cinnamon rolls

iubesc la nebunie mirosul de scortisoara, miros care reprezinta, cel putin pentru mine, zambetul cald al unui om de zapada   si nu ma intrebati de unde si pana unde caci nu stiu sa va raspund 


... si daca mai miroase si a aluat dulce, proaspat copt ... inima mi se deschide ca un trandafir, fata mi-i toata un zambet si stralucesc de bucurie, o bucurie simpla, ieftina ar spuna unii, dar e o bucurie si un sentiment de caldura interioara si de calm asa cum va doresc sa simtiti si voi 




si ca sa nu o mai lungesc cu vorba :) va propun sa ne delectam cu aceste rulouri cu scortisoara



♥ delicioase, aromate, dulci, scortisorate si pufoase, adica de vis 


Sunt formidabil de aromate si pufoase! Am gasit reteta (pe care am adaptat-o putin, astfel incat sa fiu sigura ca-mi ies mai multe) in timp ce cotrobaiam prin bucataria lui Mimmi provocata fiind de Ama care a avut o idee geniala! ♥ 


Ingredientele necesare pentru aluat: 1/2 kg faina alba, 250 ml lapte caldut, 4 linguri de zahar brun, 12g drojdie uscata, 1 praf de sare, 1 ou mare, 50g unt moale si un galbenus de ou pentru uns
Ingrediente pentru umplutura: 
♥ 2 linguri mari de scortisoara  150 g zahar brun  120 g unt  100g alune maruntite

Ingrediente pentru glazura: 
♥ 1 albus de ou batut spuma impreuna cu 3 linguri de zahar fin in care se omogenizeaza 2 linguri de unt moale (la temperatura camerei)



Framantam bine aluatul si-l lasam la dospit pana ce-si dubleaza volumul, stiti voi, in loc caldut, ferit de curenti de aer timp in care putem sa bem un cappuccino aromat si sa pregatim umplutura: incalzim untul pana se topeste putin si-l amestecam cu zaharul si alunele maruntite pana ce se omogenizeaza perfect! 


*acum e momentul sa incalzesti cuptorul


Intindem din aluatul nostru o foaie subtirica, de maxim 1 cm grosime, o ungem cu umplutura delicioasa de mai sus si apoi rulam cu grija! Taiem rondele groase de 2-3 cm si le asezam frumos in tava tapetata cu hartie de copt asa cum vedeti ca am facut si eu :) 
Le ungem frumusel cu un galbenus de ou batut bine cu 1 lingura de lapte astfel incat sa ne iasa niste rulouri aurii de toata frumusetea 




Coacem rulourile pe treapta din mijloc, la foc mediu, aproximativ 25 minute, in functie de cuptor! Se  glazureaza cat sunt calde :)




S-a umplut casa de arome delicioase si de vise frumoase de iarna cu povesti la gura sobei! Trebuie sa le incercati caci sunt minunateeeeeeee 




Va imbratisez cu mare drag si va doresc sa aveti o saptamana magica, plina de povesti frumoase in care chiar voi sa fiti eroul principal 


Cu drag,
Emily

Print Friendly and PDF

33 Responses so far.

  1. Mihaela says:

    Si mie mi-ar place sa ma trezesc in miros de rulouri proaspat coapte cu scortisoara... daca le-ar face si altcineva ar fi si mai bine :))

  2. Emily says:

    Mihaela, asa ar fi si mai frumos :)) te pup draga mea si-ti doresc sa ai o zi magica ♥

  3. Stiu despre ce vorbesti,sunt minunate.Eu si Diana adoram scortisoara.Te pup cu drag.

  4. Asa cum ti-am scris si ieri, am notat reteta si e in my TO DO LIST :p

    Pupici cu drag >:D<

  5. Î-mi place tot ce ai pregãtit...dar decorul e minunat:)

  6. Cat sunt de frumoaseee !! ♥ ♥ ♥ Ador cinnamon rolls, cu parfum de Craciun. Imi plac mult farfuriutele. :) Pupici scumpa mea!

  7. madicuisine says:

    Arata superb. Stiu reteta dar n-am facut niciodata pana acum. Cu siguranta am sa le incerc. Prezentarea e minunata.O seara placuta iti doresc!

  8. Emily says:

    DiaMar te pup si eu!

