Green Apple Cupcakes - cupcakes mere verzi

Ce ar putea sa inveselasca o zi de iarna friguroasa decat niste mere verzi frumoase si aromate? Niste cupcakes - mere verzi, bineinteles :) Pe cat de frumoase tot pe atat de delicioase, aceste green apple cupcakes   au facut deliciul tuturor prietenilor! Le-am devorat intr-o clipa si-apoi ne-am continuat ziua depanand amintiri  ... 

Aparent complicate, aceste green apple cupcakes sunt foarte usor de facut! Va voi convinge imediat 
ingrediente pentru 12 cupcakes:
1 cup + 3 linguri faina, 1 cup + 2 linguri de zahar fin, 1 mar mare taiat cuburi mici, 1 lingurita praf de copt, 1/2 cup unt nesarat topit si caldut, 2 oua mari, 3 linguri suc de mere incalzit si putina scortisoara
ingrediente pentru frosting:
5 albusuri de ou, 1+1/2 cup zahar fin, 400g unt nesarat moale, 1 praf de sare si 1 lingura lichior de mere sau extract pur de mere verzi 
pentru decor: 1 cup zahar, 1 picatura de colorant verde (cauta un colorant gel de calitate pentru a evita colorarea dintilor :)) + 12 codite verzi (tulpini de menta sau chiar betisoare de sticks-uri) si 12 frunze din pasta de zahar ♥ * 1 cup = o cana de 200 ml


Pentru cupcakes se amesteca toate ingredientele uscate (mai putin zaharul) intr-un bol, iar separat se bat foarte bine ouale impreuna cu zaharul pana ce devin cremoase, moment in care adaugi untul caldut si sucul de mere amestecand timp de 3-4 minute (la viteza medie)! Se adauga amestecul de ingrediente uscate, putin cate putin, continuand mixarea pana la omogenizare completa! Se coc in cuptorul preincalzit, la foc mediu, pana ce trec testul cu scobitoarea (aproximativ 20-25 minute) dupa care se lasa la racit pe un gratar!


Pentru frosting se mixeaza albusurile, impreuna cu zaharul, la viteza mare, minim 5 minute, pana ce isi dubleaza volumul si se si intaresc (ca la bezele)! Adaugam praful de sare, si in timp ce continuam mixarea adaugam, bucata cu bucata, untul moale! Nu adaugam alta bucata de unt pana ce prima nu s-a omogenizat (o sa dureze aprox 5 minute) dupa care aromam cu extractul natural de mere verzi si mixam pentru inca 6-8 minute pana ce vom fi obtinut o super catifelata crema! Asa cum ziceam si la winter cupcakes NU te speria daca la inceput amestecul pare moale, isi va reveni in scurt timp! Daca nu si nu, fara probleme il poti readuce pe dumul cel bun cu inca 2-3 bucatele de unt, respectand pasii de mai sus! 

Cat se racesc cupcakes-urile noastre ne ocupam de zaharul cristalizat si colorat! Nu are rost sa cheltuiti  bani pe zahar gata colorat daca nu-l folositi frecvent! este foarte usor de obtinut in cantitati mici! Ne trebuie doar o punga de plastic in care adaugam zaharul si o picataura sau chiar doua (depinde de intensitatea culorii dorite si de calitatatea colorantului)! Sigilam punga si amestecam prin agitare continutul care se va colora foarte frumos si foarte usor 


Cu ajutorul unui sac a poche  se formeaza cate o bila de frosting pe fiacre cupcakes! E foarte usor de nivelat si rotunjit cu un cutit de unt sau o spatula mititica! Trebuie doar sa ai grija sa-ti iasa o sfera cat mai rotunda si sa inceapa direct de la hartie astfel incat sa nu se vada deloc cupcakes-urile pentru un efect special :) 

Se ia fiecare cupcakes si se ruleaza / trece usor prin zaharul colorat (asezat in prealabil intr-o farfurie de supa) ferm, dar fara sa apesi prea tare si sa deformezi sfera! Cand toata suprafata e acoperita si verde apasa usor in centru sus cu degetul aratotor pentru a face o mini adancitura in care vei aseza codita si frunza care poate fi din zahar sau chiar o frunza de menta! Gata primul mar :) 

Sunt absolut bestiale! Aromate, usoare, delicioase si extrem de frumoase! Vi le recomand cu mare drag! 


