Bird nest cupcakes

Cupcakes cuib de pasare, cu oua de ciocolata si cuib din ramuri ciocolatoase :) Cine ar putea spune ca nu e cel mai dulce cuib de pasare vazut vreodata? Sunt delicioase, pe cuvant!


Da, le-am postat saptamana trecuta cand am fost oaspete la pranzul de duminica insa nu stiu cum si nici de ce nu au aparut pe blog asa cum trebuia :) drept pentru care iata-le :) 
Reteta este cea folosita la chocolate cupcakes si ies 24 buc
Folosim ganache de ciocolata si cu ajutorul unui sac a poche cu dui metalic special pentru iarba (nr 133) formam cuibul pe care asezam usurel cateva oua de ciocolata! 



Print Friendly and PDF

4 Responses so far.

  1. Emily says:

    Simona says:
    5 mai 2013, 08:38
    Ce frumoase sunt...
    Paste fericit fata frumoasa!!
    Pup
    coco says:
    5 mai 2013, 08:50
    adevarate bijuterii !
    Paste fericit !
    Diana Oana says:
    5 mai 2013, 09:03
    Emily, esti de vis, la fel ca si cupcake-urile tale!
    Iti doresc sa ai parte de sarbatori binecuvantate cu multa liniste si pace sufleteasca! Pupici cu drag :*
    Emily says:
    5 mai 2013, 10:02
    mii de multumiri si tot atatea imbratisari <3
    Hristos a inviat!
    catkitchen says:
    5 mai 2013, 10:40
    Superbe , atat pot spune !!! <3 <3
    Paste fericit si linistit alaturi de toti cei dragi sufletului tau !!!
    Timea says:
    5 mai 2013, 12:44
    Cat de frumos arata <3. O duminica de sarbatoare minunata sa ai!
    Dohotariu-Avram Alina says:
    5 mai 2013, 13:00
    Sărbători fericite și ție, Emily!
    speranta says:
    5 mai 2013, 14:42
    Hristos a inviat!
    superbe au iesit.pupici.
    Paste fericit alaturi de cei dragi
    Anca B. says:
    5 mai 2013, 15:00
    Paste fericit alaturi de cei dragi, Emily!
    cry_filo says:
    5 mai 2013, 15:41
    Minunatii nu alta :) Paste Fericit :*
    Haplea says:
    5 mai 2013, 19:40
    Hristos a inviat!!!Sarbatori fericite!
    Alex says:
    6 mai 2013, 23:09
    Sărbători senine, Zâmbete pe buze și Pace în suflet !!
    Lubita Iancu says:
    7 mai 2013, 16:07
    Incredibil,dar adevarat!!felicitari si Hristos a inviat!!
    Liana10 says:
    7 mai 2013, 18:43
    Hristos a inviat!
    Minunate cupcakesuri, cum numai tu stii sa faci! :*
    Alina Vicu says:
    9 mai 2013, 16:30
    Hristos a Inviat! Sunt absolut superbe aceste cuiburi! :)

  2. Emily says:

    Multumesc mult dragii mei! mii de imbratisari!

  3. Anonim says:

    Tu stii sa faci cele mai frumoase cupcakes-uri:) foarte frumos arata:)

  4. Alexandra says:

    Am vazut ca in majoritatea retetelor tale apare "ganache-ul de ciocolata". Am cautat reteta pe site, dar nu am gasit nimic. Te rog, imi poti spune cum se prepara? Eu una, nu stiu cum se face....:)) Am eu idee de ceva, dar nu sunt 100% sigura de reteta! Multumesc!:)

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)