strawberry muffins


Ador fructele rosii, in mod special fructele de padure si capsunele! Sunt atat de parfumate si delicioase incat dau sclipirea de zile mari oricarui preparat, cum este de altfel si cazul acestor muffins! Merg de minune cu un ice tea de fructe de padure, cu un shake de capsune si banane sau cu un suc simplu de mere! Veti avea o dimineata dulce si plina de energie! Garantat! 



12 muffins - gata in doar 45 min, cu tot cu coacere :)

ingrediente: 
1 cup capsune taiate in sferturi, 1/4  cup lapte la temperatura camerei, 1 cup faina, 2  lgt. rase cu praf de copt, 1/4  lgt sare, 3/4  cup zahar brun, 1/4  cup unt topit si 1 ou, batut spuma! 

preparare
1. Pregateste o tava de muffins si unge usor fiecare forma cu putin ulei! Intr-un bol incapator combina faina, praful de copt si sarea! 
2. bate oul cu zaharul pana ce devine cremos, adauga apoi untul si combina-le cu laptele! Toarna mixul obtinut in bolul cu faina si amesteca pana ce se omogenizeaza! La sfarsit adauga si capsunele!
3. Toarna compozitia in formele de muffin, nu mai mult de 2/3 in fiecare forma ;)  
3. Coace in cuptorul preincalzit pentru ~ 25 min, la 180 grade C, pana ce devin aurii si trec si testul scobitorii! 
* 1 cup = 1 cana de 240 ml

Weekend placut dragii mei! 

Categories: ,
Print Friendly and PDF

13 Responses so far.

  1. Anonim says:

    arată atâât de apetisant! :D

  2. Emily says:

    :) multumesc! Chiar sunt!

  3. speranta says:

    off.nu mai zic nimic...pupici week.placut

  4. Cristina says:

    Yammy, ce bine arata!

  5. Ce mult imi plac asa cu capsuni! Pup!

  6. Timea says:

    Ce frumusele! Inca nu am mancat capsuni proaspeti anul acesta, abia astept sa ajung in gradina parintilor mei :).

  7. mmmm,ce-mi plac,ce frumoase sunt si ce aromate!!!

  8. Simona says:

    Ce mi-as infige dintii intr-o frumusete d-asta...
    Pup

  9. Emily says:

    multumesc mult! ma bucur ca va plac!
    Va invit cu drag sa incercati reteta! ;)

  10. Anonim says:

    Si eu le ador la maxim !!! ;)
    O seara frumoasa !!

  11. Emily says:

    Va multumesc frumos dragii mei!
    O zi minunata sa aveti!
    love you all!

  12. Anonim says:

    Salut, le-am incercat :). Multumim de reteta. Am pus in loc de zahar brun, 1/2 cup melasa (molasses) ca n-am avut altceva in casa. Au iesit atat de bune ca mai mult de cateva ore nu au rezistat pe tava.

  13. Briosele cele mai bune dulciuri. Imi reusesc de fiecare data cu ajutorul cuptorului electric Ertec.

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)