mini prajituri cu cirese si sirop

nu de mult va aratam reteta si secretele celui mai pufos chec! Acum, am adaptat putin reteta si modul de prezentare si l-am transformat in aceste mini si delicate prajituri care pot fi (cu siguranta vor fi) vedetele oricarei mese de sarbatoare!



respectam reteta checului minune, doar ca vom folosi forme de copt mult mai mici (deci adaptam si timpul de coacere! Dupa ce s-au copt le lasam la racit pe un gratar, astfel incat sa se aeriseasca si pe jos, altfel se vor dezlipi de hartii ;) (hai ca v-am dat si un secret)!
Am ales sa folosesc cirese maraschino (puteti folosi orice compot de cirese), cu siropul am insiropat putin blatul, deasupra am adaugat un strat generos de frisca super pufoasa si cremoasa, sos de cirese amare si desigur cireasa, cu tot cu codita, atat pentru efect cat si pentru a o putea devora mult mai usor :) Simplu, nu? Dar de mare efect! Intotdeauna lucrurile, retetele simple sunt mult mai de efect!





Astept cu drag parerile voastre!
love & cupcakes

Categories: , ,
Print Friendly and PDF

4 Responses so far.

  1. FLORY says:

    Sunt superbe prajiturelele,sunt sigura ca si gustul este pe masura ! :*

  2. Timea says:

    Ce minunate sunt!

  3. Emily says:

    Mutlumesc Flory! au fost super mega delicioase :*

  4. Emily says:

    Timea, multumesc :*

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)