un nou inceput

nu stiu cum si nici de cand a inceput sa creasca in mine o pasiune nebuna pentru farfurioare, castronele, platouri, cupe de ceramica, cescute care mai de care mai colorate si mai frumoase, lingurite si tot felul de ustensile de bucatarie si servire a mesei, insa stiu sigur ca de mica am fost fascinata de ceainice frumos colorate, de cupcakes pline de bombonele, floricele si margele :)

2-3 cupcakes frumos decorate si un ceai de iasomie sau un cappuccino langa inseamna pentru mine momentul acela de relaxare si duiosie de care avem cu totii atata nevoie!

de ce un blog? e mai mult o provocare, un spatiu cald si sincer, creat in mediul online, un spatiu unde sa pot impartasi alaturi de prieteni dragi gandurile, fotografiile si retetele mele!

acum, daca tot ai venit, nu bem un cappuccino impreuna?















bun venit in lumea mea!

Cu drag,
Emily

Categories:
Print Friendly and PDF

10 Responses so far.

  1. Momo says:

    bine ai venit in aceasta lume,emily!:)iti uram un drum frumos!

  2. Emily says:

    draga Alison, iti multumesc frumos pentru urare si caldura! o zi minunata sa ai :*

  3. Bine ai venit in blogosfera culinara! :)
    Un cappuccino cu un mot de frisca vreau si eu! :)

  4. Emily says:

    Alina, bine te-am gasit! un capuccino cu frisca sa fie :*

  5. Emily, welcome! Inceputul e super, abia astept sa vad si continuarea! I'll keep an eye on your blog :) Pupici

  6. Emily says:

    Diana, multumesc! te astept cu drag de fiecare data! :)
    pup si eu!

  7. Bun venit in blogosfera culinara!!Mult succes!Pupici!

  8. Emily says:

    Licuta, multumesc! te imbratisez cu drag! :*

  9. Unknown says:

    Bun venit pe lume, bloguletule. Sa ai viata lunga!
    Si tie, stapana peste cuvinte si cupcakes, bine te-am gasit. Hugs & kisses.

  10. Emily says:

    Brindusa multumesc tare mult pentru asa cuvi8nte frumoase! te imbratisez cu mare drag! :*

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)