cornuri pufoase cu dulce de leche si ciocolata

astazi va invit cu mare drag sa trecem impreuna pragul casei Brindusei - Cooking with my soul! Si nu mergem cu mana goala ci cu niste cornuri pufoase si delicioase, umplute cu dulce de leche si ciocolata amaruie, caci o gazda asa draguta nu poate fi tratata decat regeste!

Multumesc draga Brindusa, este o placere deosebita sa-ti fiu musafir intr-o zi atat de speciala si frumoasa! 


Reteta si pasii necesari pentru obtinerea acestor minunate pufosenii o gasiti in varianta completa la minunata mea gazda!
Pe scurt este vorba despre acelasi aluat de la painica Mos Craciun transformat in croissante umplute cu deliciosul dulce de leche pregatit in doar 10 minute si o super ciocolata amaruie! 

O adevarata sarbatoare, o aroma delicioasa si o pufosenie rar intalnita, fac din aceste cornuri un desert care sa-ti incante toate simturile si credeti-ma, nu exagerez deloc! 

profit de ocazie si vi-l prezint pe cel mai scump si mai voinic admirator al lui Mos Craciun, nepotelul meu drag care, ca si mine, abia-l asteapta pe Mos :)


Acum pozam seriosi ca sa vada mosul ca suntem cuminti, dar e cel mai zambitor si mai cuminte baietel pe care-l cunosc, si-l iubesc din tot sufletul meu de om mare deja ... parca ieri visam si asteptam sa am 19 ani ... uff ce trece timpul! ... hai va pup cu mare drag si va astept la Brindusa! 

cu drag,
Emily 

Print Friendly and PDF

12 Responses so far.

  1. Mimmi says:

    Ce bine arata,cred ca au fost delicioase !!

  2. Haplea says:

    Ce pofta mi-ai facut!

  3. cornurile sunt dementiale! dulcele de leche le da tot farmecul.. da lasa astea.. pustiul e superb!!!!;) sa va traiasca si sa va bucurati de el !!! e cea mai nepretuita comoara.. si uita-te si tu ce frumos e !!! l-as papa tot!!!;) pupici

  4. Frumos mai e pustiul!! Sa creasca mare, sanatos!
    Cornurile sunt perfecte!

  5. Unknown says:

    Iti multumesc pentru cornurile astea superbe aduse la masa mea. Pup si pe tine si pe bursucul ala mic si cu ochi frumosi :)

  6. Emily says:

    Mimmi, multumesc! au fost extraordinare si trebuie refacute :)

    Haplea, pai hai! ;)


    Antonina draga mea, iti multumesc frumos! ii cresc dintisorii si ne mananca el pe toti :) la propriu :)) musca tot ce apuca :)) te pup!

    Alexandrina, multumim tare mult! te imbratisez cu mare drag! :*

    seara frumoasa tuturor!

  7. Emily says:

    Brindusa,eu iti multumesc! A fost o reala placere :*
    te pupam si noi cu mare drag! seara frumoasa si saptamana minunata! :*

  8. Arata grozav! dulcele de leche e the best:)

  9. Emily says:

    :) si eu ador dulce de leche! va pup cu drag!

  10. madicuisine says:

    Foarte frumoase sunt! Interesanta ideea de a le umple cu o crema asa buna!

  11. Timea says:

    wow....ce apetisante sunt! vreau si eu o bucata la cafeaua de dimineata :)

  12. Emily says:

    Madi, multumesc! au fost delicioase :*

    Timea, multumesc! Ai doua in livrare ;) te pup

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)