button cookies - biscuiti nasturei

Ador biscuitii home made si imi place sa experimentez diverse forme si arome :) asa ca astazi va prezint cei mai draguti si mai gustosi biscuiti: BUTTON COOKIES




Sunt haiosi, deliciosi, aromati si foarte usor de facut asa ca va recomand cu drag sa-i incercati!


ingrediente: 1 cup si jumatate de faina, 1/2 cup zahar brun, 1/2 cup unt moale, taiat bucatele, 1 praf de sare, 2 galbenusuri de ou, 1/2 plic praf de copt, arome: scortisoara, cardamon si coaja de portocala (pudra) 


Amesteca toate ingredientele, mai putin ouale, intr-un robot de bucatarie sau chiar la mana, pana ce vei obtine o masa de firimituri, moment in care poti adauga si galbenusurile framantand usor pana ce se omogenizeaza si se transforma intr-un aluat moale, usor de manevrat! Infasoara aluatul in folie alimentara si lasa-l sa-si faca siesta in frigider pentru aproximativ 30 minute! 


Din aluatul odihnit intinde o foaie de un degetel grosime si cu ajutorul unei forme rotunde decupeaza nastureii! Iti mai trebuie: un pai si inca o forma, tot rotunda, dar mai micuta putin cu care vom forma prin presare un contur interior! Imaginea de mai jos iti va explica mult mai bine si mai usor ce si cum trebuie facut! :) 



Se coc in cuptorul preincalzit, la foc mediu, pe treapta din mijloc pentru aproximativ 15-20 minute (in functie de cuptor)! 


Pe langa faptul ca toata casa va mirosi a sarbatoare vei putea oferi celor dragi niste biscuiti haiosi si deliciosi!




O zi minunata tuturor, plina de raze de soare si multe, multe, multe zambete! 


La multi ani celor care poarta numele Sfantului Andrei! 


Cu drag,
Emily 

Print Friendly and PDF

47 Responses so far.

  1. Ce dragalasi sunt!Super!Eu vazusem modelul la americani numai ca ei aveau forma pentru asta asa ca nu m-am aruncat sa fac si eu dar vad ca se poate fara forma!Super ingenios!Bravo! :*

  2. Cristina says:

    Foarte draguti nasturasii tai.

  3. Sunt super haiosi, si mie mi-au placut de la prima vedere, i-am si facut acum ceva vreme! N-as mai pleca de pe blogul tau, atata imi place aici :)
    Pupici cu muuuult drag >:D<

  4. Anonim says:

    nastureii astia tre sa-i fac si eu cand vine mosu ;)... arata super !!!

  5. Minunati... si ce usor se fac. Felicitari, pup!

  6. Foarte amuzanti si foarte frumos prezentati, felicitari!

  7. Ce draguti sunt.....chiar ca zici ca sunt niste nasturei.
    Seara frumoasa!

  8. Emily says:

    Alina, multumesc si te pup ;)

    Cristina, multumesc :*

    Diana, multumesc tare mult! te imbratisez cu mare drag :*


    Laura, multumesc :*

    Catkitchen multumesc! sunt perfecti pentru asa moment special :) te imbratisez cu drag! :*

    Sara & Miki, multumesc! si eu am fost uimita de usurinta cu care se pregatesc, mai ales ca sunt deliciosi si atat de frumosi! :*


    Marius, multumesc frumos!


    Ancuta, multumesc! te pup ;)


    Maria, multumesc! eu i-am si "cusut" cu fundita :) te pup!


    seara frumoasa tuturor!

  9. Unknown says:

    Superbi! Te-astept si cu ei la concurs daca vrei :)

  10. Edith says:

    Cat sunt de frumuseeei! Si ce frumoase-s pozele :)

  11. Emily says:

    Isabela, multumesc frumos! :*

  12. Emily says:

    Edith, multumesc! cat despre poze acum invat si eu ce si cum, mai am destuuuuul pana sa te prind din urma! pupici ;)

  13. Frumusei foc si super deliciosi!!!Pup!

  14. Emily says:

    Licuta, multumesc! te pup cu drag!

