Winter Tea Party

Tea party - Winter Edition  nici ca se putea potrivi mai bine :) la cata zapada e afara :))
Merge de minune un ceai cald, asa-i? Insa pe langa ceai avem si super tratatii: savarine, amandine, fursecuri, cupcakes, muffins, ciocolata, bombonele, renumitele tea sandwiches cu castraveti si multe alte surprize dulci pe care va las sa le descoperiti mai jos! 


♥ sa inceapa petrecerea 


Gasiti retetele tuturor preparatelor urmand linkurile de mai jos, insa va asigur ca veti da peste mult mai multe retete delicioase! Va spun cu mana pe inima, ca veti fi placut impresionati 

Meniul a fost extrem de complex si super delicios: savarine de la Gabriela Iancu, amandine de la Andie, Biscuiti si scones cu fructe de padure de la Ana Maria Ciolacu, chec cu ciocolata after eight de la Diana Borca, trifle cu fructe de padure de la Danutza, Biscuiti cu portocale de la Adela Zilahi, fursecuri trandafir de la Vera, bomboane de ciocolata cu banane, tea sandwiches cu castraveti, altele cu creveti, dar si cupcakes - toate de la Elena, pandispan cu gem de portocale oferit de Kadia, delicioasa prajitura Eberswald  de la Raluca, tort cu ciocolata si jeleu de visine de la Timea, muffins cu scortiosoara de la Ramona, mini tortulete de la Mimmi, muffins cu merisoare de la Liana, muffins cu nuci verzi de la Claudia, biscuti cu lime si rom de la Carmen Furnicuti, ravioli cu migdale de la Adina Mitinita si de la mine niste cupcakesInvitatia creata manual special pentru acest tea party este facuta de Ema!  

Pe blogurile fetelor veti gasi pe langa reteta si detalii, mult mai multe fotografii ale delicioaselor preparate! Va invit sa le facem cate o vizita 

Cea mai reusita petrecere online :) cu siguranta! Si asta doar datorita voua , care ati preparat cele mai delicioase, cele mai frumoase  si cele mai frumoase prajiturele! Va multumesc dragele mele si astept cu mare, mare drag si in februarie la Tea Party - Love edition 

Primul comentator are onoarea sa aleaga culoarea care sa reprezinte punctul de plecare pentru acest noua editie asa ca astept cu drag! 

va imbratisez cu mare drag,
Emily




PS sper din tot sufletul ca nu mi-a scapat nimic! va rog sa ma trageti de maneca daca am facut-o, promit sa remediez, desi sper sa nu fie cazul :)

Print Friendly and PDF

39 Responses so far.

  1. Emily!!! Am I the first one? I pick... verde lime si roz pentru urmatorul tea party! Totul a iesit superb de-a dreptul! Felicitari din suflet!

  2. Danutza says:

    Foarte frumos! Pupici!

  3. Anonim says:

    Imagini super, prajiturici super, ceaiuri fierbinti si fete iscusite!!! Astept cu interes culorile pt. luna februarie. Ma voi alatura voua. Te pup.

  4. Diana says:

    Superb! :) <3
    Bleu?

  5. Felicitari atat gazdei, cat si participantilor!
    Si daca sunt prima, pot sa aleg culoarea?

  6. Unknown says:

    uau! ce frumos arata! Atat de colorat! Si chiar simteam nevoia de o canuta de ceai :)

  7. Emily says:

    super party ♥
    Danutza asteptam cu nerabdare culoarea pentru Tea Party - Love edition ♥

    pupici fetelor si multumesc tuturor pentru aceasta petrecere grozava♥

  8. Super!!! Arata foarte bine!! Pup!

  9. Dia says:

    Adorabile toateeeeeeeeeeee!!!!!!!!:*♥

  10. Comentariul meu unde e? Sunt sigura ca l-am scris prima :(

  11. Emily says:

    Diana, scumpa mea, era in spam :( insa acum l-am aprobat! Esti prima intr-adevar :) si-mi place tare mult tematica aleasa! ♥

    Danutza, scumpa mea, te-am indus in eroare cu spam-ul acesta! Scuzeeeee ♥ pupicei

  12. Danutza says:

    Sunt total de acord cu ce a ales Diana, la verde si roz ma gandeam si eu :)) Pupici!

