blackberry cupcakes si un cadou

fructele de padure sunt preferatele mele, de la finutele fragute pana la zmeura, mure si afine! Murele, vedetele cupcakes-urilor de astazi, sunt mai mult decat delicioase, cu o culoare superba si extrem de sanatoase! Dau o savoare aparte deserturilor si cremelor si nu mai zic de sorbetul de mure care e de departe cel mai delicios ;), dar sa revenim la ... cupcakes cu mure! Sunt absolut delicioase si vi le recomand cu mare drag! 




Am avut o cutie intreaga de mure la congelator si am devorat-o intr-o clipa :)) insa nu puteam rata ocazia sa pregatesc si aceste cupcakes  pline de ciocolata si pulpa de mure delicioase! 

Ingrediente pentru 12 cupcakes 
1 cup faina, 1 cup zahar, 1/3 cup cacao neagra, 1 cup piure de mure, 1 lingurita praf de copt, un praf mic de sare, 2 oua mari, 1/2 cup unt caldut si cativa fulgi de ciocolata amaruie 
Ingrediente pentru frosting:
5 albusuri de ou, 1 + 1/2 cup zahar fin, 350g unt nesarat, moale (nu topit), 100 ml piure de mure, strecurat (pentru o culoare omogena)
1 cup = o cana de 200 ml


Se amesteca toate ingredientele uscate necesare cupcakes-urilor, mai putin zaharul care se bate bine cu ouale pana ce devin cremoase si spumoase! Adaugam untul in compozitia de oua si continuam mixarea pana la omogenizare, moment in care adaugam piureul de mure si putin cate putin din amestecul de ingrediente uscate! E de preferat sa mixam la viteza foarte mica sau si mai bine cu o spatula pentru a fi siguri ca obtinem niste cupcakes pufoase si delicioase! Se coc in cuptorul preincalzit la temperatura medie pt aproximativ 20 minute sau pana ce trec testul cu scobitoarea!


cat se racesc cupcakes-urile pe un gratar trebuie facut frostingul care se face la fel ca cel pentru green apple cupcakes! Piureul de mure trebuie strecurat printr-o sita cu ochiuri mici, pentru a fi siguri ca vom avea o crema cu o culoare omogena! Mie personal imi place si cu bucatele de fructe :) insa acum am vrut o crema fina! Pentru decor ne putem folosi de cateva fructe sau chiar de bombonele! 

Pentru ca tot am vorbit despre mure o sa va povestesc si de ce sunt ele asa sanatoase :) 
- au antocianine, ca de altfel toate fructele si legumele mov, si sunt pline de antioxidanti, dar si de vitamina C! 
- au un continut ridicat de fibre, deci ... sunt perfecte
- contin acid folic - adica renumita vitamina B9


Pentru ca se apropie Valentines Day, dar si Dragobetele va ofer cu mare drag niste rochite pentru cupcakes, in ton cu sarbatoarea dragostei! 
download
Va imbratisez cu mare drag si va doresc o luna plina de iubire si cu multe cadouri :)

Love you,
Emily 

Print Friendly and PDF

47 Responses so far.

  1. Timea says:

    Normal ca imi plac la nebunie, doar sunt mov :)...

  2. Corina says:

    Moooor dupa fructele de padure! Si dupa rochite dragute, si dupa cupcakes pufoase........:) Mai ai? Pup

  3. Anonim says:

    Sunt atat de romantice si unde mai pui ca fructele de padure sunt atat de dorite in deserturi! Esti foarte talentata.

  4. Emily says:

    Timea, si eu ador aceasta culoare :) pupicei

    Corina, gand la gand cu bucurie :)) pupicei

    Prajituricisialtedulciuri, multumesc frumos :*

    o dupa amiaza excelenta tuturor

  5. FLORY says:

    Si eu iubesc fructele de padure iar cupcakes-urile tale sunt absolut minunate!Pupici!

