dulceata peste tot

azi avem dulceata de zmeura, zmeura pe care eu o iubesc tare mult si care reprezinta pentru mine diminetile senine de vara si povestile de la gura sobei prin clatitele facute de bunica mea draga!



Bine v-am regasit dragii mei, am lipsit o perioada, dar am lipsit motivat ;)
Micuta Miss Cupcake se pregateste sa apara in vietile noastre asa ca, va imaginati, am fost mai ocupata ;)

pentru reteta e simplu de tot: 1 parte fructe bine spalate si uscate, 1/2 parte zahar
sfat: adauga putin suc de lamaie pentru culoarea vie si gelifiere


va imbratisez cu drag!
De-acum, sper, ne vom citi mai des!


Love & cupcakes!
Emily



Categories: ,
Print Friendly and PDF

2 Responses so far.

  1. Si eu o iubesc.Insa eu o strecor,nu-mi palc samburii.
    Pup!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)