banana cookies - biscuiti pufosi cu banane


fursecuri pufoase cu banane delicioase - ce mod mai placut de a te rasfata in asa dimineata de luni? 
Merg de minune cu o canuta de lapte fierbinte sau cu un ceai de fructe! Cu siguranta vor aduce un plus de savoare diminetilor, dar si gustarilor dintre mese! Un biscuite gigant ;) de aproape 10 cm!


Pentru reteta va puteti tipari cardul de mai jos ;) 

Este o reteta delicioasa, dar si mult mai sanatoasa, potrivita atat pentru cei mari cat si pentru cei mici, deoarece, bananele, pe langa aroma lor deosebita vin si cu alte beneficii! Am inlocuit 3 oua cu banane tocmai pentru aceste beneficii, dar si pentru a reduce colesterolul! O banana contine pana la 600 mg de potasiu! Recomand consumul de fructe si legume, in orice varianta ;) 



Va imbratisez cu drag si va doresc o zi de luni plina de zambete 
si o saptamana frumoasa, plina de iubire! 

Print Friendly and PDF

23 Responses so far.

  1. Diana B. says:

    Super! Ador orice are in compozitie banane iar acestea par delicioase. Le incerc cu siguranta in curand. :D
    PUP :*

  2. Simona says:

    Cu banane cred ca sunt excelente!!!

  3. Emily says:

    Diana, scumpa mea, sunt tare buni! Data viitoare voi adauga inca o banana ;)

    Timea, asa e :*

    Simona, intr-adevar! Delicioase si parfumate!

    Va pup fetelor!

  4. Laura says:

    Arata minunat si da, merg de minune cu o cana de lapte :)

  5. Anonim says:

    Ohhhhh ,ador bananele !! Cu siguranta voi incerca si eu biscuiteii tai ! ;)
    Multumim la fel , draga Emily !!

  6. Liana10 says:

    Ce pufosenii de fursecuri!!

  7. Aceste prajiturele sunt intr-adevar delicioase si fragede! Si eu mai inlocuiesc din cand in cand ouale cu banane.

  8. Super biscuiti,super deliciosi!!

  9. Emily says:

    va multumesc si va imbratisez :*

  10. Se vede ca sunt foarte fragede, cred ca sunt foarte delicioase. O sa incerc si eu reteta.

  11. Unknown says:

    like , share si particip la concurs (Y)

  12. Unknown says:

    like, share si particip la concursul dumneavoastra (Y)

  13. Emily says:

    Multumesc si va astept cu drag!

  14. dana1isa says:

    chiar ma bucur ca vam gasit , invat retete noi....prajiturile arata superb

  15. Unknown says:

    Arata super bine si merita incercat

  16. Emily says:

    Bine ai venit draga mea!

  17. Lavinia says:

    Ai timp te rog si de o traducere? Le-as fi facut cu mare drag sa-i pun la scoala piticului meu insa nu stapanesc asa bine engleza si nu am putut nici in google translate sa pun reteta.
    Multumesc!

  18. Emily says:

    Buna Lavinia

    sigur ca da! voi adauga si reteta in romana! Pana atunci iti las mai jos:
    2 cups faina, 1/2 lingurita praf de copt, un praf de sare, 1/2 cup piure de banane (banane zdrobite cu furculita) 1/2 cup frisca lichida sau smantana dulce, 125gr unt nesarat, moale, 1 cup zahar alb si brun (combinat), 1 oua mare si vanilie

    Se mixeaza untul cu zahar pana ce devine cremos apoi se adauga oul! Dupa omogenizare se adauga frisca si bananele zdrobite apoi faina ;)
    Se coc pentru aproape 12-15 min ;)

  19. Lavinia says:

    Multumiri nemasurate Emily!!!!!!

  20. andra says:

    Mi-ar fi placut reteta in gr, mi-am pierdut ceva timp cu convertirea, cred ca toata lumea foloseste gr sau nu?

  21. Emily says:

    Draga Andra, eu asa imi construiesc / adaptez retetele si asa le fac! Am adaugat la rubrica "tips & tricks" echivalentele in grame tocmai pentru a-i ajuta pe cei care folosesc tot timpul cantarul! Multi dintre vizitatorii mei gatesc acasa si nu toti au cantar de bucatarie, de aceea am si retetele adaptate la CUP (cana)!

    O zi buna!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)