no bake cheesecake (cu piersici)

va aratam acum nu mult timp acest cheesecake fara coacere, cu fructe de padure si v-am promis, tot atunci ;) ca vi-l arat si pe cel cu piersici! E fantastic! Vara in pahar! Pe cuvant!

E fix aceeasi reteta, doar piureul de fructe e diferit, in plus am adaugat putina nuca maruntita! Delicioooos!


e o reteta atat de usoara incat o poti face in fiecare zi
  1. cateva nuci maruntite
  2. biscuiti cu unt zdrobiti bine, frecati cu putin unt topit *
  3. 1 parte frisca lichida (daca nu e deja indulcita adauga zahar)
  4. 1 + 1/2 parte crema fina de branza (sau mascarpone)
  5. putin extract pur de vanilie
  6. sos de piersici decojite (fructe fierte partial cu putin zahar si bagate la blender)

* ca si proportii, la 100g biscuiti eu am pus 1 lg unt
* lg = lingura :) 
* 1 parte = o cana / un bol / o oala :) dupa pofta fiecaruia

Se bate frisca (tinuta in prealabil la frigider pentru minim 12 ore) dupa care se adauga crema de branza (sau mascarpone) + vanilie si se mixeaza pana la omogenizare! 
Montare: in pahare sau boluri individuale se pune un strat (baza) de biscuite + nuca, crema de branza (de preferat cu ajutorul unui sac-a-poche ca sa arate mai de sarbatoare asa :), urmat indeaproape de sosul delicios! Se aseaza in straturi egale sau nu :) dupa chef :) 




Print Friendly and PDF

7 Responses so far.

  1. Daniela B. says:

    ;) fara a-i face reclama, imi poti spune, te rog, ce marca de crema de branza folosesti? mie imi place foarte mult textura mascarpone-lui, insa as vrea sa incerc si crema de branza. apropo, in retetele "de-afara" am gasit foarte des pe lista de ingrediente crema de branza Philadelphia... ceea ce (cred) nu este ceade pe piata noastra ( cu textura de unt si sarata :( ). multumesc de raspuns, Emily! :*

  2. Gabriela says:

    Un desert foarte bun! Trebuie încercat neapărat!

  3. Tu-mi cunosti parerea despre tot ce faci,asa ca nu pot spune decat waw!!!
    weekend minunat Emy!!

  4. Anonim says:

    M-ai innebunit cu deserturile astea !! Arata demential toate !!
    PS.Fac si eu in we !!!

  5. Vai, cat de bine arata!! <3 Fenomenal!! Trebuie sa incerc si eu :D

  6. Emily says:

    Va multumesc mult, mult, mult! <3 Mi-ati facut ziua frumoasa! :*

    Daniela, chiar aceea e ;) varianta light! si aici si acolo e aceeasi! te pup!

  7. Daniela B. says:

    :* multumesc pentru raspuns. am sa o incerc. :)

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)