teddy bear cookies & looking for Santa

mai sunt fix 48 zile pana sa vina Mos Craciun :) ceea ce ma face si mai fericita! este timpul sa incepem pregatirile: globuri si globulete, fundite, coronite, liste de cadouri, retete speciale, ciocolata calda pentru rasfat :)) cantecele frumusele si colinde :)


Craciunul este una dintre cele mai frumoase sarbatori din toate punctele de vedere, dar vom mai discuta noi despre asta, mai ales ca, asa cum bine ati intuit, sunt o craciuneasa :)) ca altfel nu stiu cum sa-mi zic! Il iubesc pe Mos Craciun si stiu foarte bine ca el exista iar daca nu ma credeti va voi convinge, in maxim 47 zile :))

am inceput sa scot cd-urile de prin cutii, sa sortez accesoriile pentru brad si chiar i-am scris lui Mos Craciun :) asa cum bine veti vedea mai jos! impreuna cu scrisoarea i-am trimis si niste biscuiti, astfel incat sa nu aiba vreun motiv sa uite ceva de pe lista :))


ingrediente pentru biscuitii ursuleti:
3 cups faina, 1 cup zahar fin, 1 cup unt rece, nesarat, taiat cubulete, 1 praf de sare, 4 galbenusuri de ou, 1/2 lingurita pudra de portocale, 1 lingurita pudra cappuccino, 1/2 lingurita scortisoara si bombonele pentru decor

se amesteca toate, dar absolut toate ingredientele cu robotul sau chiar cu mana, pana se omogenizeaza si se transforma intr-o coca cu miros fermecator :) pe care-l bagam putin la frigider (aprox. 15-20 minute)
intre timp preincalzim cuptorul si tavile pe care le tapetam cu hartie speciala pentru copt!

formam din aluat bile de dimensiunea unei nuci mai mari si avem grija ca pentru fiecare bila sa avem alte 2 bilute mici cat bobitele de struguri! dupa modelul din fotografia de mai jos, vom alatura fiecarei bile mari cate 2 bile mici in partea de sus spre centru, dar pe laterale :) uf ca tare greu e de explicat si atre usor de facut :))

dupa ce le-am completat pe toate le asezam in tava, cu suficient spatiu intre ele (si intre ele, dar si sub ele, ca sa punem batul) incepem sa le presam usor cu degetele! vei vedea ca deja seamana a ursulet! la sfarsit infigem un betisor si gata, la cuptor cu ele! 15-20 minute, pe treapta din mijloc, la foc mediu! trebuie scoase cu grija sa nu-l lasam fara urechi pe Mr. Teddy, asa cum am facut eu la primul urs scos din tava :))

usor de facut, dar si mai usor de devorat ;)
le decaroam cu bombonele si putin sos de ciocolata!

Mos Craciun, ai vazut ce bune sunt? miros minunat si sunt mai mult decat delicioase si exagerat de frumoase aceste mini prajiturele pe care cu siguranta le voi repeta cat mai curand!

si daca tot am apucat sa va povestesc de scrisorica pentru Mos Craciun atunci permite-ti sa v-o si arat:

va doresc de pe acum sa va aduca Mosul ce vreti voi, dar va sfatuiesc cu drag sa va asigurati ca stie ce va doriti :))

hai va pup cu mare drag si fug, a mai ramas un biscuite :))

o zi minunataaaaaaaaaaa :*
Emily

Print Friendly and PDF

32 Responses so far.

  1. Emily draga mea sunt adorabili ursuletii pentru Mosul!
    Si eu i-am scris de vreo luna deja (pe facebook :D ) dar uite ca nu m-am gandit ca daca cer , trebuie sa si dau (deja) ceva!E o idee extraordinara! :*

  2. Hi!! u know I'm from spain... and, i dont understand anything... but thanks for your "step by step" y know how to make these beautyfull bears!! delycious!! thanks a lot!! hugs!! ;-)

  3. Emily says:

    Alina, multumesc :*
    eu mi-am propus sa-l tot "bonusez" pe mos, sa nu aiba scuze :*

  4. Emily says:

    Rocio, thank you for visit, I'm very glad that you like it!
    i have button for translate in the right corner of my page ;) hugs and besitos :*

  5. Anonim says:

    cei mai frumosi ursuleti , ce simpatici sunt !!!!