  15. Unknown says:

    vaaaai cum arata! sa stii ca-ti fur ideea. I'm in love <3

  16. Emily says:

    Brindusa multumesc! nu pot decat sa ma bucur :* o seara minunata draga mea! :*

  17. Ce dragalasi sunt! o sa incercam si noi:)

  18. Georgi says:

    super haiosi! frumos blog!

  19. Emily says:

    Ma bucur ca va plac! :*
    o seara frumoasa si vise placute!

  20. just me says:

    chiar ca sunt draguti....super ideea:)

  21. Mihaela says:

    Ce draguti sunt, imi plac mult :) Bumbii mosului :))

  22. Au iesit perfecti, doresc si eu o legãturã...se poate?

  23. Haiosi si deliciosi!Frumoasa treaba!

  24. Emily says:

    Multumesc frumos fetelor! va pup si va imbratisez cu mare drag! ♥

  25. ghiocel07 says:

    Foarte frumosi, interesanti si de efect. O idee minunata pentru Sarbatori. Multumesc.

  26. Emily says:

    Ghiocel, ma bucur ca-ti plac! vei vedea ca sunt deliciosi!

  27. violette says:

    Tare draguti!Imi plac!

    seara frumoasa!

  28. Emily says:

    Violette, multumesc! seara frumoasa si tie!

  29. Sorry this is in English. These look beautiful. I love cookies with cardamom and will be making these soon!

  30. Emily says:

    Terri, i'm glad you like it :) and look forward to hearing news about thesse cookies! kisses

  31. Alice says:

    pot pune si putin ghimbir, oare?

  32. Emily says:

    Alice, cred ca vor deveni si mai buni! te pup draga mea

  33. Alice says:

    meyyy..deci le-am psu si ghimbir!...ioiiiiiiiiiiiiiii
    1/2 lingurita am pus! ioiiiiiiiiiiiiiiii
    meyyyyyyyy is atat de buni...macar saa las vreo doi pt shooting :))

    lov'u!

  34. Emily says:

    Alice, ma bucur tare mult ca i-ai facut si ca au fost pe placul tau! abia astept sa vad fotografiile ;) te pup cu mare drag
    love you too :))

  35. Anonim says:

    De retinut pentru anul viitor, cand il voi astepta pe Mos Craciun cu acesti nasturei! :) Foarte apetisanti!

  36. Emily says:

    ma bucur ca-ti plac :*

  37. Ann Hinds says:

    The information on the recipe was not available when I posted the picture. Thanks for sending it to me. The link will definately be included as I also believe that it is important for credit to be given. Thanks for the link!

  38. Emily says:

    don't worry my dear! It's ok :)

  39. Anonim says:

    am incercat si eu nastureii...dar se pare ca nu ies doar cu galbenusuri. nu se aduna coca. asa ca am pus si albusurile, nebatute. sa vedem ce va iesi..va tin la curent:)oricum buni trebuie sa fie!

  40. Emily says:

    ma bucur ca-i incerci! Sunt deliciosi ♥
    e posibil sa nu fi fost untul suficient de moale sau sa difere tipul de faina! Eu ii fac de foarte multe ori, fara probleme si vei vedea ca data viitoare iti va fi mult mai usor ♥ te astept cu vesti :*

  41. Gabi says:

    Buna Emily,

    Vreau sa-i incerc si eu in week-end. Poti sa imi spui cam cati biscuiti ies din cantitatile tale? Multumesc!

  42. Emily says:

    Buna Gabi

    or sa-ti placa cu siguranta! Sa nu pui albusurile ;)
    depinde foarte mult de marimea formei, insa iti ies cam 2 tavi de la aragaz!
    te pup scumpa mea!

  43. Flori says:

    Ce nasturei draguti!! Sunt musai de incercat! :)

  44. Emily says:

    Sunt si usor de facut si super deliciosi! Te pup si te astept cu vesti! :*

  45. Flori says:

    Astazi i-am facut! Cel mic a fost foarte incantat! :) Aproape ca nu i-a venit sa ii manance, motivand ca sunt prea draguti!! :) <3

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)