giveaway si picnic pe plaja





Astazi va rasfat, si nu oricum ci cu un give away ♥ cu un set complet de pregatit cupcakes ;) si nu trebuie decat sa dati like paginii de facebook Emily's Cupcakes, atat ;) bine, daca va si conectati cu blogul Emily's Cupcakes prin GFK (jos in dreapta - inscrie-te pe acest site) ma faceti si mai fericita ;)


Conditie participare: like & share pentru Emily's Cupcakes si notei speciale de concurs (o veti gasi pe facebook)
Premiu: 
- 1 set de 5 recipiente pentru masurat (cups), 
- 1 set de 6 linguri pentru masurat, 
- 1 razatoare mica cu vas colector pentru aromele tari (stiti voi :))
- 3 duiuri metalice de cea mai buna calitate, pentru spritare si rozete, dar si pentru petale
- 2 seturi de hartii speciale de cupcakes (roz si mov)
Durata de desfasurare: 1 mai 2012 pana la momentul cand pagina va avea 1000 fani
*premiul va fi expediat exclusiv pe teritoriul Romaniei
* castigatorul va fi extras prin tragere la sorti
* daca in termen de 5 zile nu voi primi datele necesare expedierii voi efectua o noua extragere! 
* la extragere participa toti fanii paginii Emily's Cupcakes ;)


♥                                                                                


Si pentru ca tot ne rasfatam ;) va arat si cateva fotografii din mica noastra excursie prin  podisul Dobrogei! Am descoperit niste locuri si niste peisaje greu de descris in cuvinte! M-au cucerit prin frumusetea si naturaletea lor, ca sa nu mai spun ca ne-am si ratacit :)) insa tare ne-am mai bucurat cand dintr-o data ne-am pomenit in fata marii, da, da ai citit bine, a marii de un albastru cum rar poti observa la Marea Neagra si cu o plaja mica, mica, dar pustie  Si cum noi eram pregatiti de picnic- mic dejun am profitat din plin de ocazie si ne-am super rasfatat cu un mic dejun fix pe plaja ♥ 




Las imaginile sa vorbeasca, caci acum, cuvintele sunt inutile! Va imbratisez cu mare drag si va doresc o zi minunata! 








Categories: ,
Print Friendly and PDF

23 Responses so far.

  1. Paradis says:

    Foarte frumoase fotografiile si giveaway!Imii place marea si tot ce tine de culoarea albastru si galben!Eu nu particip ca am peste măsura tot ce-mi trebuie :).succes tuturor!

  2. un giveaway superb de adorabil :D felicitari !!

  3. Mimmi says:

    Am ramas pierduta cu ochii in largul marii,ce frumusete e acolo.Cum ai descoperit paradisul acela?Unde este?Mi-ar placea sa petrec cateva zile acolo.Poate imi dai unele date mai exacte despre acest loc minunat...
    Te pup!

  4. felicitarii foarte frumos

  5. lucy says:

    minunat giveaway, minunate si pozele, Cheile Dobrogei este si locul nostru preferat atunci cand e vorba de picnic.

  6. Emily says:

    ma bucur ca va place fetelor! Am vrut sa fie ceva deosebit si mai mult decat util in bucatarie, mai ales pentru prepararea cupcakes-urilor delicioase! :)
    Mimisor, greu de zis, ti-am zis, ne-am ratacit si am ajuns pur si simplu din greseala :)) pe un drum abia practicabil cu 4x4 :)) a fost o super aventura :))

    Pupicei tuturor si va astept cu drag!

  7. Adnia says:

    superb...fara cuvinte!

  8. E minunat locul!
    As vrea sa ajung si eu pe acolo insa e cam departe de mine.
    Imi plac excursiile acestea in care din intamplare gasesti un loc pentru poposit si mai mult,un loc unde esti numai tu, fara sa fi poluat fonic de diversi indivizi. E ca si cum ai gasi o comoara cu aur.
    Eu particip la concurs,sper ca am dat like pe Facebook asa cum trebuia (sunt relativ noua inscrisa in aceasta retea de socializare) iar de urmarit blogul ti-l urmaresc deja de catva timp.
    Un 1 Mai fericit in continuare!

  9. Din pacate, pentru mine Marea Neagra nu inseamna decit Mamaia, Neptun, etc. Nu am avut norocul si timpul sa explorez si partile nebetonate si pline de alti 1 milion de turisti.
    Excelente pozele!

  10. emily, ce rasfat! esti cea mai dulce fata din lume si faci ca totul sa fie adorabil in jurul tau :)
    cu drag, codruta

  11. Emily says:

    fetelor, ma bucur ca va place! E intr-adevar ca si cum ai gasi o comoara! ♥

    Cornel, nici mie nu-mi place litoralul comercial :( e mult prea "altfel" decat l-as vrea :)) ca sa fiu draguta :) insa locurile acestea neatinse sunt absolut superbe! Avem o tara frumoasa, insa din pacate nu stim sa avem grija de ea si nici sa o punem in valoare!

    Codruta, scumpa mea, iti multumesc tare mult ♥ ♥ ♥ Am facut biscutii tai si au fost mai mult decat deliciosi ♥

    Va imbratisez cu drag!

  12. Maria says:

    Superbe fotografiile!!!!!O zi minunata!!!!!!

  13. Lorena says:

    supeeeeeerb!!!

  14. Mirela says:

    Superbe poze,iar pentru giveaway vreau sa spun ca ni-ar face mare mare trebuinta duiurile :D :D :D
    O zi minunata!

  15. Cornelia says:

    Dulciurile si marea... cele doua pasiuni ale mele... dar cu cat ajung mai rar la mare, cu atat gatesc mai des ;))

  16. Emily says:

    Cornelia, scumpa mea, asa tare m-a facut sa zambesc comentariul tau :))) caci exact la acest lucru ma gandeam si eu zilele trecute :))) in ritmul asta nu o sa mai am tupeu sa merg la plaja :))) Te pup scumpa mea! Seara frumoasa!

  17. Angelica says:

    Iubesc...ador...iubesc ..ador..NATURA,deci pozele tale imi incanta foarte placut privirea.Ai vizitat locuri divine,ce fain de tine!
    Poate candva voi ajunge si eu la un astfel de picnic...cand voi fi mai libera poate.
    Iti multumesc pentru poze...si mai astept.Te pup cu drag.
    ZXi faian sa ai :-)

  18. jannett79 says:

    superb! am dat like paginii tale de fb,si tare m-as bucura sa ma numar printre castigatoare! te pup si mult succes in prepararea bunatatilor cu care tu ne incanti de fiecare data!te pup

  19. jannett79 says:

    superb! sunt de multa vreme o fana a paginii tale de fb si binenteles al blogului tau...mai toate retetele tale le am notate in caietul meu de prajiturele si pot spune ca sunt cele mai reusite retete! felicitari si bafta in continuare in tot ceea ce faci si tare m-as bucura sa fiu una din norocoasele castigatoare!te pup

  20. Emily says:

    Fetelor, ma bucur nespus de mult ca va place atat blogul cat si cupcakes-urile mele! va multumesc si va astept cu mare drag, de fiecare data! Pupicei

  21. speranta says:

    superbe poze.multumim.<3:)o zi minunata

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)