prajitura cu capsune si frisca - 90 calorii / portie



ce prajitura mai potrivita pentru a ne incepe o asa frumoasa dimineata de februarie? E si luni, asa ca am venit cu dulcele perfect ;) E cu frisca, capsune si ciocolata, adica aromat, pufos si delicat! Bine bine, vor spune cei/cele care tin dieta, e si foarte calorios! Ei bine nu e chiar asa! Suna perfect, nu? Chiar este! Daca ne gandim ca 100 gr zahar (doar atat are prajitura) inseamna 390 calorii atunci cu tot plusul de la frisca si jeleu ar iesi 1440 calorii impartite la 16 portii = 90 calorii / portie ceea ce inseamna ca putem foarte bine sa ne rafatam fara griji, corect? Totul e sa nu intreci masura :))


ingrediente pentru o foaie de pandispan de 20x20 cm:
100g zahar fin, 100g unt moale, nesarat, 2 oua, 100g faina, 1 lingurita praf de copt si extract pur de vanilie
jeleu de capsune: 500g capsune + 2 lingurite amidon de porumb
200 ml smantana dulce pentru frisca + fulgi de ciocolata amaruie

preparare: preincalziti cuptorul la 180°C si tapetati tava cu hartie de copt! Mixati untul cu zaharul si vanilia pana ce devine cremos si pufos, moment in care adaugati ouale mixand pana la omogenizare! Reduceti viteza de mixare si incorporati faina amestecata in prealabil cu praful de copt! Turnati in tava si coaceti 15-20 min pana ce devine auriu si trece testul scobitorii! 

Capsunele (merg foarte bine si cele congelate) curatate si spalate intra frumos la blender apoi, impreuna cu amidonul intr-un vas termorezistent la microunde pentru 5 min la temperatura maxima! Amestecati la fiecare minut! Lasati jeleul la racit si pregatiti frisca! Dupa ce ati montat prajitura este foarte important sa o lasati la rece 2-3 ore pana sa o taiati! Jeleul usor acrisor va face furori in combinatie cu frisca ;) 

calculator calorii

O prajitura delicioasa, usor de facut si care nu ne incarca de vina atunci cand suntem la dieta! 
Va doresc sa aveti o saptamana minunta, plina de zambete si iubire!

Print Friendly and PDF

16 Responses so far.

  1. Nu conteaza si pentru ca sunt prima sosita,voi servi 2portii!!!!apoi mai vedem!!
    Tot ce faci tu e minunat iar cateodata mai uitam de calorii!!
    pupici!!

  2. foarte buna, minunata!!! Te pup!o saptamana frumoasa!

  3. Arată minunat prăjitura ta, Emily. Ai mulțumit și persoanele care țin dietă cu această rețetă. O săptămână frumoasă și ție!

  4. Pfff, arata delicios Emily !!!
    defapt...toate dulciurile tale arata special, par un deliciu

  5. speranta says:

    Buna.Asemenea o saptamana superba.pop msmsmsm chiar usor de facut ms.pop

  6. Gabriela says:

    Frumoase, aromate si bune, prajiturelele tale!

  7. Emily says:

    @DiaMar te pup si eu!

    @Lulu, scumpa mea, pentru tine intotdeauna ;) Iti multumesc tare mult! Mii de imbratisari!

    @Liliana, pup si eu! Zi faina! :*

    @Alina, multumesc scumpa mea! Te pup!

    @Mihaela, multumesc frumos! Ma bucur tare mult sa stiu ca sunt apreciate!

    @Speranta, pup si eu si te astept cu vesti!

    @Gabriela, multumesc! Pupici

    @Anonim, daca ai fi citit tot articolul ai fi observat ca am pus link direct catre calculatorul de calorii pe care il folosesc frecvent atat eu cat si multi alti oameni! Fiecare e liber sa-si calculeze / recalculeze nr caloriilor pe orice alt program!

    Zi frumoasa tuturor, cu sau fara calorii!
    Va pup!

  8. O combinatie de vis..Foarte buna!

  9. Cristina says:

    Un deliciu care merita incercat!

  10. Emily says:

    Rocsy, multumesc frumos! Te pup!

    Cristina, scumpa mea, te astept cu vsti ;) Puuup

  11. Emily says:

    Rita Oarga: Aspectuosa prajiturica. Ce bine ca are putine calorii! Inseamna ca poti sa te servesti linistit cu doua portii. ;) Pentru ca nu stiu cine s-ar putea opri dupa una.

    Emily: Rita, scumpa mea, fiecare cu cat poate :)) Merg si 3 daca te tine ;) Puuup


    Paula Gafitescu: Grozav arata! E frumusica foc...iar gustul, imi imaginez cat de buna e :) Pupici Emily!
    Emily: Multumesc scumpa mea! A fost intr-adevar una dintre prajiturile pe carte le-am devorat (intreaga familie) extrem de repede ;) Te pup!


    Timea: Minunat arata si stiu sigur ca e gustos pt ca asa ceva am avut si eu in weekend <3. Te pup
    Emily: ce coincidenta dulce ;) Te pup scumpa mea!


    ReteteSavuroase: Foarte frumoasa prezentarea. Un desert delicios.
    Emily: Multumesc! O zi frumoasa!

    O zi faina tuturor!




  12. pansy says:

    Prajiturica ii faina,dar asta cu calculatul caloriilor ma innebuneste !Rezulta ca as putea sa manac toata tava intr-o zi ,plus inca ceva mancare,pana la 1500 de calorii sa zic.Si daca as face asta nu m-as ingrasa? oare? teoria asta cu caloriile e mai complexa , in sensul ca nu e vorba numai de calorii, asa ca eu as fi de parere sa n-o propagam si noi.pupu-te draga mea, iti vorbeste o grasuta.Asa ca mi-am luat tava si am plecat !

  13. Arata perfect! Avand asa putine calorii m-as rasfata cu doua bucatele.

  14. Simona says:

    M-a surprins postarea ta.. Tu care ne rasfatai cu bunatati calorioase.. acum ni le calculezi?! :)) Glumesc! Eu inteleg perfect treaba cu calcularea caloriilor, ptr ca a fost o perioada in care imi calculam zilnic tot ce mancam.. la un moment dat le stiam aproape pe toate :) Acum.. ma "calculeaza" cantarul, si am invatat sa mananc de pofta, nu pe saturate :)
    Dar sa revenim la prajitura... pe langa faptul ca nu seamana ca prajitura de dieta, cred ca este si foarte buna! Trebuie sa verific congelatorul sa vad ce fructe mai am.. ca neaparat trebuie s-o fac!
    Pupici

  15. Wow..........cat de bine arata.
    Pup cu drag!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)