  6. Eu cred ca tu astepti ceva special de la Mosu, nu?
    O saptamana frumoasa!

  7. Aww... they are so adorable! Thanks for sharing this on our blog hop!

  8. FLORY says:

    Ce draguti sunt!Te pregatesti din vreme,bravo!te pup!

  9. Maya says:

    Adorabili martinicii!!

  10. Tare grabita si nerabdatoare esti sa vina mosul:)Ai fost cuminte?

  11. Emily says:

    Catkitchen, multumesc frumos! :*

    Sara&Miki, i-am tiparit scrisoarea, i-am trimis-o pe email, am postat-o si pe blog :)) ce scuza ar putea avea sa nu-mi aduca ce vreau eu? :)) te pup cu drag!

    Baker Street thanks for visit and I'm very glad that you like it! :*

    Flory, deja ascult cd-urile de Craciun :))
    te pup cu drag!


    Maya, multumesc frumos! te imbratisez cu drag! :*


    Teo, pai sa ma asigur ca vine si mai ales ca vine cum trebuie :))
    si ... cuminte ... am fost ... putinel asa :)) hai te pup ;)

  12. Georgie says:

    So cute and they look delicious. It's a great idea!

  13. Emily says:

    Thank you Georgie! they are so good and so easy to made ;)
    I'm glad you like it! :*

  14. Sunt tare frumosi ursuletii.Pupici!

  15. Emily says:

    DiaMar, multumesc ;)
    te pup!

  16. Salomé says:

    Pero que lindos... me encantan! Besos

  17. Emily says:

    Muchisimas gracias Salome! besitos ;)

  18. Emily says:

    multumesc ;)
    pupici

  19. Anonim says:

    Arata excelent! Sper ca scrisoarea sa ajunga la timp!

  20. pansy says:

    simpatici ursuletii tai ! mam uitat si la ce iti doresti,evident.parfumul nu stiu ce e,dar formele alea sunt tare simpatice.Inelul imi place si mie,l-am vazut asta vara la mare,era din ametist ala de l-am vazut eu,si acum imi pare rau ca nu mi l-am cumparat singura,dar era cam scump acolo.

  21. Emily says:

    Pansy, formele acelea sunt pe lista din vara :)) poate, poate mi le aduce :))

    te pup cu drag ;)

  22. emily nici nu m-am gandit ca sunt doar 48 de zile...biscuiti sunt nemaipomeniti de buni..oare daca ii fac si eu mosului o sa imi aduca ceva? te pup...

  23. Emily says:

    lily, draga mea, daca-l bonusezi bine :)) iti aduce el ceva ceva ;*
    te imbratisez cu drag!

  24. Oh my what cutie pie cookies ! How unique and creative! Glad to cook along with you on this event!

  25. Emily says:

    dear Elizabeth, thank you for kind thoughts!
    I will be very glad to share with you all my recipe! Kisses

  26. Mi-a placut scrisorica!!

  27. Emily says:

    Alexandrina, multumesc! :*

  28. Corina says:

    Ce dragutz! Pitica mea ar fi incantata!:)

  29. speranta says:

    Buna.... super usor de facut si inca o idee. doar o intrebare va rog. cup-adica cat?sunt la inceput si n cerc sa invat.va multumesc.

  30. Emily says:

    Corina, se fac usor si pitica ta merita o surpriza placuta, asa ca ... spor la treaba :) te pup!


    Speranta, ma bucur ca-ti plac! un cup inseamna o cana de 200 ml! daca ai un pahar gradat e specificat pe el exact! te pup

  31. Unknown says:

    Dragalasi ursuletii tai!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)