  13. Andie says:

    Verde lime si roz, abia astept! Emily, senzationala colectia de poze! Cred ca ai muncit gramada sa faci colajele! De mare angajament petrecerea ta, abia asteptam luna februarie! :)

  14. Emily says:

    ce bineeeee ♥ v-am spus eu sa ma trageti de maneca :))
    va pup fetelor si va doresc distractie placuta in continuare ♥
    ma duc sa incalzesc ceaiul ♥ pupicei

  15. Chiar, Danutza? Ce frumos! Ma bucur mult ca nu e contrar dorintelor tale!
    Emily, multumesc muuuult, abia astept tea party-ul urmator :)

  16. ce colaj frumos! sper sa am timp sa ma bag si eu la party-urile astea dragute!

  17. Emily says:

    ♥ un ceai cald aromat pentru toate prietenele mele ♥

  18. Imi place foarte mult postarea! Si ideea! Si ceaiul! Si prajiturelele! :)

  19. Un tea party foarte reusit, cu atat de multe retete inspirante!<3

  20. foarte reusit tea party..pacat ca nu am reusit sa trimit si eu...dar o sa vin la urmatorul...va pup!!

  21. gratziela says:

    Emily,
    Toate retele par delicioase, cu siguranta.

    Te astept cu mare drag la mine sa-ti daruiesc un premiu.
    Cu drag,

  22. Foarte frumoase toate:)

  23. Adina says:

    Ce bine-i aici la Tea party si ce culori frumoase ptr luna viitoare. Foarte frumoasa gala ne-ai pregatit,multumim ptr gazduire. Pup

  24. Mimmi says:

    Adorabile de-a dreptul!Foarte reusita prima editie,iar tematica aleasa pentru luna viitoare e o interesanta combinatie.

  25. Corina says:

    Woow ce de bunatati! Imi pare rau ca nu am reusit sa particip, poate next time:) Pup!

  26. Alice says:

    OMG!!!! superbe toate...nu mai zic mai mult ca-mi vine a plange, parol!

    n-am avut vreme sa particip dar acum vazand minunatiile astea...n-as fi avut loc. e prea frumos totul! pupici!

  27. Simona says:

    Ce minunat arata totul... Din pacate nu am ajuns la party... Dar luna viitoare nu mai lipsesc! Promit! Pupici

  28. Emily says:

    Fatelor va astept cu mare drag sa petrecem impreuna, ca fetele :)
    Alice, sa nu indraznesti sa nu apari in februarie :))

    pupicei si vise frumoase tuturor! :*

  29. Felicitari Emily, felicitari fetelor, ati petrecut pe cinste cu asa bunatati. Ce rau imi pare ca am ratat petrecerea, dar luna viitoare nu mai scapati de mine !

  30. Andreea says:

    Off...n-am apucat sa particip luna asta...:( Dar in februarie nu ma las! Sigur particip! Mai ales daca am inteles eu bine ca e cu verde. Planuiesc ceva verzuliu!:) Pana atunci, te invit la concurs! :) http://andreeachinesefood.blogspot.com/2012/01/concurs-delicios-cu-sugarspicero.html
    Pup cu drag!

  31. Emily says:

    fetelor va astept cu mare drag! :*

  32. Alice says:

    deci verde si roz? in februarie?

  33. Emily says:

    exact asa! te astept negresit :*

  34. Felicitãri tuturor, am sã vã vizitez cu drag, pupici:)
    Emily, foarte reusitã petrecerea!

  35. Liana10 says:

    Doamne, ce minunatii! Felicitari tuturor, s-au intrecut pe sine si felicitari, tie, Emily pt. frumoasa initiativa! pupici multi :*

  36. Wooow, ce minunatii... Imi ploua-n gura uitandu-ma, iar verde lime si roz sunt o super alegere! Bravo, Diana ! Stiam ca vom fi gand in gand! :)) Felicitari tuturor, arata perfect totul ! Pupicei !

  37. Emily says:

    Ana, scumpa mea, culorile alese sunt minunate! Super inspirata a fost Diana! pupicei

  38. Anonim says:

    Cred ca este cea mai grozava petrecere de pana acum !!!! Superbe retete si imagini !!! In februarie ma dau peste cap si particip si eu , promit !!!

  39. Emily says:

    Magda multumesc frumos ♥ te astept cu mare, mare drag! ♥ pupicei

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)