crumble cu capsune si rubarba

ador aceasta rubarba si ador capsunele, iar retetele de mai jos imi sunt dovezile :) 
Nu ezitati sa cumparati rubarba daca gasiti! E absolut minunata! 


Am folosit aluatul meu special de tarte din care am obtinut 3 tavi de 15 cm 

280g faina, 1 praf de sare si 1 lgt praf de copt, 230 unt nesarat scos de doar 10 min din frigider, 1 ou mare, 1lgt suc proaspat de lamaie, 2 linguri de apa rece, de la frigider! Amestecam toate ingredientele pentru aluat intr-un bol incapator, framantand pana obtinem o masa de aluat omogen, foarte usor lipicios! infasuram aluatul in folie alimentara si lasam la rece pentru 30-40 minute, timp in care ne ocupam de compozitie!

Pentru compozitia delicioasa, aromata si perfecta avem nevoie de:
- 450g amestec de capsune si rubarba taiate bucatele (eu am pus jumate - jumate pentru ca ador aroma rubarbei, dar voi puteti alege sa puneti 2/3 capsune si 1/3 rubarba) 
- 1 lingurita amidon de porumb
- 5-6 linguri de zahar brun
- 2 lingurite suc de lamaie (atat pentru a ajuta la coagulare cat si pentru a pastra culoarea rosie, frumoasa, a fructelor)


asezam fructele in tavi, presaram cu putin amidon de porumb si cu zahar dupa care vom lua frumusel bila de aluat si ori o rupem bucatele mici mici mici ori o dam pe razatoarea mare astfel incat sa acoperim 75% din fructe! presaram iar putin zahar pentru a se carameliza si dam la cuptor (190 grade C - preincalzit) pentur 20-25 min! 

Servim cald, simplu sau cu o cupa de inghetata! 
Un deliciu! Pe cuvant! Si usor de facut si super delicios!

Recomandari de vara

galette cu fructe de padure
tarta cu prune si iubire
tarta cu prune - varianta rustica
tarta cu mere si un invitat surpriza 

Categories: ,
Print Friendly and PDF

12 Responses so far.

  1. Anonim says:

    Cat de bine arata !!
    Eu te cred pe cuvant ca e un deliciu , si clar nu voi ezita sa cumpar rubarba !! ;)
    O zi senina !!

  2. Simply the best cu fructe de padure! :)
    Pup

  3. Gabriela says:

    Un desert bun-bun! Totul musteste in suc rosu!!!

  4. Emi,mi-ai facut pofta numai cat am privit;chiar daca nici nu stiu cum arata rubarba!!!!!

  5. Alex says:

    Doamne,ce bine arată ..hmhmhmmm...arată fantastic !!!
    Te imbratisez cu drag! :*

  6. Mmm, grozav de bine arata si cred ca e un adevarat deliciu!Pupici!

  7. Emily says:

    a fost intr-adevar delicios, suculent si in acelasi timp usor crocant ;) asa cum trebuie sa fie!

    Va multumesc frumos dragii mei! O zi minunata sa aveti!

  8. Superba!
    De multa vreme îmi tot propun sa fac ceva asemănător :)

  9. Timea says:

    Un desert perfect!!! Love it!

  10. Unknown says:

    un festin culinar

  11. Buna,
    Mi-a facut atata pofta incat astazi am facut si eu. Am insa o intrebare: la tine tot multa zeama a lasat? Este gustoasa si arata bine in tava, dar cand o mut in farfurie...e mai dificil

  12. Emily says:

    :) multumesc frumos dragii mei! e tare usor de facut si mult prea delicioasa ca sa nu o incercati ;)

    The New Wardrobe, da, asa trebuie sa fie, suculenta ;) De obicei se face in forme individuale si nu mai e nevoie sa o muti! Eu am folosit 3 tavi micute de 15 cm lungime si 5 cm latime ;)

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)