chocolate cupcakes

cupcakes cu ciocolata, ciocolata alba transformata intr-o crema pufoasa si delicata cu bombonele fine si cremoase - cu asta va rasfat in aceasta zi fermecatoare de primavara!


Si nu,  este o reclama mascata si nici vorba sa fie platita este doar votul meu de incredere! 


Iata si reteta de baza pentru 24 cupcakes (daca vrei doar 12 imparte cantitatile la 2)
2 + 1/2 cup faina de patiserie

1/2 lingurita sare + 1 lingurita praf de copt
1 cup lapte caldut spre fierbinte
4 oua la temperatura camerei
115 gr unt moale, usor incalzit (nu topit)
1 cup zahar si extract pur de vanilie
*1 cup = 1 cana de 240ml



1. incazeste cuptorul l80 grade C si pregateste tava cu hartiile de cupcakes!
2. amesteca intr-un bol incapator faina, praful de copt si sarea!
3. bate ouale spuma
4. mixeaza untul cu zaharul pana devine cremos (3-5 minute) dupa care adauga vanilia si ouale!
5. adauga in mixul de unt 1/2 din cantitatea de faina, apoi 1/2 din cantitatea de lapte! Adauga si cealalta jumatate de faina si amesteca pana ce obtii un aluat omogen si pufos dupa care adauga si restul de lapte fierbinte, mixand inca ~2 minute ca sa fii sigur ca s-au omogenizat si incorporat toate ingredientele!
6. folosind o lingura de inghetata umple formele de cupcakes, cate 2/3 fiecare, astfel incat sa nu-ti iasa prea mult din forma cand se coc!
7. coace pentru 20-25 minute sau pana ce trece testul cu scobitoarea! Lasa la racit pe un gratar si abia apoi te poti apuca de decorat! Simplu, delicios si pufos! Corect?

Pentru crema recomand ganache de ciocolata alba si musai bombonele ;) 


LATER EDIT:
- astazi, 14 aprilie 2013 s-a efectuat extragerea celor 3 seturi din portelan oferite de Chic Maison
- din 570 share-uri au fost eliminate cele efectuate de mine si de catre echipa Chic Maison, 70 dintre ele nu au fost vizibile deoarece nu au fost facute publice! Au ramas 493 distribuiri valabile!

Castigatorii sunt:
Va rog sa-mi trimiteti datele voastre de contact pentru a va putea trimite premiul! Accesati sectiunea contact din meniu sau click pe plicul de sub logo (stanga sus langa pinterest)

Lista completa (cu distribuirile vizibile) este mai jos! (click pe foto pentru dimensiunea 100%)








Categories: ,
Print Friendly and PDF

17 Responses so far.

  1. Oana says:

    Sunt minunate, cu sau fara reclama se cer devorate cat mai repede!
    Crema roz este tot ganache cu putin colorant?

  2. Emily says:

    Oana, multumesc frumos! Crema roz este obtinuta cu putin sirop de capsune, dar poti foarte usoa sa adaugi un strop de colorant! ;)

    Sa ai o zi frumoasa!

  3. Cristina says:

    Wow cat sunt de frumoase!!! Mi-ar fi mila sa le manac, desi sunt sigura ca nu m-as opri numai la una!

  4. Oana says:

    Sooo cute! Multumim ca ai ales sa ne impartasesti reteta.

  5. diamond says:

    just perfect! u made my day!:D

  6. speranta says:

    off.mi-ar fi mila sa pap...dar una fur si eu pupici merci popweek.placut

  7. Multumim! :-*
    Sunt minunate :) cred ca si gustoase ;)

  8. Emily says:

    Va multumesc fetelor! Ma bucur tare mult ca va plac!
    Uneori ma gandesc cat de frumos ar fi daca as putea sa va invit si la degustare :)

    Va imbratisez cu drag!

  9. Haplea says:

    Superbe aceste cupcakes!Duminica placuta!

  10. Ce bine arata! Si par atat de simplu de facut!

  11. Foarte bine arata cupcakesurile. Ciocolatelele astea sunt un deliciu. Am cumparat si eu.
    Referitor la reteta, nu a ta, ca pe asta nu am incercat-o. Nu stiu cum se face ca peste tot scrie (inclusiv pe Joy of Baking) ca ies 12 bucati, iar mie imi ies cam 16 si am umplut hartiutele mai mult decat ar fi trebuit. Sa fie de vina diametrul? Eu nu fac de obicei prajiturele decat de 50 mm. Sunt mai aratoase asa.
    O sa incerc reteta ta. Pupic!

  12. Emily says:

    draga mea scumpa si frumoasa <3 e vorba de diametru, asa cum bine ai intuit! Eu am 3 dimensiuni diferite pentru cupcakes regular si 2 pentru mini cupcakes! In Romania am vazut doar cu diametrul de 5 cm, insa eu o folosesc cel mai des pe cea de 7 cm! :*

    Mii de imbratisarti!

  13. Anonim says:

    daca nu avem la indemana hartie de briose se poate pune aluatul direct in tava ? sau putem folosi hartie de copt?

  14. Emily says:

    draga Anonim, sigur ca poti face cupcakes si fara hartiute, doar sa ai grija sa ungi bine formele inainte!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)