Va pup,
Emily 

Print Friendly and PDF

52 Responses so far.

  1. Timea says:

    Sunt extraordinar de frumoase! de fiecare data ne surprinzi cu cate o dragalasenie de cupcake :). te pup

  2. VIVIANA says:

    Si cand credeam ca nu se poate mai mult de atat!!!...pur si simplu superbe!

  3. Sanda says:

    Whoa! Ce frumuseti ai facut! Astazi a fost ziua surprizelor placute, toate fetele mele (bloguri pe care le urmaresc cu sfintenie!) au postat minunatii! Merele tale-s superbe, mai ceva ca marul Evei si al lui Adam!!! Felicitari si pupici dulci!

  4. Edith says:

    vai vai vai, superbe! felicitari, draga mea! ♥
    pup!

  5. Moaaaaa cum arata!Felicitari
    pupici

  6. Antonina says:

    Superb arata draga mea !!! super delicioase !!

  7. Emily says:

    Timea, multumesc frumos! :*
    Viviana, multumesc mult :*
    Sanda, esti o scumpa, multumesc :*

    Edith, draga mea, multumesc tare mult! ma bucur ca-ti plac! Pupicei

    Fetelor, multumeeeesc :*

    au fost, asa cum v-am spus, vedete in weekend! Am fost topiti dupa ele si au disparut intr-o clipa :) Pupicei!

  8. Emily says:

    Antonina, scumpa mea, multumesc :*

  9. Am crezut ca sunt chiar mere.Superbe draga mea.Cre'ca am sa vin cu tot cu sezlong si soba la tine pana la urma.Spune-mi pot,pooooot?Pupici!

  10. Emily says:

    Dia-Mar, daca vii cu tot cu soba e mai mult decat perfect :))
    pupicei scumpa mea

  11. Corina says:

    Cele mai frumoase briose! ♥♥♥ Nu stiu de unde te inspiri, dar continua tot asa :) Pupici

  12. Emily says:

    Corina, multumesc mult! te pup scumpa mea!

  13. Emily, te felicit pentru aceste cupcakes-uri, sunt bestiale :) Te asteapta un premiu! Te pup!

  14. Emily says:

    Adela, multumesc mult! ♥ ♥ ♥

  15. Dia says:

    Sunt muta....nu zic decat atat:♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  16. Arata senzational ! sant perfecte, nici nu stiu ce ar mai fi de zis ?Imi place asa de mult cum ti-au reusit! Felicitari !
    pupici

  17. Esti extraordinara! Foarte frumoase! Nu vreau sa stiu cat ai muncit la ele!

  18. Laura says:

    superbe si gustoase :)))

  19. Emily says:

    Dia, raspund la fel ♥

    Lia, multumesc tare mult ♥ te pup cu drag!

    Raluca, multumeeeeeesc ♥ nu sunt chiar asa greu de facut :)
    Laura, multumesc scumpa mea!

    O seara frumoasa tuturor si pupici

  20. Simona says:

    Cu asta chiar ma-i dat gata! Arata bestial!! Nici nu-mi pot lua ochii de la ele... Voi chiar ati reusit sa le mancati?? Pe mine nu m-ar fi lasat sufletul...
    Pupici dulci

  21. Emily says:

    Simona, multumesc frumos! Ma bucur sa vad ca si voua v-au placut ♥
    Noi le-am devorat intr-o clipa :)) cu cel mai mare zambet pe fata :))
    pupicei scumpa mea!

  22. Sunt superbe!!!Imi place culoarea si de gust nu mai zic...sunt delicioase!Pup!

  23. Emily says:

    Licuta, multumesc ♥
    te pup scumpa mea! O seara frumoasa!

  24. Unknown says:

    Daca ai sti cat am asteptat reteta asta... Arata demential! Si cred ca si la gust ar fi pe placul meu.Imi plac tare mult merele.

  25. Emily says:

    Brindusa, multumesc frumos! Chiar acum ma gandfeam ca ar merge de minune cu inghetata in loc de crema :)) ce zici?

  26. Alex says:

    vai de mine...cred ca o sa dau in diabet...
    daca le vad copiii mei o sa fie musai sa le fac si lor...nebunie...

