after eight cupcakes

mititele, frumusele, cu menta, cu ciocolata si menite pentru a starni zambete de placere atat la privit cat si la savurat aceste mini cupcakes m-au cucerit inca de la prima vedere, acum cateva luni cand le-am vazut intr-o revista de fashion :) insa nu stiu cum se face de am uitat complet de executia lor pana mai ieri cand, din greseala, am dat peste revista! Nici nu va puteti imagina ce tare m-am bucurat, de parca il descoperisem pe Mos Craciun la mine in dulap :)) 



Sunt adorabile si exagerat de delicioase si daca nu ma credeti va trebui sa le incercati! Pe cuvant ca veti fi mai mult decat incantati! 

ingredientele si modul de preparare pentru cupcakes sunt aceleasi ca la Tiramisu, mai putin cafeaua! Le puteti face cu sau fara cacao, asa cum am facut si eu :) 
* daca ai forme micute pentru cupcakes e si mai bine :) daca nu, merge perfect si cu varianta regular! 


ingrediente pentru mint butter cream: 200g unt nesarat, moale (nu topit), 200g zahar fin, un buchetel de frunze de menta transformat in piure, 250 ml frisca lichida si 2 linguri amidon alimentar!

decor: cateva frunse de menta si inimioare din ciocolata neagra!  

preparare: fierbe frisca impreuna cu amidonul, amestecand usor si des cu un tel sau spatula lata pana ce se ingroasa suficient de tare cat sa semene cu o crema de branza mai grosuta! Lasa sa se raceasca de tot apoi adauga zaharul, piureul de menta si untul taiat cubulete continuand sa amesteci cu mixerul pana se omogenizeaza complet si devine spumos si pufos! Va trebui sa mixezi cel putin 8-10 minute ca sa fii sigura ca se transforma in buttercream-ul perfect! :) 


Va spun cu mana pe inima: sunt DELICIOASE si nici nu sunt greu de facut! Asa-i ca-s adorabile? 



Astazi e 1 decembrie, prima zi din iarna ceea ce inseamna ca mai sunt doar 23 de zile pana ce ne pregatim sa-l intampinam pe Mos Craciun! Sa cante colindele, sa miroasa toata casa a prajituri si cozonaci, sa zambim si sa cantam cu totii caci e luna in care sarbatorim cel mai minunat lucru care ni se putea intampla, nasterea Domnului! 

Va imbratisez pe toti si va doresc din tot sufletul sa aveti casele pline de zambete si fericire! 

Cu drag,
Emily 

Print Friendly and PDF

31 Responses so far.

  1. Ce micute si dragalase sunt !! superb arata !

  2. Unknown says:

    adorabile! si eu as lua una, or fie ele after eight, dar le-as fi papat la micul dejun :D

  3. Drãgãlase si aromate...mmm...

  4. Emily says:

    Antonina, multumesc frumos! ♥


    Andreea si eu am savurat una dimineata, dupa 8 :)) pupici


    Alexandrina, multumesc :*


    Ramona te pup!

    o zi minunata dragele mele!

  5. Eu as iesi la pascut de menta,asa mult imi place.Dar in combinatie cu ciocolata, sigur este ceva divin.Te pup!

  6. Cristina says:

    Hm,ce combinatie! Menta si ciocolata! Delicioase cupcakesurile tale.

  7. Sunt superbe si cred ca tare bune!!Pup!

  8. Emily says:

    Simona, multumesc :*

    Miha, multumesc! si mie imi plac dulciurile micute ;)

    Dia, bine ai venit in club :)) si mie imi place combinatia! :*

    Cristina, multumesc! pupici


    seara frumoasa fetelor :*

  9. FLORY says:

    Fantastic arata iar combinatia este irezistibila,pupici!

  10. Mihaela says:

    Emily, imi place crema, si mai ales ca nu are colorant in ea si isi ia verdele superb de la frunze. Minunate!

  11. Emily says:

    Flory, multumesc! te pup si eu ;)

    Mihaela, multumesc! si pe mine ma incanta aceasta crema, este deoasebita si fina in acelasi timp! Evit cat pot folosirea colorantilor :*

  12. dia says:

    wow, Emily, ce blog dulce si atragator ai! mam indragostit pe loc de coltisorul tau cu prajituri!

  13. Emily says:

    Adnia, bine ai venit draga mea! Ma bucur tare mult ca-ti place si te astept cu drag, de fiecare data! :*

  14. pansy says:

    tare dragalase sunt ! buna idee mi-ai dat!

  15. Anonim says:

    Arata superb !!!! .... iar combinatia mai mult decat perfecta , felicitari !!!

  16. Cat sunt de draguteee... Si eu am hartiute mici, si nu mai apuc sa fac niste mini cupcakes.Noroc cu tine ca mi-ai adus aminte. Sper doar sa nu uit iar. :) Pai daca-s mici... :)) Le uit! :)) Pupicei, scumpa! <3

  17. Emily says:

    Pansy, ma bucur ca-ti plac! :*

    Catkitchen, multumesc! te imbratisez cu drag! :*


    Ana,multumesc! stii cat timp au stat si ale mele uitate in sertar? :)) te pup

  18. mimmi says:

    Dragalase muffins-urile tale !
    Ai menta proaspata in ghiveci ??
    Pupici!

  19. Emily says:

    Mimmi, multumesc! am menta proaspata la buchetel de la market :*
    iubesc condimentele proaspete si am norocul sa le gasesc pe la marile magazine mai mereu!
    pupici

  20. Dorina says:

    Doamne , ce gust trebuie sa aibe ...

  21. Emily says:

    Dorina, cand ai putin timp, te invit sa le incerci! Sun delicioaseeeeee :*

  22. Gusulita says:

    extrem de apetisante !!

  23. Emily says:

    Dana, ma bucur ca-ti plac! :*

  24. Anonim says:

    Mititele...frumusele...arata superb! Si eu am preparat mai demult niste briose after eight....place place menta muuult! Pup Emily!

  25. Emily says:

    Ruxy, si mie imi place menta, mai ales in combinatie cu ciocolata :))
    te pup cu drag ♥

  26. Ce bine arata! Imi place mult menta.Nu conteaza daca e in ceai, sirop, prajitura sau alt fel de mancare :)

  27. Claudia says:

    Adorabileeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!

  28. Emily says:

    Claudia, ma bucur ca-ti plac :*

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)