foret noire brownies bars


Ciocolata, cirese maraschino, frisca si iar ciocolata ... cu asta ne rasfatam astazi! Pe cat de simpla pe atat de gustoasa, aromata si super mega delicioasa ;) aceasta prajitura a adus zambetul pe chipul nostru in momentul degustarii! Am ales varianta de patrate, dar o puteti transforma foarte usor intr-un tort de mare sarbatoare! Este o prajitura delicioasa! Pe cuvant de cupacake-reasa :) Daca e si savurata cu o cafea delicioasa langa atunci clar, ai desertul rasfatul perfect pentru un weekend minunat!


Ingrediente pentru 10 portii (tava de 20 cm)
180 gr unt nesarat de foarte buna calitate, 1 cup zahar, 200 gr ciocolata cu minim 70% cacao, 4 oua intregi + 3 albusuri, 1 cup faina 1 praf de sare, 1 lingurita praf de copt, 350 gr cirese in sirop maraschino (sau in compot daca nu aveti / gasiti), 1 cup smantana dulce pentru frisca + ciocolata rasa pentru decor!

1. topiti ciocolata la bain marie
2. amestecati in bolul mixerului 3 galbenusuri, 1 ou (albus + galbenus), praful de sare, untul + 2/3 cup zahar! Mixati pentru aproximativ 5 minute, pana ce devine cremos si albicios!
3. mixati cele 6 albusuri cu 1/3 cup zahar pana ce obtineti o spuma densa si pufoasa
4. adaugati ciocolata topita in amestecul cu galbenusuri, dupa care incoporati usor, cu o spatula, spuma de albus
5. amestecati praful de copt cu faina si cu ajutorul unei spatule incoporati in mixul de mai sus!
6. coaceti blatul in cuptorul preincalzit, la 175 grade C, pentru aprox 50 min! Trebuie sa treaca testul scobitorii!
*dupa o reteta de Martha Stewart

Taiem frumusel blatul in 3 straturi cat de cat egale (atentie: blatul trebuie sa fie deja la temperatura camerei)! Stropim fiecare blat cu sirop maraschino, plasam strategic cirese pe toata suprafata blatului, turnam si frisca si repetam pana la ultimul strat! Ornam cu ciocolata rasa si ciresele frumusele! Lasam la rece pana in momentul servirii si gata! Ne rasfatam ;)


Weekend frumos dragii mei! 
Va imbratisez cu drag, 
Emily

Print Friendly and PDF

28 Responses so far.

  1. Ce frumusete de prajitura!Te pup!

  2. Ohhhh!Ce bine arata....ARATA PERFECT!!!!

  3. Cristina says:

    O prajitura perfecta pentru week-end! Te pup, draga mea!

  4. Mmm ce m-as bucura acum de o feliuta savaurand si un cappucino..Deliciu!Week-end placut!

  5. speranta says:

    nu mai zic nimic ai mei o adora in genu tau facea si mama doar ca punea visine din visinata:)))) buna rau.multumesc.pop week.placut

  6. Oana says:

    De vis... baietii mei o sa fie incantati sa le pun asa ceva in farfurie :)

  7. Gabriela says:

    Adicatelea "Black Forest", varianta Emily! Bune rau prajiturelele!

  8. Emily says:

    mii de multumiri si tot atatea imbratisari <3

    @Speranta, si bunica facea la fel :)

    @Gabriela, exact asa ;)

    va pup si va doresc tuturor o duminica perfecta! :*

  9. Simona says:

    Cat de buna trebuie sa fie... Imi dai si mie o portie?!

  10. Unknown says:

    Arata minunat! E de revista draga Emily! Te pup

  11. Ce frumos arata si ce bune sunt!!!pup draga mea!!

  12. Anonim says:

    Foarte delicioasa trebuie sa fie,cate grame are un cup?Merci,Mari!

  13. Margot says:

    chiar astazi cand ma indreptam spre casa ma gandeam la un foret noire!! Nu mi-am cumparat unul si bine am facut, caci acum l-am gasit facut de tine. Cu atat mai delicios! <3

  14. Alex says:

    Arata super bine! Ma ia cu tremurici de pofta:) Te pup !!

  15. Emily says:

    oh, va multumesc tare, tare mult! Ma bucur ca va place! In weekend ne-am propus sa o repetam ;)

    @Margot, esti o scumpa :*

    mii de imbratisari si tot atatea salutari!
    Va pup cu drag!

  16. Arata de-men-ti-al de bine !tare mult imi place yumi,yumi...

  17. O prajitura super buna...yamyy :-*

  18. Natalia says:

    Wow, imi lasa gura apa :)

  19. Emily says:

    Mii de imbratisari tuturor!
    E intr-adevar o prajitura deosebita!

    va pup

  20. Anonim says:

    Ce cantitate inseamna cup?

  21. Emily says:

    1 cup = 1 Cana de 240 ml

  22. Anonim says:

    este desprinsa din basme cu zane parca si cred ca are un gust la fel pe cat arata!

  23. Emily says:

    daa, sa stii ca da! e perfecta :*

  24. Anonim says:

    buna!imi surade prajitura pt desertul din familie dar as avea o intrebare:gasim cirese in sirop maraschino si in supermarket?multumesc

  25. Emily says:

    draga @Anonim

    e foarte posibil sa gasesti! Sunt in borcanele micute de maxim 200ml

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)