  27. Arata demential!
    Felicitari draga mea! :*

  28. Emily says:

    Alex, ma bucur tare mult ca-ti plac! :) pupicei
    Alina, scumpa mea, multumesc :*
    o zi minunata fetelor!

  29. Vaaai, cat de frumoase suunt ! eu nu m-as fi indurat sa le mananc.
    Profit de ocazie si te invit si la provocarea dulce Romanie a carei gazda sunt in luna februarie .Pupici !

  30. Emily says:

    Violeta, multumesc frumos! Vn cu drag la provocare :)
    pupicei

  31. Haplea says:

    Super!Un colorit extraordinar, iar prezentarea este la inaltime.

  32. Miha says:

    Foarte frumoase! Bravo! :*

  33. Foarte frumoase! eu m-am apucat târziu de cupcakes...portughezi nu sunt mari apreciatori, preferã minichecurile simple, deci, formele de hârtie si culorile ar trebui sã le comand pe internet, la fel si pasta americanã ( fondant)...

  34. Mihaela says:

    Tare dragute sunt, la fel ca tine :) Have a great day!

  35. Emily says:

    Haplea, multumesc frumos!
    Miha, multumesc :*
    Ramona, niciodata nu-i tarziu :) si poti improviza! Voi veni in curand cu cateva sfaturi :*
    Mihaela, multumesc tare mult! Te pup scumpa mea!

    o zi minunata dragii mei! va pup

  36. Carmen says:

    cat de biiiine arata !

  37. Arata minunat! Ti-e mila sa musti din ele! :)

  38. Anonim says:

    Si eu am asteptat reteta si clar e grozava , trebuie sa le fac si eu !!!! Felicitari ptr prezentare , imi place enorm !!!

  39. Emily says:

    Carmen, multumesc :*

    Boabe de cafea, multumesc ♥

    Magda, asa e! Au fost grozave! Multumesc tare mult si abia astept sa-mi povestesti cum ti s-au parut! ♥

  40. beti says:

    they look fantastic! so bright and beautiful

  41. Emily says:

    Beti, thanks! It is always a pleasure to have you here! :*

  42. Anonim says:

    Te rog sa precizezi ce inseamna "cup", cam care ar fi echivalentul in grame. Multumesc.

  43. Emily says:

    Anonim, este deja precizat in reteta ;) 1 cup = o cana de 200 ml
    E cel mai usor mod de preparat si nu ai nevoie de cantar :) insa daca preferi aceasta varianta ai aici un link catre un calculator online http://www.dianasdesserts.com/index.cfm/fuseaction/tools.measures/Measures.cfm

    o seara frumoasa!

  44. Anonim says:

    Excelenta reteta, dar unde se gaseste extractul de mere verzi?

  45. Emily says:

    sincer, nu stiu unde se gaseste in Romania, insa poti inlocui cu succes extractul de mere verzi cu esenta sau sirop concentrat, asta daca nu vrei sa folosesti lichior de mere verzi! Cred ca cel mai probabil se poate gasi in locatiile cu delicatese sau cu condimente de tot felul! Ma bucur ca-ti plac si sper sa le incerci ca-s delicioase! Cu drag,
    Emily

  46. Cristina says:

    De departe cele mai frumoase pe care le-am vazut pana acum!!! Felicitari din tot sufletul!

  47. Emily says:

    multumesc tare mult Cristina! Sunt preferatele mele ;)
    te imb ratisez cu mare drag! Pupicei!

  48. Emily says:

    Multumesc Rocsy! Si mie imi plac mult ;)
    pup

  49. Anonim says:

    Acum ca am văzut cum se face, ca ai talentul sa faci sa para totul simplu, am sa încerc sa la fac si eu. In loc de lichior crezi ca pot folosi sirop?
    Frosting e un fel de crema care se pune peste?
    Scuza-mă dar vreau sa invat!
    Multumesc
    Adriana Mihaela

  50. Emily says:

    da, e vorba despre crema ;) Ma bucur ca-ti plac si ca le vei incerca! Ai grija ca zaharul folosit, mai ales cel pentru decor sa fie unul de foarte buna calitate, cu granule bine definite, altfel nu rezista! Sigur ca poti pune sirop ;)
    te pup

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)