesti pe site-uri care vand produse wilton, gen lumeabasmelor.ro

  5. Emily says:

    Diana, te puuuuuuuuuup ♥
    Alex, multumesc frumos ♥
    Edith, scumpa mea, ma bucur ca-ti plac! Mai am mult de lucrat ca sa le pot imbunatati si sa ajunga la ceea ce imi doresc eu ;) Ma duc sa cercetez daca au duiuri caci am mare nevoie sa-mi completez colectia :)) Pup fata frumoasa ♥

  6. Ce frumoase,ele...Florile-Soarelui!!!Am si eu acest...dui(nici nu stiam ca se numeste asa pe romaneste,traducerea din spaniola ar fi..."gurita"...!!!hahaaa!)te pup!

  7. Emily says:

    Claudia, ma bucur ca-ti plac! Mie imi place mai mult "gurita" :)) Te pup si eu!

  8. Timea says:

    wow....cat sunt de frumoase! ca de obicei ai facut o minunatie!!! love it

  9. FLORY says:

    Esti fenomenala,sunt superbe!Incet,incet ma indragostesc de cupcakes-uri,simt asta!Pupici!

  10. Antonina says:

    Zau Emily ca ma innebunesti cu duiurile alea ;) Arata mai mult decat fabulos!! Pupici o mie!!

  11. Emily says:

    Timea, multumesc scumpa mea! te pup!

    Flory, ma bucur nespus ca-ti plac! Bine-ai venit in club :) Pupici

    Antonina, esti o scumpa, ca de obicei ;) Te imbratisez cu drag :*

  12. Gabriela says:

    Foarte dragute prajiturelele tale! La inceput am crezut ca sunt asa, de decor... Arta adevarata!

  13. Liana10 says:

    Sunt superbe!!! M-as invarti dupa ele, ca dupa soare ;-)))

  14. Emily says:

    Cristina, multumesc! :*

    Gabriela, multumesc frumos! Esti foarte draguta! Mai am mult pana la a stapani arta decorarii ;) insa iti multumesc tare mult! Inseamna mult aprecierile voastre! Pup

    Liana, scumpa mea, iti tin companie :)) Puuuup

  15. Simona says:

    Hristos a Inviat!
    Ce frumoase sunt... Adevarate opere de arta!!! Trebuie neaparat sa ma dotez si eu cu un set complex de dui-uri!
    Pupici

  16. Emily says:

    Adevarat a inviat! Multumesc Simona :*
    Un set de 3 duiuri, bine alese si bine finisate te scoate din impas, oricand si pt orice crema! Te pup scumpa mea!

  17. Arata superb!Nu stiu de unde ai atata rabdare cu decoratul:)Pup!

  18. Emily says:

    oh, multumesc frumos Licuta! Dac-ai sti ca mi-a fost mai greu sa le fotografiez decat sa le decorez :) Te pup scumpa mea!

  19. Miha says:

    Ce frumoase sunt! :)

  20. Ooo daaa imi place !!! La maximm!! Superbe si eu ma indragostesc, am sa incerc si eu!! Pupici cu sclipici!

  21. Mã bucurã soarele si...floricelele tale! pup:)

  22. Emily says:

    Miha, multumesc :*

    Adela, te imbratisez cu mare, mare drag! :*

    Ramona, vezi de ce ziceam eu ca semanam? :)) pupici

  23. Alice says:

    superbem draga mea <3

  24. Any says:

    Eu ador floarea soarelui, iar ce-ai realizat tu e pur si simplu superb!

  25. Danutza says:

    Super frumoase! Am si eu un set pentru decorat, dar eu nu am talentul tau sa fac asa frumuseti, din pacate :)
    Pupici:*

  26. celebrul magazin din spatele magazinului Cocor (Bucuresti)- raspuns pentru Alina C. :)

    nota: la ora 18 inchide, iar pe weekend nu are program!

  27. Lorena says:

    De unde cumperi toate accesoriile astea superbe pentru ornat?? eu le caut de ceva timp si nu le gasesc din pacate :(

  28. Emily says:

    draga Lorena

    poti castiga kitul de cupcakes pe care il ofer chiar acum iubitorilor de cupcakes ;)
    ai aici detalii http://www.emilyscupcakes.ro/2012/04/giveaway-si-picnic-pe-plaja.html

    te pup

  29. Cat sunt de frumoase...foarte reusite Emily!! pupiciii

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)