tea party - summer edition


Bine v-am regasit dragii mei! 

Va invit, la tea party-ul de vara, tea party asteptat cu drag si nerabdare, insa plin de savoare si delicatete!  Va las in compania fotografiilor si va invit cu drag sa vizitati blogurile fetelor atat pentru retetele preparatelor cat si pentru multe alte retete si fotografii! 

Rasfaturile dulci de la acest party sunt aduse de:






Nu uitati sa faceti o vizita fetelor pentru a descoperi mult mai multe fotografii cat si retetele preparatelor!

Vreau sa va multumesc din tot sufletul pentru ca mi-ati fost alaturi in cadrul acestui proiect online si ca am petrecut impreuna! A fost un sezon plin de culoare, de rasfat si caldura! 

Astept cu nerabdare sa reincepem, in toamna, intr-un nou format! Pana atunci insa va astept cu multe alte surprize dulci! Saptamana aceasta am pregatit pentru voi o super aromata surpriza ;)

Flori delicate si suave, macii sunt simbolul diminetilor de vara, sau cel putin pentru mine :) si sunt adusi la party de catre Anca! Multumesc scumpa mea! 
Ar mai fi multe de zis, insa ca sa nu va plictisesc inchei cu un citat drag mie si sa va las sa trageti singuri concluziile :) 
"Nu cunosc alt semn al superioritatii decat bunatatea!"Ludwig van Beethoven

E pacat sa ne irosim vietile aruncand cu noroi in cei de langa noi! Un zambet e intotdeauna la indemana, o vorba buna la fel, insa o vorba grea, aruncata la manie nu poate fi stearsa asa usor! De ce sa crestem rautatea si nu dragostea? De ce sa pretuim aspectul fizic si nu sufletul? De ce sa incurajam razboiul si sa nu iubim pacea? De ce sa acuzam inainte sa cercetam? 



Va imbratisez cu mare, mare drag si va astept in scurt timp cu povestiri din vacanta, fotografii, un rasfat exotic si un cadou, special pentru voi, cititorii mei fideli, prietenii mei virtuali! 

Love you,
Emily

Categories:
Print Friendly and PDF

10 Responses so far.

  1. Anonim says:

    Emily , ce surpriza placuta mi-ai facut in aceasta dimineata !!!! <3<3 E superba si aceasta editie , felicitari tuturor !!!
    Ai perfecta dreptate in randurile spuse mai sus , cu totii ar trebui sa crestem dragostea, nu si rautatea !!!
    PS.Astept cu drag povestirile si imaginile din vacanta !!!

  2. Unknown says:

    Bine ai revenit Emily.Si mare dreptate ai in cele spuse, de ce sa fim rai cand exista deja atatea lucruri urate in jur.
    Asteptam cu nerabdare surprizele pe care nu le-ai pregatit.

  3. Simona says:

    Bine ai venit! Foarte frumoasa parada de vara.. As papa cate o bucata din fiecare :)
    Cu mare nerabdare astept urmatorul pary.. unde sper ca sa am si eu un loc.
    Te pup dulce si astept poze si ipresii de vacanta.

  4. Un teaparty excelent! Felicitari fetelor, si tie, Emily, pentru cuvintele frumoase. Abia astept sa ma prezint si eu la un ceai. Te pup.

  5. Timea says:

    Bine ai revenit Emily! Frumoasa si aceasta editie in mov <3 . Astept cu nerabdare noutati! Pup fata draga si frumoasa

  6. Cristina says:

    Bine te-am regasit! Arata atat de bine totul incat nu prea imi vine sa plec de aici. Te pup si iti doresc o seara putin mai racoroasa...

  7. Bine ai revenit draga mea!
    Frumoasa parada aceasta de vara.
    Pupici multi!

  8. Haplea says:

    Felicitari pentru acest teaparty!!!

  9. Delicioasa si aceasta editie...a meritat asteptarea,Emily!....bine ai revenit
    te pupam

  10. Emily says:

    ma bucur ca va place <3
    Va imbratisez cu mare, mare drag!
    pup

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)