cupcakes de primavara (Omida vesela)


A venit primavara! Copacii sunt plini de flori, albinutele zumzaie fericite si noi ne rasfatam cu cupcakes speciale, de primavara! Niste cupcakes vesele, pe placul tuturor copiilor, mici si mari :)

reteta de baza pentru cupcakes
frisca sau crema fina de branza
omiduta, frunze si flori din fondant colorat

Love & cupcakes ;)

Print Friendly and PDF

7 Responses so far.

  1. Se pare ca a venit primavara si la tine in bucatarie. Pupici!

  2. Nuuu se poate,cat sunt de frumoase!!
    Pup Emi!!

  3. Emily says:

    Multumesc mult draga mea! Sa ai o primavara minunata! :*

  4. Anonim says:

    Aaaaaaaaabsolut incantatoare .....
    Iar gustul e divin asa cum ne-ai învățat !:)
    Iar pentru vara ti-am găsit o idee aici... http://www.marthastewart.com/269032/shark-and-beach-cupcakes
    Cand le-am văzut direct la tine m-am dus gândul...:)
    Te pup si la mai multe ! Foooooooooaaaaaarte multe ! :)
    Daniela

  5. Anonim says:

    P.s. : Cum sunt eu chioara , :))) de la distanță am văzut doua ratuste cioc in cioc...
    Apoi m-am uitat mai bine cand ai spus ca e cu floare.... :)))
    Daniela

  6. Emily says:

    Daniela, esti o scumpa :* te imbratisez!

  7. Anonim says:

    Si eu te imbratisez cu mult drag ! :)
    Daca mai gasesc asa retete , sa - ti mai trimit ?
    ( nu vreau sa te deranjez sub nici o forma ... )
    Daniela

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)