chocolate cupcakes - home made style :)


Bine v-am regasit dragii mei! Nu va puteti imagina cat de mult v-am dus dorul si cat de mult mi-a lipsit blogul! Revin cu forte proaspete :) si multa ciocolata! 



reteta pentru cupcakes se gaseste aici (inlocuiti 1 cup de faina cu 1 cup de cacao neagra de foarte buna calitate) iar pentru crema recomand ganache de ciocolata neagra cu topping de biscuiti maruntiti si sos de ciocolata! Un deliciu in toata puterea cuvantului! 


Print Friendly and PDF

11 Responses so far.

  1. Iau si eu o prajiturica sa ma indulcesc.Seara frumoasa.Pup!

  2. speranta says:

    oooooooo,bine ai revenit pupici ciocolati.bunbun si usor de facut pop msmsmms. ceainic din asta am avut si eu mica chiar pe unde o mai fi))) pop. o duminica frumoasa va pop

  3. Liana10 says:

    Iau si eu un cupcakes la cafea si renunt linistita la ciocolata, ca are din plin, cum imi place ;-) puup

  4. Emily says:

    Rocsy, multumesc scumpa mea! Te pup tare tare!

    Speranta, dac-ai sti cat am cautat ceainicul acesta :)) Il adorrrr! Te pup scumpa mea!

    Liana, merita ;) Te imbratisez cu drag!

  5. Luam si noi cate unaaa!!Arata bestial.pupici

  6. Ciocolata, iubirea vietii mele <3..cred ca daca imi dai cadou 10 bucati de cupcakes cu ciocolata sunt ceea mai fericita. :))

  7. Emily says:

    Sisters'Kitchen va puuuuup

    Paula, asa sa facem ;)

  8. Emily unde este reteta de ganache de ciocolata neagra cu topping de biscuiti maruntiti si sos de ciocolata?

  9. Emily says:

    Draga Mihaela
    nu am postat pana acum reteta pentru aceasta crema, dar e foarte usor de facut, practic e vorba de 2 cantitati egale: 1 ciocolata neagra / 1 smanatna dulce pentru frisca ;)

  10. iasmina says:

    buna! eu am facut de cateva ori ganache de ciocolata neagra, doar ca nu mi-a iesit niciodata bine, ori era prea tare, ori prea moale. am respectat si reteta cu 1/1. tu cum faci mai exact? mor ca nu imi iese crema asta, ca sunt innebunita dupa cupcakes, si ale tale arata minunat!

  11. Emily says:

    draga Iasmina, trimite-mi un email si explica-mi exact cum faci tu ca sa vedem unde e mia greseala ce te impiedica sa obtii crema dorita! :*

    PS ai sus, in stanga, sub logo, un plic, apasa pe el si trimiti email :)

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)