Apple's soup - supa de mere cu scortisoara si anason

ce poate fi mai bun si mai reconfortant intr-o seara frumoasa de sfarsit de noiembrie decat o supa delicioasa de mere cu scortisoara, anason si cuisoare? va spun eu: supa de mai sus acompaniata de un biscuite cu ghimbir :))


de ce supa si nu compot? pentru ca difera proportiile fruct/lichid :)

aromata, parfumata si mai mult decat delicioasa, dar extrem de usor de preparat aceasta supa este in topul preferintelor mele si va indemn cu mare drag sa o incercati

ce va trebuie pentru 4 portii:
4-5 mere dulci acrisoare, 2 clementine mici mici mici, 4 linguri zahar brun, 1/2 lingurita scortisoara, 3 stelute de anason, 4-6 cuisoare, 1 litru si jumatate de apa + un zambet, altfel nu iese supa :)


puneti apa la fiert si intre timp taiati merele in cuburi, clementinele in jumatati sau sferturi (astfel incat sa ajunga la aceeasi dimensiune cu merele)! adaugati toate condimentele mentionate mai sus, inclusiv zaharul si clementinele pe care le lasati sa fiarba 2-3 clocote apoi adaugati merele frumuselele! nu trebuie sa fiarba mai mult de 10 minute (la foc mic)! voi alegeti cat de tari sau buretoase vreti sa fie merele, oricum ar fi e delicios!
daca simtiti nevoia, dar musai gustati inainte, mai adaugati zahar! mie imi place asa ;)

separat am pregatit niste biscuiti cu scortisoara, nucsoara si ghimbir pe care-i programasem pentru ceaiul de ghimbir, insa dupa cum vedeti, au mers de minute impreuna :))
Biscuitii vor ajunge si ei pe blog, cat de curand!


o supa mai mult decat delicioasa, savuroasa si extrem de aromata, menita sa aduca zambetul pe fata oricui si aici va trebui sa ma credeti pe cuvant caci am vazut cu ochii mei :)

va imbratisez cu mare drag si va doresc sa aveti o saptamana mai mult decat minunata, plina de dorinte devenite realitate si de multe multe zambete!

cu drag,
Emily

Print Friendly and PDF

17 Responses so far.

  1. intresant! supa asta a ta e un fel de compot, asa-i?

  2. Unknown says:

    imi plac supele de mere! ca-s ele dulci sau sarate sunt f bune!

  3. Imi place supa cu mere.Eu ador merele oricum ar fi.Te pup!

  4. Mmm...ador combinatia:)
    Zilele astea am pus o stelutã de anason in borcanul cu cafea...acum cafeaua mea e parfumatã!

  5. Simona says:

    Imi place... Bunica facea o supa de fructe.. din pacate nu mai stiu reteta.. Pupici

  6. Bunatate la maxim!!!Pup si o seara buna sa ai!

  7. Alina says:

    O supa delicioasa cu arome de sezon.
    O seara minunata,
    Alina

  8. Emily says:

    Ophelia, e un fel de compot, cu mai putina zeama si mult mai multe condimente si arome! :*


    Andreea si eu le ador, mai mult pe cele dulci ;) te pup


    Dia Mar bine ai venit in club :)) pupici


    Ramona imi si inchipui ce buna si aromata era cafeaua ta! te pup


    Simona, de la bunica stiu si eu reteta :) te pup draga mea!


    Licuta multumesc mult! te pup si eu


    Alina, multumesc frumos! te imbratisez cu drag! :*


    o seara frumoasa tuturor!

  9. Ce gustoasa trebuie sa fie, ador merele :)
    Draga mea, cu mare drag te astept sa dai curs provocarii "How Christmas tastes around the world" gatind un preparat pentru masa de Craciun specific regiunii in care locuiti! Mai multe detalii gasesti la mine pe blog, aici
    http://cantboilanegg.blogspot.com/2011/11/how-christmas-taste-around-world.html
    Pupici si te astept cu drag!

  10. I love this Emily look delicious:)

  11. mmm ce bine arata ...combinatia perfecta mar si scortisoara...tot timpu ma face sa ma gandesc la Craciun :D

  12. Emily says:

    Alinutzika, multumesc! :*

  13. Emily says:

    Gloria, thanks! have a wonderful day :*

  14. Emily says:

    Adina, multumesc! si eu asociez Craciunul cu aceste arome :) te pup

  15. Foarte interesanta, am notat-o si astept sa vad si reteta pentru biscuiti! Salutari si multumesc pentru vizita!

  16. Emily says:

    Marius, multumesc si eu!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)