pancakes - rasfatul de duminica

bine v-am regasit dragii mei! Vin cu pancakes, sirop de artar si un mare zambet :)
Sa aveti un an plin de realizari, bucurii, dorinte indeplinite si multa dragoste!


Reteta pentru pancakes este destul de simpla, exact cea de la pancakes cu lamaie si mac, unde desigur, adaugam doar vanilie ;) Le servim cu sirop de artar sau zahar brun si suc proaspat de lamaie sau cu dulceturile preferate! 

Un dulce perfect pentru o dimineata rasfatata, asa cum de altfel sunt si aceste wafe, sau aceste clatite vegane!  Delicioase toate ;) 

Va imbratisez cu drag si va doresc o duminica frumoasa! 

Categories:
Print Friendly and PDF

8 Responses so far.

  1. ama says:

    Un an minunat iti doresc! :)

  2. Delicioase. Sa ai o saptamana frumoasa. Pup!

  3. Nu am facut niciodata asa ceva si cred ca mi-ar place

  4. Emily says:

    @Ama, multumesc la fel draga mea! :*

    @Rocsy, multumesc :*

    @Lubita, musai sa incerci! Noi le facem foarte des ;) Te pup

  5. Gabriela says:

    Mmm, imi place siropul de artar! Numai bine iti doresc si eu, Emily!

  6. Mmm, o bunatate!Preferatele mele! Pupici!

  7. Anonim says:

    Iuffff , bine ca ai revenit !! Imi era dor de tine , sincer !!
    Un an minunat si tie !!

  8. Emily says:

    Va imbratisez cu mare, mare drag! :*

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)