yogurt cake with chocolate biscuits


La multi ani tuturor doamnelor si domnisoarelor! La multi ani tuturor femeilor! Sa fiti sanatoase si fericite! Pentru voi aduc acest tort delicios, racoros si mai putin calorios! 

ingrediente baza de biscuiti: 180 gr biscuiti maruntiti, 3-4 linguri unt topit, fierbinte
ingrediente crema de iaurt: 400 g iaurt cremos, bio, scurs in sita (pentru a elimina zerul) ~ 3 ore, 3-4 linguri de zahar, 1 foaie de gelatina + 50 gr biscuiti maruntiti
decorare: 100 g biscuiti, 100 gr chipsuri de ciocolata

intr-o forma cu pereti detasabili, tapetata cu hartie de copt sau unsa cu unt se aseaza intr-un strat uniform amestecul de biscuiti cu unt topit! Pentru crema de iaurt trebuie sa pregatiti gelatina conform instructionilor de pe pachet si apoi sa amestecati iaurtul cu zahar si gelatina iar la sfarsit adaugati si biscuitii zdrobiti! Turnati crema obtinuta peste blat, nivelati si bagati la frigider pentru minim 5 ore! Puteti decora tortul inainte de a-l da la rece (asa veti avea si biscuiti de deasupora moi) sau il puteti decora chiar inainte de servire pentru a avea biscuitii crocanti! Eu l-am decorat inainte ;) 


Nu vreau sa va retin mult ;) insa as vrea sa va povestesc putin despre acesti biscuiti, fragezi, dar crocanti, aromati si cu fulgisori de ciocolata! Sunt Ahoy chips cookies - biscuitii numarul 1 in SUA! Eu una ii ador si tare rau imi pare ca nu i-am vazut si pe rafturile romanesti! 

Va imbratisez cu drag!
Love you,
Emily

Print Friendly and PDF

26 Responses so far.

  1. Senzational tortul.
    Sa ai o primavara minunata! La multi ani!

  2. Anonim says:

    Arata intr-un mare fel si sunt sigura ca este si foarte buna aceasta tarta ;)
    Pupici! <3

  3. Gabriela says:

    Trebuie sa fie foarte buna prajitura! Fara indoiala si biscuitii aceia sunt buni!:))

  4. Hi!! I would lova to have your recipe in english or spanish! is it possible? i can't find the translator in your page! thanx!! I looove your blog! perfect pics and post! see ya!

  5. La multi ani si tie, Emily!

  6. Alex says:

    Oh, yummy! E pur si simplu delicios!
    O primavara minunata iti doresc !!

  7. La mulți ani și ție, Emily! E minunat tortul!

  8. Detalii says:

    E posibil sa fi vazut asa ceva in Lidl ieri... Au produse americane. Fugi si vezi :).

  9. Anonim says:

    Eu zic ca ce ai facut tu aici e demential !!! Daca as sta mai aproape de tine , clar nu as astepta sa fiu invitata la o portie , ci ti-as bate la usa imediat!! ;)
    O zi frumoasa , draga mea !!

  10. Anonim says:

    buna,

    zaharul trebuie sa fie pudra? Arata minunat si e perfect si pentru copii.
    Lili

  11. La multi ani si o primavara minunata..Imi place tortul ca e racoros! pup!

  12. speranta says:

    La multimulti ani!!!!!!Multumim.bunbun

  13. Simona says:

    Cat de bine arata!!!!

  14. pansy says:

    Simplu,delicios si racoros !

  15. Haplea says:

    Superba prezentarea!

  16. Cristina says:

    La multi ani si tie scumpa Emily!!! Tortul tau arata grozav de bine, mai ca as veni la o felie... Week-end placut!

  17. Splendid tortulet. Multumim ca te-ai gandit la noi. Imi plac mult torturile cu mousse de iaurt. Iti doresc o primavara minunata, cu multe zambete si raze de soare.

  18. Deya says:

    yui ce bine arata

  19. Mama mia ! Arata extrordinar de bine :P sa stii ca ai lasat toata echipa de la http://www.autorentoradea.ro/ gura apa :))

  20. wow arata super....dar ce pofta mi-ai facut :P

  21. Anonim says:

    Ce inseamna 3-4 linguri de unt ?

  22. Emily says:

    Elena, te pup!

    Draga Anonim, 3-4 linguri de unt inseamna 3-4 linguri de unt (iei unt cu lingura si masori) ;)

  23. Mihaela says:

    Ce bine arata tortuletul!
    De unde cumperi picaturile de ciocolata ? Am tot cautat si n-am gasit !
    Primavara frumoasa si tie !

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)