    Diana, draga mea, nu vei regreta nicio clipa! pupici ♥

    Ramona, multumesc :*

    Ana, multumeeeeeeesc! si eu iubesc aceste farfuriute si dac-ai sti cat am alergat dupa ele :)) te pup fata draga!

    Madi, multumesc frumos! te pup

  9. arata tare bine...si farfuriile si rulourile...as vrea si eu farfurii ca si ale tale...cu ce aparat faci poze? cum faci pozele? ies asa de bine...as vrea sa invat si eu...te pup!!!

  10. Mi-ai luat-o inainte:)Arata foarte bine!

  11. Mimmi says:

    Nici nu stiu cu ce sa incep...
    Sunt dementiale aceste rulouri din punctul meu de vedere :P.
    Imi place asa de mult introducerea,cum ai povestit si de setul de farfurioare ce sa mai zic superb !!
    Cand am citit pe blog ca mi-ai pregatit sincer m-am gandit ca le-ai facut pt concursul de pe blogul meu,oricum si aceasta provocare mi se pare super si sper sa ne tinem de ea:p
    Te pup draguta !

  12. Emily says:

    Lily, multumesc frumos ♥! ma straduiesc si eu cat pot si mai am muuuult de invatat :*


    Teo, ma bucur ca-ti plac ♥ ♥ ♥


    Mimmi, multumesc tare mult! ♥ te imbratisez cu drag! :*

  13. Gusulita says:

    Emily, sunt foarte frumoase si pana la mine miroase a scortisoara !!

  14. Lia says:

    Bune si parfumate !
    Asa ceva nu ma poate lasa rece . :)

  15. I would love to have these delicious rolls baking in my oven right now.

  16. Emily says:

    Dana, multumesc draga mea! ♥


    Lia, esti o draguta! te pup ♥


    Barbara, it so nice to have you here! kisses ♥

  17. Am tot vazut dar nu am facut pana acuma! Arata fff bine!

  18. Emily says:

    Adela, sunt formidabili! trebuie neaparat sa-i incerci! te pup ♥

  19. Haplea says:

    Arata demential.Felicitari.

  20. Cristina says:

    Absolut delicioase!!!

  21. Emily says:

    Haplea, multumesc!

    Cristina, azi le fac iar :))
    pupici

  22. Anonim says:

    Draga Emily, sunt delicioase! diimineata am vazut reteta ta si am si pus-o in practica, doar ca in loc de alune am pus nuci amestecate cu migdale; intradevar se simte parfumul sarbatorilor.
    Toate cele bune iti doresc si sa ne mai bucuri cu astfel de retete.
    Claudia Olteanu

  23. Emily says:

    Draga Claudia, ma bucur tare mult ca ti-au placut! excelenta combinatia cu migdale! maine le fac si eu, din nou :), insa in varianta mini! te imbratisez cu drag! ♥

  24. Liana10 says:

    Si mie imi place tare mult mirosul de scortisoara...minunate rulouri, tot am zis ca le fac....da'chiar am facut o prajitura cu pere si scortisoara! ;-)

  25. Emily says:

    Liana, super combinatia de pere cu scortisoara ♥ cat despre rulouri, musai sa le incerci! Suny minunateeeee :*

  26. Maya says:

    Un deliciu! Ador rolls-urile astea!

  27. Emily says:

    Maya, multumesc! si eu le ador ♥
    pupici

  28. pansy says:

    Tare frumusele ti-ai iesit ! si mie imi plac mult !

  29. Emily says:

    Pansy, scumpa mea, eu sunt innebunita dupa ele! Te pup

  30. Ioana V. says:

    ce pofta mi-ai facut!...
    Te-am adaugt in listuta mea de blogroll, ca sa te pot urmari mai bine. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu!

  31. Emily says:

    draga mea, ma bucur ca-ti plac! Cand ai timp sa-i incerci caci sunt deliciosi :*

  32. Unknown says:

    Sunt delicioase. Toată familia le adoră. Le fac de obicei în postul Crăciunului și le fac de post. Sunt delicioase și de post. Mulțumesc pentru toate rețetele. soțul meu e mai mult decât încântat de ceea ce pregătesc. Pupici.

  33. Emily says:

    :) ma bucur tare mult ca-ti plac! Si noi le facem destul de des, mai ales in preajma sarbatorilor! Salutari si tie si sotului!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)