spring cupcakes - flower cupcakes


cupcakes de primvara, cu morcovi dulci, flori si crema fina facute special pentru duminica Floriilor, zi de mare sarbatoare pentru crestini, zi in care florile au un rol important si simbolizeaza biruinta vietii asupra mortii! Sa ne pregatim cum se cuvine si sa intampinam saptamana mare cu liniste, caldura si credinta! Aceste cupcakes delicate ma duc iar cu gandul la bunica mea draga, de care va spun sincer imi e tare dor! Mi-ar fi placut sa fie iar langa noi, sa mergem impreuna in gradina sa culegem flori apoi sa mergem la slujba, cu sufletul curat asemeni florilor! Oh, cat de scurta este viata! Haideti sa profitam de fiecare clipa, de fiecare zambet, de fiecare gand si sa ne traim viata astfel incat sa nu avem nimic a regreta la un moment dat! Oh, ca iar m-am pus pe vorba, dar amintirile sunt cele care ne raman! 

Nu o sa va retin cu descrierea retetei caci o aveti deja aici! Am refacut aceste cupcakes minunate! Pur si simplu le ador si nu numai eu ci toti cei care le-au incercat! Va imbratisez cu drag! 



Categories: ,
Print Friendly and PDF

6 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Minunate, ca de altfel toate ce ies din mainile tale.Pupici si un weekend minunata.

  2. speranta says:

    te pop. numa bunatati.Paste fericit alaturi de cei dragi pupici.

  3. Sunt foarte frumoase! Sunt sigura ca-s si delicioase :) Paste fericit!

  4. suzana suzy says:

    delicioase !

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)