  6. Mihaela says:

    Arata asa draguteee, ador culoarea! multumiri pentru "rochitele" de cupcakes, mai asteptam si altele :) O zi frumoasa!

  7. Ma omori cu aceste cupcakesuri! Ador violetul, iar prezentarea impecabila de nota 10+. Pupicei!!

  8. Emily says:

    Flory, asa-i ca sunt delicioase? Multumesc ♥

    Miha, scumpa mea, si mie mi-a placut mult cum a iesit! Au fost murele super colorate, de la roz pana la negru, erau 2 soiuri cred :)) pupicei

    Alinutzica, multumesc :*

  9. Emily says:

    Adela, multumesc frumos scumpa mea! Si eu ador nuantele de roz prafuit si violet purpuriu ♥ pupicei

  10. Foarte frumos arata si cred ca sunt...delicioasa la maxim!!!Pup!

  11. Ce frumoasa-i culoarea. Minunat arata. Pup!

  12. Emily says:

    Licuta multumesc! Au fost intr-adevar divine ♥
    Pupicei


    Sara&Miki, era cat ce sa ard robotul :)) am mixat crema vreo 20 minute sa se omogenizeze :)))
    pupicei

  13. Au o culoare frumoasa foc.Si Diana mea este cu movul.Te pup!

  14. Simona says:

    Pfaa... iar m-ai omorat! Daca nu eram calica si nu papat toate murele asta-vara, aveam si eu acum... Rusine sa-mi fie! Dar totusi... imi dai si mie una? :)
    Pupici dulci scumpa mea prajitureasa!

  15. Emily says:

    Simonica, esti o scumpa :) iti dau tot platoul, nu una ♥
    te pup tare tare ♥

  16. pansy says:

    e culoarea mea preferata.stai c-o sa le vezi zilele astea si pe ale mele.am facut si eu cupcakes cu mure si cu zmeura.

  17. Andie says:

    Draga mea, acum ca mi s-a intors blogul si mi-a revenit inima la loc, hai si io cu commentul. Pai voiam sa iti spun de crema de unt, ca ma bucur in sfarsit incep sa apara oameni care o fac cum trebuie :) Decorarea asta de cupcakes e o arta, nu? Voiam sa te intreb ce robot ai de faci tu crema in cateva minutele, dar apoi am vazut remarca ta referitoare la cele 20 min de mixat! Hehehe! Si eu patesc la fel, si de fiecare data ma jur ca nu mai fac, ca nu vreau sa-mi nenorocesc robotelul! Evident ca nu ma tin de cuvant... Te pup, arata exact asa cum ar trebui sa arate un cupcake. Bravo, Emily!

  18. Emily says:

    pansy ma bucur tare mult ♥ abia astept :*

    Andie si eu ma bucur din toata inima cand vad o crema bine facuta, inchegata, cremoasa si spumoasa asa cum trebuie sa fie si recunosc ... mi se ridica parul :)) cand vad creme "brinzite" :)) pentru o crema reusita e musai sa mixexi cel putin 12 minute, robotelul meu e veteran, deci ii ia mai mult :))
    Multumesc frumos scumpa mea pentru asa cuvinte frumoase ♥ Nici nu-ti imaginezi cat de mult inseamna pentru mine ♥ pupicei fata frumoasa

  19. sunt minunate, tot, prezentarea, pozele...si sunt sigura ca au un gust pe masura! felicitati!

  20. Laura says:

    ce bine arataaaa...mmm...trimite-mi o bucatica virtual, te rog :))) ca mi-e tare pofta :)

  21. Emily says:

    just you ;) multumesc frumos! Au fost intr-adevar delicioase! pupicei

    Laura, si doua :)) mai ales ca portiile virtuale nu ingrasa deloc :)) pupicei scumpa mea!

  22. Incredibil de frumoase...si mai sunt si cu mure!**

  23. Emily says:

    pupicei si multumiri :*

  24. miremirc says:

    Perfecte ! Si foarte roz !! Super !

