rulouri cu scortisoara - reteta Emily's Cupcakes




Stiti deja ca ador BRIOCHEle si multi dintre voi stiti deja care sunt diferentele intre cupcakes, muffins si brioche, dar stiti voi oare ca din acelasi aluat se pot obtine multe alte preparate? Cozonac, rulouri cu dulceata, cu caramel sau cu scortisoara? Mai sus aveti exemplul cel mai bun! Cele mai bune si mai pufoase rulouri cu scortisoara, facute din aluat de BRIOCHE! Gasiti reteta aici iar pentru amestec va recomand doar zahar si scortisoara (mai mult sau mai putin, dupa gust)! 

Va imbratisez cu drag si va doresc o duminica frumoasa, cu miros de scortisoara! 

Categories: , ,
Print Friendly and PDF

13 Responses so far.

  1. O duminica placuta. Vin sa savuram impreuna un rulou :*

  2. Emily says:

    multumesc draga Rocsy! te astept cu drag! :*

  3. Vai si iar vai,ce-mi plac aceste bunatati!!
    Pup Emy si Duminica placuta in continuare!!

  4. Diana says:

    Simt deja mirosul de scortisoara! <3 Pupici, draga Emily

  5. Emily says:

    Lubita, stii ca si eu le ador ;)
    Te imbratisez cu drag! :*

  6. Unknown says:

    Yummy, ce deliciosenii a pregatit aici! O zi frumoasa Emily!

  7. Mmm, bunut tare!Parca le simt aroma;)Pup!

  8. Simona says:

    Ador cu adevarat dulciurile de genul asta!!

  9. Imi plac la nebunie! Fur si eu unul.

  10. Diana says:

    ce bine arata :) si eu am facut chiar azi, si acum 2 saptamani. ne plac foarte mult si cu siguranta va fi hitul iernii :))

  11. Anonim says:

    Mmmm , ce frumos miroase a sarbatoare la tine !! <3

  12. Emily says:

    mii de imbratisari <3

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)