cadou pentru voi ♥

februarie este luna iubirii    luna in care sarbatorim atat Valentine's Day cat si Dragobetele, sarbatori minunate ♥ cu obiceiuri care mai de care mai frumoase si mai calde! Vesnic indragostita si tot timpul cu zambetul pe buze :) am decis sa va fac un cadou  , cadou pe care sa-l puteti darui si voi, mai departe, iubitului, sotului, partenerului si oricui vreti voi sa-i faceti o declaratie de dragoste :)  caci ce poate fi mai frumos decat o cina romantica, un dulce rafinat si un cadou pe masura? 

download
Este vorba de 2 mini postere pe care vi le puteti descarca, tipari si inrama pentru a va decora casele sau pentru a le face cadou celor dragi! Sper sa va placa  si sa le folositi cu mare drag! O scrisoare cu o usoara patina a timpului, scrisa chiar de voi poate fi cadoul de suflet pentru sufletul pereche! 

download

Eu deja mi le-am tiparit si inramat! Arata spectaculos pe peretele din dormitor 
Dimensiunile sunt standard, dar daca aveti rame atipice imi puteti scrie si vi le redimensionez :)
Daca va plac, promit sa revin cu mult mai multe materiale! 


Iar pentru iubitorii de cupcakes am un cadou special: hartii pentru cupcakes, in ton cu tea party-ul de luna aceasta! 
download
download

Va doresc din tot sufletul sa aveti o luna plina de iubire, zambete si cadouri 

Cu drag,
Emily

Print Friendly and PDF

9 Responses so far.

  1. Adina says:

    Ce bine arata si ce gest frumos! Ma bucur ca la tine love is in the air:)Pupici

  2. Emily says:

    Mitinita, scumpa mea! Ma bucur ca-ti plac! pupicei si muuuulta dragoste :*

  3. Simona says:

    Multumim ptr cadouri! Foarte dragute sunt! Esti o dulce. Pupici

  4. Emily says:

    Simona, cu drag!
    Mihaela, ma bucur ca-ti plac! Eu sunt iinebunita dupa noul meu mini tablouas :) te pup

  5. Unknown says:

    ce dragute sunt! Dar cum se folosesc hartiile de briose? Se decupeaza asi se infasoara?

  6. Emily says:

    Brindusa, ma bucur ca-ti plac! trebuie sa intri pe linkul de download, le salvezi in calculator si apoi le tiparesti pe o coala A4 decupezi frumusel si cu atentie pe margini! Le infasori mai apoi in jurul cupcakes-urilor sau muffins-ilor copti in hartie clasica alba sau chiar fara si gata :) si le lipesti cu putin lipici non toxic (eu prefer lipiciul din orez caci e 100% natural)

    te pup

  7. Multumim mult.Un gest foarte frumos.Pupici!

  8. Emily says:

    Cu mare drag! pupicei

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)