  25. Liana10 says:

    Te astept la primul nostru concurs, "Ce-ti pofteste inima!", cu ocazia implinirii a 3 ani de blog! Avem 3 premii pt. 3 castigatori, of course ;-) Detalii pe blog:
    http://pemasadinbucatarie.blogspot.com/2012/02/concurs-ce-ti-pofteste-inima.html

  26. Emily, these cakes look simply delicious! Such beautiful coloured icing, makes me want a bite of one right now!!

  27. Emily says:

    Paula, thanks ♥

  28. what a beautiful color! Blackberry is so yummy!

    xoxo,
    ~Melissa

  29. Emily says:

    Melissa, thanks ♥
    xoxo

  30. Anonim says:

    Sunt dementiale !!!!!! Au o culoare superba , iar prezentarea e de nota 20 , felicitari!!!

  31. Just gorgeous! I can't wait for blackberries to be in season. Now I need to find a translation of the recipe. :)

  32. Emily says:

    Dear Andreea, nice to have you here <3
    The translate button it is on the top of page, right side! kisses

  33. Cristina says:

    Pur si simplu superbe!!!!

  34. Emily says:

    te pup Cristina <3

  35. Anonim says:

    Buna! Am incercat acum cateva zile sa fac aceste minunate cupcakes, dar spre rusinea mea frostingul s-a branzit...si nu o data ci de 2ori..desi am mixat timpul recomandat...nu sunt vreo veterana in ale bucatariei asa ca imi poti da un sfat, te rog?sunt prea minunate pt a le abandona..

  36. Emily says:

    draga Anonim

    ma bucur sa stiu ca-ti plac si ca le-ai incercat! E posibil ca frostingul sa nu-ti iasa din urmatoarele motive:
    - nu ai mixat suficient
    - untul nu a fost suficient de moale (acesta nu trebuie topit ci lasat la temperatura camerei)
    - trebuie sa folosesti un unt de o calitate superioara, ca sa fii sigura ca nu are adaos mare de apa (altfel trebuie sa reduci din siropul de mure)
    - albusul trebuie sa fie la fel, la temperatura camerei, altfel va actiona prin racirea untului si vei avea surprize
    - cel mai bine faci crema si adaugi siropul la sfarsit, putin cate putin ;)

    Altfel nu-mi explic de ce nu ti-a iesit perfect! Eu le fac de fiecare data si imi iese aceeasi crema fina! Te pup si te astept cu vesti!

  37. Anonim(Andreea..de fapt) says:

    Saru'mana! am notat sfaturile si sper sa fie bine...

  38. florina says:

    buna emily, am vazut ca esti f pasionata ...mai ales la cupcakes..intrebarea mea este unde pot gasi hartiutele colorate asa cum ai tu pt cupcakes, deoarece vreau sa ii fac copilasului meu de ziua lui....multumesc

  39. Emily says:

    Florina, scumpa mea, abia acum am vazut mesajul tau! Daca nu ai gasit deja, te rog trimite-mi un email (apasa direct pe plicul roz din stanga sus) si-ti trimit cateva linkuri!
    te pup si-ti doresc petrecere frumoasa si La multi, multi ani fericiti pustiului tau!

  40. Unknown says:

    Arata foarte bine, m-am indragostit la prima vedere! :D Foarte frumoase lucruri faci aici, felicitari! Te invit si la mine pe blog, inca sunt la inceput...dar fac progrese :)

  41. Emily says:

    Poliana, bine ai venit! Multumesc frumos pentru gandurile calde! te pup si te astept cu drag!

  42. No había visto cupcake en la red como los suyos son elegantes y muy bien preparados,felicitaciones ....,abrazos y abrazos.

  43. Emily says:

    muchisimas gracias Rosita! beso

  44. Carol says:

    Arata irezistibil. Toata admiratia.

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)