violets linzer cookies - biscuiti cu violete

Ador florile gingase de primavara iar violetele  sunt preferatele mele! Sunt atat de gingase, micute, parfumate, discrete si suave incat nu cred sa fie cineva care sa nu le iubeasca! Eu una le ador si promit ca anul acesta sa-mi fac provizii de flori ♥ pentru tot restul anului caci sunt mai mult decat delicioase! 
Astazi ne rasfatam cu niste biscuiti super deliciosi si atat de aromati cat sa deschida inima oricui si sa-i deseneze pe fata cel mai cald si mai sincer zambet! 


Am gasit de curand o super marmelada de violete, la un magazinas plin cu delicatese, si va spun sincer ca am sarit in sus de bucurie cand le-am descoperit! Este o marmelada atat de fina si atat de aromata ♥ incat iti poti inchipui lejer ca te afli intr-un lan cu violete proaspat inflorite! 


Pentru biscuiti am folosit exact aceeasi reteta, de-acum preferata noastra :), de la inimioarele cu ciocolata! Ies niste biscuiti super deliciosi iar combinati cu marmelada de violete ♥ a fost divina! Gasiti reteta biscuitilor aici iar mai jos modul de preparare


Sunt absolut superbi cu o aroma de vis de violete proaspat inflorite, de primavara superba si de zambet de inger ♥ 


Ei bine, da, acesta e borcanul minune! E preferatul meu de-acum :) iar cookie sandwich-urile acesta sunt mega delicioase! ♥ 


Va imbratisez cu mare drag,
Emily 

Print Friendly and PDF

27 Responses so far.

  1. Corina says:

    Woow ce frumuseti! Mi-ar fi mila sa le mananc :) Te pup si o Duminica frumoasa iti doresc!

  2. Superbe, mi-ai facut dor si mai mare de primavara!!! Te pup cu drag :*

  3. Emily says:

    Corina, multumesc la fel scumpa mea! Mancarea trebuie musai sa fie si frumoasa ♥ ca sa ne bucure si sufletul ♥ pupicei

    Diana, si mie mi-e tare dor de primavara ♥ cu toate ca imi place iarna, insa nu cu atata gheata si cu asa mare ger! Pupicei scumpa mea!

  4. Edith says:

    Emily, sunt superbi biscuiteii, draga mea! ♥
    Marmelada ai luat-o din RO? Daca da, de unde? pup!

  5. Mmm, parca le simt aroma!!Tare delicioasi!Pup!

  6. Tare frumosi si delicati sunt.Te pup!

  7. Emily says:

    edith, scumpa mea, multumesc! marmelada nu e luata de aici :(
    pupicei

    Licuta, multumesc! Lise pastreaza aroma si a treia zi ♥ sunt absolut incantata de savoarea si parfumul lor! Pupicei

    DiaMar, multumesc ♥

    O zi minunata dragele mele ♥

  8. Timea says:

    Sunt atat de dragalase! vreau si eu sa gust un fursec de la tine sa vad cum e marmelada de violete.

  9. Ioana V. says:

    Arata intr-adevar foarte foarte bine! Parca le simt si aroma!Pup

  10. Adina says:

    O sa ma gandesc la marmelada ta de violete,noroc ca am niste gem de trandafir la frigider. Absolut superbe!Pup

  11. Arata minunat! Si eu ador violetele. Sunt frumoase si parfumate si minunate in dulciuri. Un loc fabulos in care au produse super rafinate si innebunitor de parfumate din violete (miere cu petale cristalizate de violete, dulceata de violete), dar si din alte petale de flori (verbina, trandafiri, etc) este Confiserie Florian/Nisa. :)

  12. Emily says:

    Timea, cu mare drag ♥

    Alinutzika, ma bucur ca-ti plac ♥

    Mitinita, multumesc! Ador dulceata de trandafiri ♥ si chiar mi-ai dat o idee :))

    Slowaholic, ma bucur ca-ti plac! La urmatoarea calatorie fac cum fac si adaug si Nisa pe lista :)

    pupicei

  13. Cred ca sunt foarte parfumate!! Ador acesti biscuiti! Pupicei!

  14. Emily says:

    Adela, scumpa mea, asa e! Cand trec pe langa platou miroase asa de frumos ♥ pupicei

  15. Simona says:

    Ce frumoase sunt... N-am mancat niciodata marmelada de violete. Chiar m-ai facut curioasa..
    Pupici

  16. gaby_d says:

    Cate dragalasenii mai mesteresti tu!
    Te felicit pentru rabdare ;).

  17. Unknown says:

    Vai ce dragutei sunt! si mie imi plac violetele. Au asa un parfum gingas... cred ca seamana cu tine :) Pup.

  18. Emily says:

    Simona, daca ai ocazia sa-ti pregatesti sau sa-ti cumperi, nu ezita! E absolut divin! te pup

    Gaby, multumesc frumos ♥

    Brindusa, scumpa mea, eram aproape sigura ca-ti plac, nu stiu de ce, aveam asa un sentiment :) multumesc frumos, draga mea ♥ te imbratisez cu mare drag!

  19. que lindas y deliciosas te han quedado,me encantan hoy domingo las quiero preparar y probar,abrazos y abrazos.

  20. Emily says:

    Rosita muchisimas gracias ♥ besitos

  21. Cristina says:

    Superbi! sunt perfecti...

  22. Emily says:

    Cristina, multumesc frumos! pupicei

  23. pansy says:

    Marmelada de violete !!!! n-am mai auzit,dar imi imaginez aroma .Unde ai gasit tu asa ceva,la ce magazin ?

  24. Emily says:

    Pansy e deosebit de aromata si fina in acelasi timp! Nu am vazut in Romania, insa daca vad va anunt pe toate :*
    O zi minunata scumpa mea!

  25. Bogdan says:

    Eu nu-mi imaginez aroma. Cam ce gust au florile de violete?

    Am incercat pana acum levantica si hibiscus-ul in deserturi cu rezultate satisfacatoare, dar violete nu :)

  26. Emily says:

    Bogdan, daca ai incercat levantica si hibiscusul si-ai fost incantat e imposibil sa nu-ti placa aroma violetelor! Au o aroma deosebita, in acord cu mirosul lor fin, suav si dulceag! cu un gust dulceag ce gadila un pic papilele si gatul, dar si cu o aroma inconfundabila, sunt imposibil de uitat sau de nerecunoscut! Trebuie neaparat sa gusti :) Daca ti-e familiar mirosul lor iti e mai usor sa-ti inchipui aroma care e de o dulceata si savoare atat de patrunzatoare si totusi atat de delicate de nu-ti poti imagina :)

    sa stii ca m-ai pus putin in incurcatura :) Cum sa descriu gustul violetelor? Pai ... simplu: de violete :))
    Sper ca am reusit, macar un pic, sa te ajut sa-ti faci o imagine papiloasa :) despre aceste minunate flori! Sunt minunate si in salate, asa crude :) insa ai grija, nu toate speciile sunt comestibile! o zi minunata!

  27. Foarte frumoase si cred ca si delicioase , mi sa facut o pofta !

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)