tea party - love edition

iata-ne deja la cea de-a doua editie, editie care a fost plina de arome care mai de care mai deosebite, cu cupcakes, biscuiti, fursecuri, bezele si multe alte rasfaturi dulci pe care va las sa le descoperiti mai jos! Un tea party dedicat iubirii, rasfatului si dulcilor recompense! Un tea party minunat, plin de zambete si dulceata ;) 
Un tea party alaturi de prietene drage, un tea party de poveste - pentru care va multumesc! 

in cateva ore vom fi deja in 1 Martie asa ca va doresc din tot sufletul sa fiti sanatoase, iubite si rasfatate! Abia astept sa vad propunerile voastre pentru culorile noii editii - Spring Tea party
Insa pana atunci sa ne delectam cu minunatiile aduse de fete si sa petrecem :)

Va invit cu mare drag sa mergeti sa vedeti retetele preparatelor cat si mult mai multe fotografii pe blogurile fetelor! Aveti mai jos lista completa (sper din tot sufletul sa nu-mi fi scapat ceva, sa ma trageti de maneca daca e)! Veti gasi si multe alte retete super delicioase, va asigur! 

Meniul acestei editii a fost mai mult decat bogat: negrese cu alune de padure de la Diana, fursecuri cu ceai verde de la Andreea,  love cupcakes de la Diana,  financier cu zmeura si madeleine cu cacao si lamaie de la Elena, marshmallows cu zmeura home made by Mihaela, cupcakes cu matcha de la Edith, molten lava cake din bucataria paradis, ne gresa cu frosting de capsuni de la Andreea, fursecuri cu migdale de la Magda, the ultimate vanilla cupcakes de la Andie, super tratatii de la Kadia, biscuiti fragezi cu cocos si ciocolata si cupcakes cu migdale de la Brindusa, cesti delicioase si dulci, pline de ciocolata de la Claudia, tortulete cu visine de la Raluca, chec excelent decorat de Ema, prajitura cu foaie sfaramata de la Liliana, fursecuri fragede cu osanza aduse de Danutza, melcisori cu stafide de la Adela, cupcakes cu fistic si zmeura de la Oana, biscuiti cu nuca de la Timea si cupcakes cu rodie de la Ramona! 

Astept cu mare drag parerile si impresiile voastre, cat si tematica urmatoarei petreceri Spring Tea Party! 


NOTA:
Am constatat, cu parere de rau, ca nu pot promova toate retetele participante asa cum ar trebui din lipsa de spatiu, drept pentru care am hotarat sa reduc numarul participantilor / editie! Va rog mult sa va anuntati participarea la urmatoarea editie in avans, via email sau facebook mesaj, pentru a va putea rezerva un loc! Imi face o deosebita placere sa va am pe toti alaturi, insa pentru a putea promova in mod egal si corect toate retetele participante trebuie sa reduc numarul acestora! Bineinteles ca lista e deschisa si in functie de cereri se vor face si programarile dupa principiul primul venit - primul programat ;) 

Va astept cu mare, mare drag si va doresc o zi minunata, plina de soare si de zambete! 
Sa aveti o primavara superba!

Cu drag,
Emily 

Print Friendly and PDF

22 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Ce frumos! Mi-a placut sa particip. Daca sunt prima, inseamna ca aleg culoarea? Sa fie... bleu ca cerul primaverii :)

  2. Andreea says:

    Aaaaa...sa vad daca apuc sa comentez prima! :) Culoarea galben se poate? :)) Pup cu drag! Superb party!

  3. Superb Tea party-ul :) Foarte multe retete si poze minunate :P Daca sunt prima care posteaza comentariu aleg: galben si roz-flori de cires :P

  4. Timea says:

    Foarte frumoasa prezentarea! Un Tea Party pe cinste cu multe bunatati si ceaiuri bune! te pup si imi anunt de pe acum participarea la Tea Party-ul din luna martie. Te pup si multumesc pentru gazduire :)

  5. Edith says:

    ce parada frumoasa, multumim Emily ca ne-ai primit la tine! :*

  6. Anonim says:

    Superb party-ul !!!!Felicitari tuturor !!!

  7. Superbb! Impresionant! Pupic!

  8. Danutza says:

    Foarte frumos! Am savurat din priviri toate minunatiile! Abia astept urmatoarea editie:)
    Pupici:*

  9. Sunt tare frumoase toate.Pup!

  10. Foarte frumoase, pupici si mult succes:)

  11. Paradis says:

    Foarte frumos!Multumim pentru primire! Astept urmatorul tea-party!!.pup.xoxo

  12. Carmen says:

    ce frumuseti ai strans aici! pup!

  13. Adina says:

    Superba colectia si sa stii ca n-am uitat,dar cum am avut numai monkey bread-ul,n-am vrut sa stric frumoasa colectie.Pup

  14. Oana says:

    Arata excelent toate! Imi imaginez cum ar arata o masa care sa contina toate bunatatiile prezentate aici si cred ca ar fi un rai al ceaiurilor si al deserturilor.
    Mie mi-a facut mare placere sa particip la acest tea party dedicat iubirii si sper sa pot participa in continuare si la urmatoarele editii.

  15. Simona says:

    Super arata toate!! Felicitari participantelor! Din pacate eu n-am putut ajunge la party...:( mi-am amintit tarziu si... Dar ma programez ptr luna asta, daca mai este loc. Pupici si felicitari!

  16. Emily says:

    Fetelor, eu va multumesc! Toate preparatele au fost minunate! Fara voi party-ul nu ar fi fost atat de frumos! Va imbratisez cu mare drag si va rog sa-mi trimiteti pe email (sau mesaj facebook) daca vreti sa participati editia urmatoare! Pupicei si primavara frumoasa! :*

  17. Numai bunatati!!!Iti doresc o primavara cat mai frumoasa, cu multa sanatate si numai bucurii!!!Pup cu drag!

  18. Haplea says:

    Iti doresc o primavara plina de realizari si succese.

  19. Pot sa trimit si eu luna acesta o reteta sau deja s-au ocupat toate locurile. Daca nu se poate asta e... alta data. Pupici

  20. Gusulita says:

    Draga Emily mi-ar face placere ca data viitoare sa particip si eu. Foarte dragutza idee, retete splendide, ma tenteaza....

  21. Mimmi says:

    Superbe retete ca de obicei.
    Imi anunt si eu prezenta in luna martie !! Pupici!

  22. Emily says:

    fetelor, imi cer scuze ca raspund cu iantarziere ♥
    am primit foarte multe cereri de participare luna aceasta, iar daca putem programa pentru luna viitoare, va astept cu mare, mare drag ♥
    Va imbratisez si va doresc tuturor La multi ani si primavara plina de iubire si fericire! ♥

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)