pseudo-prico-macarons :)

bine v-am gasit! Lucrez la o reteta proprie, niste fursecuri delicate, intre macarons si pricomigdale :)
Iata ce a iesit! Va place? Cu caramel si cativa stropi de sare, alune crocante si multe migdale!





O sa vina si reteta cand o finalizez, desigur :)
Pana atunci profit de ocazie si va imbratisez cu drag!

Love you,
Emily

Print Friendly and PDF

10 Responses so far.

  1. Vai de capul meu! Arata demential, mai am olecuta si cad in coma de pofta. :))

  2. Cat sunt de frumoase! Au o culoare minunata. Iar de poze m-am indragostit complet. Au un "mood" ce trezeste emotie si nu doar pofta :) ♥♥♥

  3. Arata nemaipomenit iar la gust cred ca sunt divine :*

  4. Emily says:

    @Alina, multumesc! M-ai facut sa zambesc ;)

    @Monica, multumesc draga mea! ♥

    @Rocsy, multumesc! :*

  5. Ce frumoase sunt;cred ca se topesc in gura dar nici nu vreau sa ma gandesc!!!
    Pup Emy!!

  6. Emily says:

    Lubita, scumpa mea, comnentariul tau era in spam :( Bine ca m-am uitat! Iti multumesc tare mult! Stii cat de mult inseamna pentur mine fiecare vizita, da? Te imbratisez!

  7. Anonim says:

    Sigur ca ne place , ne pare rau doar ca nu le putem gusta !! ;)

  8. Emily says:

    mii de multumiri <3

  9. Anonim says:

    va rog...reteta acestor minuni! am un pui pofticios

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)