Rose Phirni - desert indian cu trandafiri



Rose Phirni este un desert indian din lapte, orez si trandafiri! Are o textura delicata, intre budinca si crema delicata de lapte! Musai trebuie sa-l incercati! Seamana foarte mult cu orezul nostru cu lapte, dar e diferit, aromat asa cum numai un rasarit indian poate fi! Aromele traditionale sunt fie cu pasta de migdale, fie cu pulpa de mango, fie cu trandafiri asa cum este cel de astazi! Mie imi pare un desert special, delicat si extrem de aromat - parca perfect pentru o printesa delicata imbracata in voaluri delicate de matase! Este un desert care te binedispune instantaneu! Si nu o spun doar eu :) Baby care nu prea iubeste orezul cu lapte a fost pur si simplu incantat de aceasta budinca! Musai trebuie sa incercati! E foarte usor de facut iar reteta e primita chiar din India ;) 


Ingrediente:
- 1 cup orez basmati
- 1/2 cup linguri de zahar (sau mai mult, daca preferati mai dulce) 
- 1 cup apa plata
- 3 cups de lapte (1 cana = 240 ml)
- 2 lingurite faina de orez
- 3 lingurite apa de trandafiri
- 1/2 cup sirop de trandafiri (de aici si culoarea roz)
- 1/2 lingurita cardamon (pudra)
Preparare: spalati bine orezul si puneti-l la fiert in cana de apa, la foc mic, intr-o oala cu fund gros! Cand a scazut apa (aveti grija sa amestecati destul de des) adaugati laptele si continuati sa fierbeti pe foc mic inca 18-20 min, moment in care adaugati faina de orez, cardamonul si siropul de trandafiri! Cand este gata opriti focul si adaugati si apa de trandafiri! Aveti grija doar sa amestecati destul de des ;) si sa-l savurati cu drag! E foarte usor de facut, e cremos, e delicat, e parfuma, e perfect! Nici nu trebuie sa ma credeti pe cuvant! Va invit sa incercati ;) 

Va invit cu mare drag sa incercati si ceaiul din boboci de trandafir! Este un ceai delicat, cu un gust pe masura aspectului! 

Print Friendly and PDF

19 Responses so far.

  1. Anonim says:

    Minunat:)

  2. Ce culoare frumoasa are!

  3. Emily says:

    Va imbratisez cu drag fetelor :*

  4. Ce desert colorat și parfumat! Felicitări, Emily! E perfect pentru romantici.

  5. Cristina says:

    Arata incredibil de frumos!!!

  6. Emily says:

    Alina, la fix pentru luna iubirii ;) Te pup scumpa mea!

    Cristina, multumesc! Te imbratisez cu drag! :*

  7. Alex says:

    Arata perfect si e pe gustul meu ! Frumos si delicios !

  8. Arata demential!
    Unde gasesc sirop de trandafiri? Trebuie neaparat sa l fac si eu.

  9. Arata demential!
    Unde gasesc sirop de trandafiri? Trebuie neaparat sa l fac si eu.

  10. Emily says:

    Alex, cum nemai potrivim noi doua :) T pup tare tare

    Mihaela, incearca la magazinele arabesti sau in mgazinele online (da un search pe google)! Eu nu mi l-am cumparat din tara! Te pup si te astept cu impresii ;)


    Seara frumoasa!

  11. Wow, arata fantastic si cu siguranta e delicios!

  12. Anonim says:

    Ce frumos arata , si ce culoare superba are !! <3
    O duminica linistita , draga mea !!

  13. Superbe culori,draga mea!

  14. Emily says:

    mii de imbratisari :*

  15. Zau... are o culoare superba!

  16. Emily says:

    Si gustul a fost pe masura! In weekend reluam, dar cu mango ;)

  17. Margot says:

    Wow, ce super-deosebit! Este prima oara cand aud de asa ceva si m-a cucerit inca de cand am citit titlul! Si... la fel si eu, nu ma dau deloc in vant dupa orez cu lapte, dar dupa ce am citit aici... deja mi-e pofta! Minunat! Minunat!

  18. Emily says:

    Margot, scumpa mea, trebuie sa-l incerci, mai ales ca iti plac si tie trandafirii ;)
    Te imbratisez cu mare drag! :*

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)