tea party si ganduri de primvara

Sarbători Binecuvantate si pline de lumina tuturor celor care sarbatoresc astazi Pastele Catolic!

Astazi avem tea party! Un tea party mult asteptat, plin de flori si arome de primvara delicata! 

Eu va ofer un ceai de trandafiri si cupcakes cu ciocolata si sirop delicios de capsune insa fetele iubitoare de dichis, ceai si dulci rasfaturi va ofera un adevarat festin! 

Cupcakes cu ciocoalata, banane si mascarpone aduse de Magda care ne rasfata prin fotografiile superbe si delicate, o prajitura rapida, dar spectaculoasa adusa de Diana din Tara mea inventata, cosulete cu cirese, un desert extrem de aratos si totusi atat de usor de pregatit adus de Kadia si nu in ultimul rand cupcakes cu nuci, banane si ciocolata aduse de Sisters' Kitchen , un blog minunat pe care vreau sa vi-l prezint astazi! Stiti deja ca in cadrul fiecarei editii spunem povestea unui blog frumos, unui blog plin de rasfaturi!

Cu siguranta le cunoasteti deja pe cele mai dragute surori din blogosfera romaneasca! Iolanda si Georgiana, doua fete delicate care au un blog deosebit, plin de retete fantastice, de la bucataria mediteraneana pana la cea romaneasca! Gasiti la ele retete simple, dar delicioase insa si retete de sarbatoare! Eu una ador sa le rasfoiesc blogul! 


***

Mergeti sa la faceti o vizita fetelor! Va asteapta cu cele mai bune prajituri! Pe blogul lor veti gasi intotdeauna o cana de ceai si un rasfat dulce, inclusiv retetele si fotografiile prajiturilor de la party! Ne vedem acolo ;) 

Va imbratisez cu drag si multumesc fetelor pentru o asa petrecere delicioasa, intre prietene! 
Asa trebuie sa fie un tea party! Este una dintre cele mai calde si mai dragute petreceri cu ceai organizata pana acum! Va multumesc dragele mele! 

Astept cu drag sa vad ce tema veti alege pentru luna aprilie! :)

Categories:
Print Friendly and PDF

10 Responses so far.

  1. Mariana says:

    O primavara frumoasa in suflet ... si afara! :)

  2. Emily, multumim mult de tot pentru surpriza.Ne-ai lasat fara cuvinte...multumim tare mult. Datorita tie totul e special, cald si cat se poate de frumos...ca tine de altfel<3

    Sa inceapa petrecerea!
    Zi frumoasa, te pupam

  3. Unknown says:

    frumos ca de fiecare date.luna asta n-am reusit oricat mi-am dorit sa ajung, dar ceai am baut mereu cu gandul la voi.
    Putem alege pentru aprilie verdele?Poate asa vine mai repede primavara, nu de alta dar la noi desi imprejur ne salutam cu Paste Fericit, am putea foarte usor spune Craciun Fericit,caci ninge.

  4. Emily says:

    Va multumesc frumos fetelor! Voi dati suflet acestei petreceri!

    Johanna, gand la gand cu bucurie :) Mergem pe verde, sa chemam primavaraaaa <3

    Va imbratisez cu mare drag si va astept la tea party - editia verde de Aprilie!

  5. Anonim says:

    Minunata si aceasta editie !! Emily , multumesc ptr vorbele frumoase !!
    Abia astept sa pegatesc ceva nou !!! <3
    Primavara minunata , fete dragi !!

  6. Emily says:

    Eu multumesc! Am spus-o si o repet: fara voi aceste petreceri online nu ar avea acelasi farmec!

    Mii de imbratisari!

  7. Haplea says:

    Superba prezentarea!!Bravo!

  8. Anki says:

    Foarte frumos :) Sper saajung si eu la editia verde.
    O zi calda si senina va doresc!

  9. Emily says:

    Multumesc Haplea!

    Anki, te astept cu mare, mare drag! :*

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)